محاسبه مصرف آزاد اینترنت زائرین اربعین در قالب بسته های رومینگ
نوشته شده توسط : Arfi :)

بر اساس گزارش های اعلام شده از سوی اداره کل ارتباطات سیار ایران،شرکت همراه اول هم زمان با پایان مراسم اربعین و با استقبال بی نظیر کاربران دائمی و اعتباری همراه اول از سرویس رومینگ عرضه شده توسط این شرکت،مصارف آزاد اینترنت رومینگ زائرین در قالب بسته های رومینگ ویژه این ایام محاسبه می شود.

 محاسبه مصرف آزاد اینترنت زائرین اربعین در قالب بسته های رومینگ

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت همراه اول مراجعه نمایند.

 

بنا بر این اطلاعیه ما به التفاوت نرخ مصرف آزاد اینترنت و بسته های رومینگ در قالب «بستانکاری» در قبوض مشترکان دائمی و اعمال «شارژ» در حساب مشترکان اعتباری، منظور خواهد شد.

این اطلاعیه با اشاره به پیشنهاد وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به اپراتور اول تلفن همراه، تاکید کرده است، تمامی مصارف اینترنتی زائران در قالب بسته های رومینگ ویژه ایام اربعین بازمحاسبه شده و مازاد پرداختی در صورت وجود به مشترکین بازگردانده خواهد شد.

همراه اول در این اطلاعیه تصریح کرده است: «اساساً هزینه های رومینگ بر اساس نرخ اعلامی توسط اپراتورهای کشور میزبان تعیین می شود و در ارائه خدمت رومینگ به زائرین اربعین حسینی (ع) نیز بنای این اپراتور، ارائه خدمات رومینگ به قیمت تمام شده بوده و هزینه های مصرف تنها با لحاظ بهای لینک های بین المللی و هزینه های ارزی پرداختی به اپراتورهای کشور میزبان محاسبه شده است.»





:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , اینترنت ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: