دستور وزیر ارتباطات برای برگشت بسته های بلند مدت اینترنتی
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق گزارشات اعلام شده،در حالی که فقط یک روز از تصمیم گیری اپراتور همراه اول و ایرانسل در رابطه با قطع سرویس های اینترنتی بلند مدت میگذرد،وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات محمد جواد آذری جهرمی در توتیتر خود خبری را با عنوان اینکه «اپراتور ها در ظرف 48 ساعت فرصت دارند که بسته های بلند مدت اینترنت را به سبد سرویس خود اضافه نمایند».

دستور وزیر ارتباطات برای برگشت بسته های بلند مدت اینترنتی

روش اطلاع از انواع بسته‌های اینترنتی تلفن همراه

اطلاعات مربوط به نحوه خرید، فعال‌سازی و استعلام مانده حساب طرح‌های تشویقی و بسته‌های تخفیفی اینترنت از طریق پورتال رسمی اپراتورهای همراه اعلام می‌شود. همچنین اپراتورها برای اطلاع کاربران از وضعیت بسته‌های اینترنتی خریداری شده، شامل میزان اعتبار حجمی یا زمانی بسته از دو روش پیامک و کد دستوری (USSD) استفاده می‌کنند.

اکثر مشترکین ترجیح میدهند از اینترنت موبایل استفاده کنند

این روزها اکثر کسانی که به اینترنت نیاز دارند ترجیح می‌دهند از اینترنت موبایلشان استفاده کنند. در واقع این روزها استفاده از اینترنت ثابت به طور چشمگیری کاهش یافته است و به  10میلیون نفر رسیده است و کاربران اینترنت همواره روز به روز بر تعدادشان اضافه می‌شود. از طرفی دیگر  دلیل اصلی مهاجرت کاربران از اپراتورهای ثابت به همراه، کیفیت و کمیت سرویس اعلام شد؛ در حال حاضر درآمد 60 تا 70 درصد درآمد اپراتورها از دیتا و 30 تا 40 درصد از حیطه صوت است.

با توجه به مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات سقف تعرفه خدمات داده تلفن همراه برای سیم‌ کارت‌های دائمی مستقل از فناوری به ازای هر کیلو بایت چهاردهم (0.4) ریال می‌باشد.

حذف بسته های اینترنتی بلند مدت موجب اعتراض وسیع بسیاری از کاربران سیم کارت همراه اول و ایرانسل شد به همین دلیل،  جهرمی شامگاه شنبه بعد از دریافت گزارش گران شدن بسته‌های اینترنت اپراتورهای بزرگ کشور، در صفحه توئیتر خود با هشتگ «گزارش به مردم» نوشت: گزارشی مبنی بر حذف بسته‌های بلندمدت از سبد خدمات اپراتورهای تلفن همراه دریافت کردم. رسیدگی ها حاکی از صحت گزارش بود.  امشب دستور داده شد که ظرف 48 ساعت این بسته‌ها بازگردانده شوند. اپراتورها سیم کارت اعتباری بهتر است بجای افزایش تعرفه، همچنان سیاست مدیریت هزینه‌های مازاد را پیگیری نمایند.





:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , اینترنت , همراه اول , ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: