همراه اول کلکسیونر شاهین های چهارمین جشنواره تبلیغاتی ایران
نوشته شده توسط : Arfi :)

برگزیدگان همایش تبلیغاتی ایران که در مرکز مراسم های بین المللی صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران در روز چهار شنبه مورخ 12 دیماه 1397 معرفی و از شرکت ها و نهاد های برتر در حوزه تبلیغات با اعطا ی لوح های شاهین طلایی، نقره ای، و کرسیتال تقدیر شد.

در بخش «تبلیغات حمایتی» با قرار گرفتن در پشت تریبون در سخنان کوتاهی به تشریح اقدامات اپراتور اول در بازسازی مدارس زلزله‌زده غرب کشور پرداخت و از حضار درخواست کرد با شماره گیری کد #۲۴* در این امر مهم مشارکت کنند.

چهارمین جشنواره تبلیغات ایران

در این همایش که با سخنرانی محمد سلطانی فر معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران و محمود دهقان رئیس انجمن صنفی شرکت های تبلیغاتی همراه بود، آثار ارسالی همراه اول در چهار بخش مختلف به عنوان آثار برتر معرفی شد و «شاهین آرپناهی مدیرکل ارتباطات» همراه اول به نمایندگی از این شرکت جوایز این دوره را دریافت کرد. در جشنواره چهارم که با شعار خلاقیت، اثربخشی و تاثیر گذاری حق انتخاب مشتری برگزار شد اپراتور اول موفق شد در بخش های «تبلیغات حمایتی» و «تبلیغات محیطی(عرشه پل)» لوح های شاهین طلایی و لوح سپاس و در بخش های «کمپین جامع» و «تبلیغات دیجیتال(کمپین دیجیتال)» شاهین کریستال و دیپلم افتخار دریافت کند. در این همایش که ۳۵۰ اثر تبلیغاتی توسط سازمان ها و شرکت‌ها ارسال شده بود، پس از بررسی و ارزیابی علمی، ۴۵ اثر شایسته قدردانی و دریافت شاهین جشنواره معرفی شد.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: همراه اول , جشنواره تبلیغات ایران , *24# ,
:: بازدید از این مطلب : 512
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: