پوکو در یک تیزر ویدئویی به ساخت نسل بعدی Pocophone F1 اشاره کرد
نوشته شده توسط : Arfi :)

همان طور که میدانید کمپانی پوکو یکی از زیر مجموعه های شیائومی است که بعد از عرضه ی Pocophone F1  در سال ۲۰۱۸، گوشی های هوشمند دیگری روانه ی بازار کرد؛ حال به نظر می رسد این کمپانی قصد دارد نسل بعدی این گوشی را تولید نماید.
همان طور که میدانید کمپانی پوکو یکی از زیر مجموعه های شیائومی است که بعد از عرضه ی Pocophone F1  در سال ۲۰۱۸، گوشی های هوشمند دیگری روانه ی بازار کرد؛ حال به نظر می رسد این کمپانی قصد دارد نسل بعدی این گوشی را تولید نماید. پوکوفون F1 یکی از محصولات خوب بازار در طول چند سال گذشته است. البته پوکو F2 Pro را با قیمت ۵۰۰ دلار راهی بازار کرده؛ اما قیمت این گوشی آن قدر زیاد است که بسیاری آن را به عنوان نسل بعدی F1 حساب نمی کنند. حالا این احتمال وجود دارد که به زودی شاهد عرضه نسل بعدی Pocophone F1 باشیم. بر اساس گزارش GSMArena ، پوکو ویدئویی به مناسبت سال ۲۰۲۱ منتشر کرده است که در آن اشاره ای به «F2» می شود.   The stage is set! The fun has begun! Let us get ready to take it to the next level! Excited? You should be, coz the next year is going to be even crazier. While we enjoy, let us look back at everything we've achieved together! Thank you ❤ pic.twitter.com/K0432jSj8B  — POCO India (@IndiaPOCO) December 31, 2020  به احتمال زیاد پوکو F2 از چهار دوربین پشت بهره می برد و یک دوربین واید، یک دوربین اولتراواید، یک دوربین ماکرو و یک دوربین تشخیص عمق این گوشی هوشمند مشاهده خواهیم کرد. همچنین گفته شده مدل جهانی این گوشی از NFC برخوردار است. این گوشی فعلا با اسم رمز Courbet شناخته می شود و شماره مدل آن K9A است. هنوز اطلاعات بیشتری درباره F2 منتشر نشده است. اما بر اساس شایعات، این گوشی هوشمند به تراشه اسنپ دراگون 732G مجهز می شود و صفحه نمایش AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز دارد. گفته شده است باتری این گوشی ۴۲۵۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود و از شارژر معکوس بهره می برد.

پوکوفون F1 یکی از محصولات خوب بازار در طول چند سال گذشته است. البته پوکو F2 Pro را با قیمت ۵۰۰ دلار راهی بازار کرده؛ اما قیمت این گوشی آن قدر زیاد است که بسیاری آن را به عنوان نسل بعدی F1 حساب نمی کنند.
حالا این احتمال وجود دارد که به زودی شاهد عرضه نسل بعدی Pocophone F1 باشیم. بر اساس گزارش GSMArena ، پوکو ویدئویی به مناسبت سال ۲۰۲۱ منتشر کرده است که در آن اشاره ای به «F2» می شود.

The stage is set! The fun has begun! Let us get ready to take it to the next level!
Excited? You should be, coz the next year is going to be even crazier.
While we enjoy, let us look back at everything we've achieved together! Thank you ❤ pic.twitter.com/K0432jSj8B
— POCO India (@IndiaPOCO) December 31, 2020


به احتمال زیاد پوکو F2 از چهار دوربین پشت بهره می برد و یک دوربین واید، یک دوربین اولتراواید، یک دوربین ماکرو و یک دوربین تشخیص عمق این گوشی هوشمند مشاهده خواهیم کرد. همچنین گفته شده مدل جهانی این گوشی از NFC برخوردار است.
این گوشی فعلا با اسم رمز Courbet شناخته می شود و شماره مدل آن K9A است. هنوز اطلاعات بیشتری درباره F2 منتشر نشده است.

اما بر اساس شایعات، این گوشی هوشمند به تراشه اسنپ دراگون 732G مجهز می شود و صفحه نمایش AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز دارد. گفته شده است باتری این گوشی ۴۲۵۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود و از شارژر معکوس بهره می برد.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: پوکو , گوشی هوشمند , قیمت گوشی ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: