بسته های ترکیبی ویژه همراه اول
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق گزارشات اعلام شده اپراتور همراه اول برای راحتی کاربران خود «بسته های ترکیبی دلخواه 30 روزه» برای هر کاربر در نظر گرفته است و هر مشترک بسته به شرایط و نیاز خود سه قسمت اینترنت تماس و پیامک بسته مورد نظر را بسازد این بسته های ترکیبی هزینه های فرد را خوب تر مدیریت  مینماید.

 بسته های ترکیبی ویژه همراه اول

دراین طرح جدید این است که اگر پیش از اتمام بسته و حجم سایر بخش‌های بسته ترکیبی دلخواه سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه  اول، هریک از بخش‌های اینترنت، مکالمه و یا پیامک تمام شود، آنگاه تا زمان اتمام بسته ترکیبی دلخواه مصرف آن بخش با تعرفه آزاد محاسبه خواهد شد.

نکته پایانی این است که بسته‌های ترکیبی دلخواه بسته رزرو پیش فرض ندارند.

شما برای اطلاع از روش فعالسازی بسته‌های ترکیبی دلخواه همراه اول می‌توانید به همراه من بخش سرویس من، بسته‌های ترکیبی مراجعه کنید.

کاربران توجه داشته باشند که مکالمه و پیامک بسته ترکیبی دلخواه برای ارتباطات درون شبکه همراه اول قابل استفاده هستند و مکالمات و پیامک‌های خارج شبکه با تعرفه عادی محاسبه می‌شوند.

گفتنی است امکان فعالسازی همزمان بسته‌های ترکیبی دلخواه با سایر بسته‌های ترکیبی (بسته‌های گلخانه، بسته‌های قیمتی و یک بسته ‌ترکیبی دلخواه دیگر) وجود ندارد، اما استفاده همزمان آن با  هر یک از بسته‌های فقط اینترنت، فقط مکالمه و فقط پیامک امکان‌پذیر است و اولویت مصرف با بسته‌ای خواهد بود که زودتر به اتمام برسد.





:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: اینترنت , همراه اول , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری ,
:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: