گوشی جدید کامپکت سونی با صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی سال ۲۰۲۱ معرفی می‌شود
نوشته شده توسط : Arfi :)

کمپانی سونی در سال های نه چندان، در کنار گوشی های پرچم دار گوشی های کوچک و خوش دست و قدرتمندی موسوم به کامپکت (Compact) نیز رونمایی می کرد. درواقع آخرین مدل گوشی های مربوط به خانواده اکسپریا XZ 2 بود که در سال 2018 عرضه شده بود و جزو گوشی های محبوب به حساب می آید. حال بعد از گذشت دو سال این کمپانی قصد دارد طرح جدیدی از این گوشی را با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچ وارد بازار موبایل نماید.
گوشی جدید کامپکت سونی با صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی سال ۲۰۲۱ معرفی می‌شود

طبق شایعات، قرار است این گوشی میان‌رده‌ای خوش‌قیمت 5G مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۹۰ باشد. افزون‌براین همان‌طور‌که گفته‌شد، امروز شایعات جدیدی از عرضه‌ی گوشی کامپکت سونی در سال آینده‌ی میلادی منتشر شد که نشان می‌دهد دلیل متوقف‌شدن تولید اکسپریا مارک ۲ می‌تواند عرضه‌ی این گوشی در آینده‌ای نزدیک باشد.مدتی است سونی به‌طور عجیبی در سکوت خبری قرار گرفته و گفته می‌شود که ساخت و عرضه‌ی اکسپریا ۱۰ مارک ۲ را متوقف کرده است و تمام تمرکزش را به تولید اکسپریا ۱۰ مارک ۳ (Xperia 10 III) معطوف است.

قطعا مطرح‌کردن این موضوع برای طرفداران گوشی‌های کوچک، به‌ویژه گوشی‌های کامپکت سونی، خبر مهم و امیدوارکننده‌ای محسوب می‌شود؛ اما متأسفانه جزئیات زیادی از این گوشی منتشر نشده است. انتظار می‌رود قلب تپنده‌ی گوشی کامپکت جدید سونی پردازنده‌ی معرفی‌نشده‌ی کوالکام با نام احتمالی اسنپدراگون ۷۷۵ باشد که به‌نوعی جایگزین پردازنده‌ی اسنپدراگون 765G به‌حساب می‌آید. ازاین‌رو، پردازنده‌ی مذکور می‌تواند نسل پنجم شبکه‌ی موبایل و قدرت پردازشی مناسبی برای محصول جدید سونی به‌ارمغان آورد.

درهرصورت معرفی گوشی جدید از خانواده‌ی کامپکت سونی، خبر خوشحال‌کننده‌ای برای دوستداران گوشی‌های کوچک به‌حساب می‌آید و امید می‌رود شرکت‌های بیشتری به‌سمت عرضه‌ی گوشی‌های کوچک‌تر حرکت کنند.

پردازنده‌هایی همچون دیمنسیتی مدیاتک یا اسنپدراگون ۶۹۰ که احتمالا در گوشی اکسپریا ۱۰ مارک ۳ استفاده خواهد شد، قیمت گوشی‌های مبتنی‌بر 5G را کاهش می‌دهند. بنابراین، انتظار می‌رود گوشی کامپکت جدید سونی با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۷۵ و پشتیبانی از 5G در میان گوشی پرچم‌دار اکسپریا ۱ مارک ۳ و اکسپریا ۱۰ مارک ۳ با پردازنده اسنپدراگون ۶۹۰ قرار گیرد.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: سونی , گوشی هوشمند , اکسپریا ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: