سرمایه گذاری همراه اول در دانش بنیان
نوشته شده توسط : Arfi :)

شرکت مخابرات ایران ،در روز یکشنبه 18 آذر ماه 1397در جشنواره ای با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور آقای سورنا ستاری و جمعی از معاونان شرکت سرمایه گذاری حرکت اول به نمایندگی از اپراتور همراه اول و شرکت دانش بنیان سانا گستر سبز، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و اصحاب رسانه، معاونان همراه اول و قرارداد همکاری در رابطه با سرمایه گذاری امضاء کردند.

 سرمایه گذاری همراه اول در دانش بنیان

اخوان با بیان اینکه برخی دوستان نخبه دانشگاهی از عدم توجه به آنها گله مند هستند، وي افزود: امروز می خواهیم این پیام را بدهیم که در کشورمان جاهایی هستند که به شما نخبگان به طور جدی فکر می کنند و همراه اول از آنها حمایت می کند.

در این جشنواره که در مجتمع معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد، مهدی اخوان بهابادی رئیس هیأت مدیره همراه اول با قدردانی از معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و تقدير از جمع کردن نخبگان در مجموعه حاکميت اظهار داشت: امروز ما شاهد اولین سرمایه گذاری جدی مجموعه حرکت اول هستیم و از این پس اسم حرکت اول بیشتر مورد توجه خواهد بود..

وي افزود: همراه اول با تعیین چشم انداز جدید و مأموریت تحقق هدف دیجیتال بصورت جدی وارد عرصه سرمایه گذاری در استارت آپ ها شده است..

 

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور نیز در این مراسم مباحثی همچون سرمایه گذاری در استارت آپ ها بیان داشت: ما یک مشکل بزرگ در اکوسیستم خود داریم و آن سرمایه گذاری در سطوح بالای ۵ میلیون دلار است.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: همراه اول , استارت آپ , حرکت اول ,
:: بازدید از این مطلب : 402
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: