هواوی شایعه‌ی قطع همکاری با لایکا را تکذیب کرد
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق اطلاعات منتشر شده، کمپانی هواوی و لایکا که سازنده ی دوربین های عکاسی، عدسی و موارد دیگری از این دست محسوب می شود، در سال 2016 همکاری خود را برای تولید گوشی هوشمند P9 شروع کردند. از آن زمان تا به حال، گوشی های پرچم دار این کمپانی همراه با دوربین های مبتنی بر برند لایکا معرفی شده اند. اخیر یکی از افشاگران معروف با عنوان Digital Chat Station  در شبکه اجتماعی Weibo فعالیت دارد اعلام نمود این دو کمپانی قطع همکاری کردند در حالی که سخنگوی هواوی این موضوع را به طور کامل تکذیب کرده است.
هواوی شایعه‌ی قطع همکاری با لایکا را تکذیب کرد

هواوی P9 با بهره‌گیری از دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی توانست توجهات زیادی را جلب کند. از دیگر گوشی‌های قابل توجه هواوی در زمینه‌ی عکاسی می‌توانیم به سری هواوی P20 اشاره کنیم که اولین نسل حالت شب را ارائه داد و همچنین سری P30 برای عملکرد بهتر در محیط‌های تاریک با سنسور RYYB سونی عرضه شدند.

سخنگوی لایکا هم در رابطه با این موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرده است. همانطور که گفتیم، هواوی برای دوربین تمام پرچم‌داران خود از سال ۲۰۱۶ به بعد از فناوری‌ها و تخصص لایکا بهره برده است و طی این مدت، گوشی‌های موردنظر توانسته‌اند در زمینه‌ی عکاسی روزبه‌روز بهتر شوند.

جدیدترین پرچم‌داران این شرکت یعنی سری میت ۴۰ هم از دوربین‌های لایکا بهره می‌برند که بار دیگر از نظر عکاسی موفق شده‌اند مورد توجه زیادی قرار بگیرند.

این شایعه از طرف یکی از افشاگران مشهور مطرح شده که با نام کاربری Digital Chat Station در شبکه اجتماعی Weibo فعالیت دارد. این افشاگر همچنین اعلام کرده که دیگر تولیدکنندگان گوشی‌های چینی برای همکاری با لایکا با این شرکت آلمانی تماس گرفته‌اند.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: هواوی , گوشی هوشمند , سامسونگ , شیائومی ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: