عطوفی جزئیات خدمات جدید اپراتور اول را تشریح کرد
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق گزارشات اعلام شده از سوی اپراتور همراه اول،مهندس عطوفی معاون بازاریابی امور کاربران سیم کارت همراه اول با معرفی سرویس پرداخت مالی همراه اول جیرینگ و با بیان اینکه این سرویس فعلا در نمایشگاه تلکام به طور آزمایشی ارائه کرده است، وی افزود: بعد از بررسی بازخورد کاربران این خدمات تا آخر دی ماه در اختیار عموم شهروندان قرار گرفت.

عطوفی جزئیات خدمات جدید اپراتور اول را تشریح کرد

علاقه مندان جهت خرید سم کارت سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند.

عطوفي در خصوص مشكلات پيش آمده درباره قيمت سيم كارت هاي دائمي همراه اول، از برطرف شدن اين مشكلات خبرداد و گفت: با نشستي كه با مسئولان رگولاتوري داشتيم اين مشكل برطرف و مقرر شد همانند گذشته سيم كارت هاي دائمي همراه اول با دو قيمت ۲۸۸ هزار توماني (با وديعه) و ۱۲۳ هزار و ۶۰۰ توماني (بدون وديعه) به فروش برسد. مردم مخير خواهند بود هر كدام را كه خواستند خريداري كنند و انتخاب كدسيم كارت در اختيار اپراتور است.
وي در پايان با اشاره به ارائه سيم كارت هاي امين و قاصدك از سوي همراه اول اظهار داشت: اين سيم كارت ها با قيمت ۱۰ هزار تومان و با تعرفه ساير سيم كارت ها بزودي عرضه مي شوند.

 وي گفت: ما با اين سرويس نمي خواهيم جاي بانكها را بگيريم، بلكه با همكاري بانكها شبكه خريد و توزيع آسانتري را بوجود مي آوريم. به عنوان مثال ۷۰ درصد مردم حقوقشان را در روزهاي اوليه از بانك خارج كرده و خرج روزمره مي كنند. سرويس جيرينگ در واقع اين پول را دوباره وارد سيستم بانكي مي كند.
عطوفي افزود: مشتركان براي شارژ سرويس جيرينگ خود مي توانند از دو طريق كارت هاي اعتباري و فروشگاههاي طرف قرارداد اقدام كنند. در نمايشگاه امسال با شركت هاي كاله، زمزم و پگاه قرارداد همكاري امضاء كرده ايم كه در سالن شماره ۶ محصولات خود را بفروشند.
وي ادامه داد: شبكه توزيع ما در حال گسترش است و همراه اول در فاز يك فقط زير ساختها را فراهم مي كند و اين سرويس فقط يك سرويس ارزش افزوده است، ولي در فاز بعدي احتمالاً به فكر درآمدزايي هم خواهيم بود.
معاون بازاريابي همراه اول با اشاره به سرويس هاي ارائه شده در نمايشگاه تلكام ۲۰۱۰ عنوان داشت: برخي سرويس ها، سرويس هاي core شبكه هستند مانند همراهان اول، انتقال اعتبار و شارژ بر اساس منطقه (home Zone) و بعضي سرويس ها، سرويس هاي ارزش افزوده هستند مانند باندلينگ سيم كارت و گوشي كه يك سيم كارت اعتباري با يك گوشي با قيمت مناسب به فروش مي رسد و يا سرويس data card USB كه از آن براي اتصال سيم كارت به رايانه جهت استفاده از اينترنت استفاده مي شود.





:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , اینترنت , فروش سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: