حضور همراه اول و ایرانسل در سومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق گزارش های اعلام شده، در 18 آذرماه 1398، سومین جشنواره و نمایشگاه "تهران هوشمند" با تلاش سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران و با حضور اپراتور های همراه اول و ایرانسل به مدت دو روز در تهران برگزار می شود.
سومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند با حضور همراه اول و ایرانسل برگزار شد

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت دائمی و اعتباری می توانند به مراکز و نمایندگی های مجاز مراجعه نمایند و ضمن دریافت سیم کارت از خدمات آن نیز بهره مند شوند.

در سومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند علاوه بر حضور دو اپراتور مطرح کشور (همراه اول و ایرانسل)، افرادی همچون معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری،  محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، شهردار تهران و رییس شورای اسلامی شهر تهران نیز حضور داشتند.

از جمله خدمات هوشمند شهری که توسط ایرانسل، تا امروز ارائه شده است می‌توان به "پارکینگ هوشمند"، "روشنایی هوشمند معابر"، "دوچرخه اشتراکی"، "کنتور خوانی هوشمند"، "مدیریت هوشمند ناوگان" و "نظارت بر تجهیزات و دارایی‌ها" اشاره کرد.

همراه اول به عنوان اپراتور اول کشور با هدف ارایه طرح‌ها و پروژه‌های هوشمندسازی و گسترش ارتباطات تجاری با سازمان‌های مرتبط در نمایشگاه جانبی این مراسم حضور داشته و پذیرای بازدیدکنندگان است.

در شهرهای هوشمند، از داده‌ها و فناوری‌های موجود برای ارتقای کارآیی، توسعه اقتصادی و بهبودی کیفیت زندگی شهروندان استفاده می‌شود که با توسعه یافتن تکنولوژی‌های شهر هوشمند، موارد استفاده بیشتری از IoT نیز ایجاد خواهد شد.





:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: