گوشی جدید سونی با پشتیبانی از اینترنت ۵G در رویداد MWC معرفی می‌شود
نوشته شده توسط : Arfi :)

بنابر خبرهای منتشر شده، کنگره جهانی موبایل 2020 MWC 2020)) از تاریخ 24 تا 27 فوریه برگزار خواهد شد، و احتمالا بزرگترین نمایشگاه گوشی موبایل خواهد بود. در واقع هنوز نام این گوشی نیز مشخص نشده و خب نمی‌دانیم قرار است با محصولی تحت عنوان سونی اکسپریا ۱.۱ مواجه شویم یا اکسپریا ۰ و اکسپریا ۳ (یا هر چیز دیگر) اما به احتمال زیاد این گوشی در دسته پرچم داران قرار دارد که خب این یعنی باید از پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ و مودم X55 کوالکام در آن استفاده شود. مودمی که قابلیت پشتیبانی از اینترنت پر سرعت ۵G  را به گوشی‌ها می‌دهد.
گوشی جدید سونی با پشتیبانی از اینترنت ۵G در رویداد MWC معرفی می‌شود

در بخش دوربین نیز شاهد مجموعه‌ای ۴ گانه خواهیم بود که دوربین مدت پرواز (ToF) مهمان جدید به حساب می‌آید. دوربین اصلی، یک سنسور به بزرگی ۴۸ یا ۶۴ مگاپیکسل خواهد داشت که در کنار یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی تله‌فوتو و فوق عریض،‌ مجموعه دوربین‌های گوشی جدید سونی را تشکیل می‌دهند. هنوز مشخص نشده آیا سونی قصد دارد در گوشی مورد انتظار خود از سنسور جدید IMX555 12MP که در گلکسی اس ۲۰ و گلکسی اس ۲۰ پلاس استفاده خواهد شد بهره ببرد یا طبق معمول از سنسورهای سفارشی استفاده می‌کند! ظاهرا باید تا آخر فوریه برای پاسخ به این پرسش منتظر بمانیم.

اما نام گوشی دیگری که پیشتر نیز شایعه حضور آن در MWC منتشر شد،‌ سونی اکسپریا ۵ پلاس است! محصولی که طبق انتظار باید از پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ و مودم ۵G استفاده کند. هرچند اطلاع دقیقی از اندازه نمایشگر اکسپریا ۵ پلاس نداریم، اما انتظار می‌رود این محصول کمی کوچک‌تر نیز باشد. همچنین رندرهایی که از این گوشی منتشر شده، مجددا قرار گیری سنسور اثر انگشت در کلید پاور را نشان می‌دهد.

علاوه‌بر این‌ها، شانس بسیار خوبی وجود دارد که در این رویداد، سونی از گوشی‌های میان‌رده که در این وضعیت بیشتر از هر چیزی به آن‌ نیاز دارد نیز رونمایی کند تا جانشینی برای گوشی‌های اکسپریا ۱۰ باشند. اگر سونی این محصولات را به جدیدترین و قدرتمندترین پردازنده میان‌دره کوالکام یعنی اسنپدراگون ۷۶۵G مجهز کند، باید شاهد پشتیبانی این میان‌رده‌ها از اینترنت ۵G‌ باشیم که خبر بسیار خوبی خواهد بود.

در مورد قیمت این محصولات چیزی مشخص نیست. اما بعید به نظر می‌رسد محصولات پرچم‌دار سونی کمتر از ۹۰۰ دلار قیمت‌گذاری شوند. برای میان‌رده‌ها نیز با توجه به مشخصات احتمالی، قیمتی حوالی ۶۰۰-۷۰۰ دلار پیش‌بینی می‌شود.

در این صورت، هم گوشی‌های اکسپریا ۱.۱ و اکسپریا ۵ پلاس و هم گوشی‌های میان‌رده، با کمی تاخیر به دست کاربران خواهند رسید. انتظار می‌رود پرچم‌دارها در ماه می سال جاری و میان‌رده‌ها نیز در ماه ژوئن برای پیش‌خرید در دسترس قرار گیرند.

 





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: موبایل , اکسپریا , اینترنت ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: