اولین اطلاعات از وان پلاس ۹ فاش شد
نوشته شده توسط : Arfi :)

در حالی که مدت زمان زیادی از معرفی گوشی وان پلاس 8 T نمی گذرد، در حال حاضر اطلاعاتی از دستگاه های بعدی وان پلاس یعنی وان پلاس سری 9 با اسم رمز (Lemonade) فاش شده است. درواقع یکی از افشاگران معروف وان پلاس با نام کاربری Max J، در توییتی به این موضوع اشاره کرد که گوشی وان پلاس ۹ با اسم رمز لیموناد در حال ساخت است.
اولین اطلاعات از وان پلاس ۹ فاش شد

البته این اولین ‌بار نیست که به این اسم رمز اشاره شده است. ماه گذشته یکی از اعضای سایت XDA به این موضوع اشاره کرده بود که وان پلاس ۹ با اسم رمز لیموناد ساخته می‌شود.

هنوز اطلاعات بیشتری درباره گوشی وان پلاس ۹ و مدل پرو آن منتشر نشده است. به ‌احتمال زیاد این گوشی با تراشه اسنپ‌دراگون ۸۷۵ راهی بازار می‌شود. شرکت وان پلاس قبلا قول داده بود که گوشی بعدی آن‌ها از صفحه‌نمایشی با نرخ نوسازی بالاتر برخوردار است.

ویژگی های سری وان پلاس 9   

از آنجا که برای فاش شدن اطلاعات ویژگی های سری OnePlus 9 خیلی زود است، فعلاً فقط در مورد آن حدس زده می شود.

Max  از آن به عنوان یک “سری” یاد کرده است و از این رو، حداقل می توان انتظارداشت مدل 9 و 9 پرو داشته باشد.  با این حال، او نمی داند که صفحه نمایش تخت یا منحنی است.

چون سری وان پلاس 9 پرچم دار خط تولید است به نظر می آید که ای گوشی حتما دارای پردازنده سری  Snapdragon 8 (احتمالاً Snapdragon 875)، نمایشگر AMOLED  با حداقل 120 هرتز و با حداقل 65 وات شارژ و یا حتی بیشتر است.این گوشی ممکن است که سنسور دوربین 64 مگاپیکسلی و بیشتر داشته باشد. احتمالا این گوشی حدودا آپریل 2021 رونمایی می شود.

 





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: گوشی وان پلاس , وان پلاس , گوشی وان پلاس 8 T ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: