همراه اول موفق به دریافت نشان ویژه «سازمان شنوا» و «پژوهش برتر ارتباطی» شد
نوشته شده توسط : Arfi :)

با توجه به گزارش های اعلام شده از سوی شرکت ارتباطات سیار ایران،در 2 اسفند ماه 1394، سومین دوره همایش سازمان های شنوا و رضایت محوری با عنوان شنیدن صدای مخاطب، مقدمه تامین رضایت او با حضورمدیران روابط عمومی و مسئولان اجرایی و ارتباط با مشتری بعضی از سازمان ها و برندهای معتبر کشورمان در سالن جشنواره های برج میلاد برگزار شد.
همراه اول موفق به دریافت نشان ویژه «سازمان شنوا» و «پژوهش برتر ارتباطی» شد

در صورت تمایل به خرید سیم کارت رند همراه اول و همچنین سیم کارت ارزان می توانید به مراکز و نمایندگی های معتبر این اپراتور مراجعه نمائید و نسبت به خرید سیم کارت اقساطی اقدام کنید.

براساس تعریف این جشنواره، «سازمان شنوا» سازمانی است که ضمن بسترسازی برای شنیدن صدای مردم(مخاطبان)، بسترهای لازم را برای این منظور فراهم می کند و عملاً برای تکریم افکارعمومی اهتمام می ورزد.

طبق این گزارش، در این جشنواره با بررسی و داوری اسناد و مدارک توسط هیات داوران، اپراتور اول در بخش های «سازمان های شنوا» و «برترین مطالعات و پژوهش های ارتباطی و افکارعمومی» به عنوان شرکت برتر انتخاب  و معرفی شد.

بنابر اعلام دبیرخانه جشنواره، این اقدام برای ترغیب سازمان ها به مشتری محوری، مخاطب محوری و شنیدن صدای مشتری و مخاطب و تشویق روابط عمومی ها به انجام مطالعات ارتباطی انجام شده است.





:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: