تصاویری از گوشی هوشمند جدید اچ‌تی‌سی با طراحی غیر معمول منتشر شد
نوشته شده توسط : Arfi :)

کمپانی اچ تی سی در سال 2020 تنها از دو گوشی هوشمند رونمایی کرد؛ حال به نظر می رسد این کمپانی قصد دارد با شروع سال 2021 محصولات جدید معرفی و روانه ی بازار کند. امروز تصاویری از سوی یک منبع آگاه مربوط به گوشی هوشمند جدید اچ تی سی با نام احتمالی دیزایر 21 پرو 5G   به اشتراک گذاشته شده است که طراحی ظاهری متفاوت و غیرمعمول آن را نشان می دهد. انتظار می رود این گوشی جدید اوایل سال نو میلادی معرفی شود.
تصاویری از گوشی هوشمند جدید اچ‌تی‌سی با طراحی غیر معمول منتشر شد

دریکی از تصاویر لو رفته، شماره مدل دستگاه 2AQAG100 قابل مشاهده است و انتظار می‌رود این گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید 10 به بازار عرضه شود.

همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، پنل جلویی دستگاه،‌ طراحی متفاوت و عجیبی ندارد و احتمالا باید منتظر گوشی هوشمندی با حاشیه‌های جانبی نسبتا ضخیم و حفره روی نمایشگر مخصوص دوربین سلفی باشیم.

تصاویری از نخستین گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی که به نظر می‌رسد به زودی معرفی خواهد شد، از سوی یکی از منابع آگاه بازار منتشر و در وب‌سایت «SlashLeaks» به اشتراک گذاشته شده است.

به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی دیزایر 21 پرو 5G با نمایشگر  LCD IPS در دسترس کاربران قرار گیرد. باتوجه به تصاویر،‌پنل پشتی دستگاه بافت ساده‌ای ندارد و دستگاه جدید احتمالا مجهز به دوربین چهارگانه خواهد بود.

تاکنون اطلاعات دیگری در مورد دیزایر 21 پرو 5G منتشر نشده است و تصاویر لو رفته تنها اطلاعاتی هستند که در مورد این گوشی هوشمند به اشتراک گذاشته شده است.

در پنل پشتی دستگاه خبری از حسگر اثر انگشت نیست و با توجه به اینکه نمایشگر گوشی هوشمند احتمالا LCD است، در نتیجه نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم از حسگر زیر نمایشگر بهره ببرد و احتمالا باید منتظر دستگاهی با حسگر اثر انگشت تعبیه شده در دکمه پاور باشیم.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: اچ تی سی , گوشی هوشمند , خرید گوشی ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: