گوشی‌های سری هواوی P50 با سیستم‌عامل هارمونی از راه می‌رسند
نوشته شده توسط : Arfi :)

کمپانی هواوی در هفته ی اخیر، رسما نسخه ی بتای توسعه دهندگان سیستم عامل هارمونی یا HarmonyOS 2.0  را منتشر کرد واعلام کرده تا سال آینده روانه بازار خواهد شد. حال برخی از رسانه های چینی مدعی شده اند که گوشی های سری هواوی P50 با سیستم‌عامل هارمونی عرضه خواهند شد که قرار است این گوشی‌ها در سه‌ماهه‌ی نخست ۲۰۲۱ راهی بازار شوند.
گوشی‌های سری هواوی P50 با سیستم‌عامل هارمونی از راه می‌رسند

هنوز مشخص نیست که آیا تمام مدل‌های سری P50 مبتنی بر این سیستم‌عامل خواهند بود یا اینکه مثلا فقط در کشور چین با این سیستم‌عامل عرضه می‌شوند. روی هم رفته، هواوی قبلا اعلام کرده که توسعه‌دهندگان به‌راحتی می‌توانند اپلیکیشن‌های اندروید را برای این پلتفرم آماده کنند که این یعنی شمار اپلیکیشن‌های سازگار با آن بسیار زیاد خواهد بود.

با توجه به اینکه گویا قرار نیست به این زودی‌ها تحریم‌های آمریکا علیه هواوی برداشته شود و این شرکت در حال از دست دادن بازارهای مهمی مانند اروپا است، چنین حرکتی منطقی محسوب می‌شود. به نظر شما آیا سیستم‌عامل هارمونی با موفقیت مواجه می‌شود یا اینکه مانند دیگر رقبای اندروید خیلی زود شکست می‌خورد؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما و دیگران در میان بگذارید.

حالا در همین زمینه، یکی از سایت‌های چینی گزارش داده که گوشی‌های سری هواوی P50 با سیستم‌عامل هارمونی عرضه خواهند شد که قرار است این گوشی‌ها در سه‌ماهه‌ی نخست ۲۰۲۱ راهی بازار شوند. به عبارت دیگر، این گوشی‌ها اولین پرچم‌دارانی هستند که از همان ابتدا از سیستم‌عامل اختصاصی هواوی بهره می‌برند.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: هواوی , گوشی هوشمند , سامسونگ , شیائومی ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: