هدیه همراه اول در دوشنبه سوری خرداد ماه
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق خبرهای اعلام شده از سوی اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، شرکت همراه اول برای رضایت مندی کاربران دائمی و اعتباری خود، طرحی را به نام دوشنبه سوری ارائه کرده است که این طرح در آخرین دوشنبه هر ماه100 گیگا بایت اینترنت هدیه می دهد.

 هدیه همراه اول در دوشنبه سوری خرداد ماه

لازم به ذکر است تمامی کاربران از ساعت ۰۰:۰۰ روز دوشنبه ۲۷ خرداد تا ۲۳:۵۹ همان روز فرصت دارند با شماره گیری کددستوری مذکور بسته خود را فعال کنند.

زمان مصرف این بسته ها به مدت یک روز از ساعت ۵صبح تا ۵عصر است.

 

در همین راستا دوشنبه سوری این ماه، روز دوشنبه ۲۷ خردادماه برگزار می شود؛ هدایای در نظر گرفته شده برای این دوشنبه سوری نیز بسته های دیتا ۱۰۰مگابایت تا ۱۰۰گیگابایت یک روزه(۵صبح تا ۵عصر) است که به کلیه کاربران سیم کارت دائمی و اعتباری با شماره گیری کددستوری فوق الذکر، به صورت تصادفی تعلق می گیرد. 

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های همراه اول میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند و همچنین از خدمات آن بهره مند شوند.

کاربران سیم کارت دائمی و اعتباری می توانند جهت شرکت در این طرح فراگیر و منتفع شدن از مزایای بسته های اینترنت رایگان یک روزه، در دوشنبه پایان هر ماه با شماره گیری #۶۴*۱۰۰* از پیشنهادهای «دوشنبه سوری» این اپراتور بهره مند شوند.

 





:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , اینترنت ,
:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: