گلکسی زد فولد 3 با نمایشگر کوچک‌تری عرضه می‌شود
نوشته شده توسط : Arfi :)

اخیرا شایعاتی در شبکه های مجازی منتشر شده مبنی بر اینکه که گلکسی زد فولد 3 با صفحه نمایشگر کوچک تری در مقایسه با مدل سابق روانه ی بازار خواهد شد؛ درواقع طراحان سامسونگ به دنبال جایگاهی برای قرار گرفتن قلم S Pen در گلکسی زد فولد 3 هستند.
گلکسی زد فولد 3 با نمایشگر کوچک‌تری عرضه می‌شود

چندی پیش، یکی از مدیران ارشد شرکت سامسونگ اعلام کرد که برخی از ویژگی‌های محبوب سری گلکسی نوت به دیگر محصولات شرکت کره‌ای اضافه خواهد شد. در همین راستا، حدس و گمان‌هایی زده شد که گلکسی اس ۲۱ اولترا از سری گلکسی اس ۲۱ و گلکسی زد فولد ۳ از قلم لمسی برخوردار می‌شوند.

سامسونگ در نظر دارد ابعاد صفحه‌نمایش درونی گلکسی زد فلیپ ۳ و زد فلیپ لایت را نیز تغییر دهد و از ۶٫۶۷ اینچ (ابعاد صفحه‌نمایش گلکسی زد فلیپ) به ۶٫۷ اینچ برساند. نرخ نوسازی صفحه‌نمایش درونی گلکسی زد فلیپ ۳ و زد فلیپ لایت نیز به ۱۲۰ هرتز می‌رسد که گزینه‌ای ایده‌آل برای تماشای محتوا یا تجربه‌ی بازی‌های اندرویدی است.

کره‌ای‌ها در نظر دارند ترتیب نام‌گذاری محصولات خود را نیز تغییر دهند. درواقع سال آینده گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی زد فولد ۳ راهی بازار خواهند شد. چنین اتفاقی برای سری گلکسی نوت و اس نیز رخ داد و سامسونگ پس از عرضه‌ی گلکسی نوت 5 ، گلکسی نوت 7را عرضه کرد تا شماره مدل یکسانی با سری گلکسی اس ۷ داشته باشد.

در هر صورت، وضعیت برای گلکسی زد فولد ۳ کمی متفاوت است. با بازنگری صورت‌گرفته در طراحی گلکسی زد فولد ۳ ابعاد صفحه‌نمایش درونی (در حالت گسترده) از ۷٫۵۹ اینچ در گلکسی زد فولد 2 به ۷٫۵۵ اینچ کاهش می‌یابد و صفحه‌نمایش بیرونی نیز از ۶٫۲۳ اینچ به ۶٫۲۱ اینچ می‌رسد. گویا دلیل کاهش ابعاد نیز تعبیه جایگاهی برای قلم S Pen خواهد بود.

با انتشار فهرستی از سازمان FCC مشخص شد که گلکسی اس ۲۱ اولترا نه‌تنها مجوز عرضه در ایالات متحده را گرفته است؛ بلکه از قلم نیز پشتیبانی می‌کند. بااین‌حال، مشخص نیست که آیا گلکسی اس ۲۱ اولترا همراه‌با قلم لمسی روانه بازار می‌شود یا کاربران امکان خرید جداگانه آن را در کنار پرچم‌دار نسل بعدی سامسونگ خواهند داشت.

 





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: سامسونگ , گلکسی , تبلت , گوشی هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: