سامسونگ تولید انبوه نخستین نمایشگرهای ۹۰ هرتز OLED برای لپ تاپ را آغاز می‌کند
نوشته شده توسط : Arfi :)

همان طور که می دانید سامسونگ بزرگترین تولید کننده ی نمایشگرهای اولد در جهان است و نقش مهمی در این زمینه ایفا می کند سامسونگ دیسپلی با اعلام تولید انبوه اولین نمایشگرهای OLED با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز برای لپ تاپ ها تاکید کرد که چندین کمپانی بزرگ IT در سال جاری از دستگاه‌های مجهز به این نمایشگرها رونمایی خواهند کرد. طبق این گزارش پروژه تولید انبوه نمایشگرها از دو ماه دیگر آغاز خواهد شد.
سامسونگ تولید انبوه نخستین نمایشگرهای ۹۰ هرتز OLED برای لپ‌تاپ را آغاز می‌کند

استفاده از نمایشگرهای OLED در لپ‌تاپ‌ها بی‌سابقه نیست اما به مدل‌‌های محدودی منحصر می‌شود. برای مثال در چندین لپ‌تاپ گیمینگ از آنها استفاده شده اما در عوض کاربران این دستگاه‌‌ها قید نرخ رفرش بالا را زد‌ه‌اند؛ چالشی که سامسونگ با کلید زدن این پروژه در پی غلبه بر آن است و احتمالا با استقبال بالایی نیز مواجه خواهد شد.

از آنجا که این غول کره‌ای بزرگترین تولید کننده پنل OLED در جهان است، با تکی بر ظرفیت بالای خطوط تولید خود می‌تواند پاسخگوی نیاز بسیاری از برندهای معتبر بازار لپ‌تاپ بوده و استفاده از این نمایشگرها را به شکلی قابل توجه رایج کند.

بر اساس این بیانیه نرخ پاسخگویی نسبت به مدل‌های فعلی کمتر بوده و سطح تارشدگی تصویر در حد نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی LCD خواهد بود. در بیانیه نامی از تولیدکنندگان لپ‌تاپ‌های مجهز به این نوع نمایشگر به میان نیامده اما انتظار می‌رود دستگاه‌ها در انواع مختلف به دست کاربران برسند.شرکت کره‌ای ابعاد ‌پنل‌های مذکور را ۱۴ اینچ اعلام کرده اما جدای از این به جزییات دیگری درباره رزولوشن یا نسبت تصویر اشاره نکرده است.

 





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: سامسونگ , لپ تاپ , گوشی هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: