قدیمی ترین اپراتور همراه ایران
نوشته شده توسط : Arfi :)

نخستین اپراتور تلفن همراه در ایران همراه اول نوزدهم مرداد ماه سال 1373 شروع به کار کرد و اولین سیم کارت را وارد بازار نمود.و در سال 1386صنعت مخابرات ایران که روند خصوصی درآن شکل گرفت و دارای نام ونشان تجاری نیز شد.

این «اپراتور در رتبه نخست با ظرفیت ۹۲۰۰ سیم کارت دائمی وارد بازار تلفن همراه شد» و هم اکنون رتبه اول در ترابردپذیری سیم کارت را داراست.به روز ترین آمار ارائه شده نشان می دهد که ضریب نفوذ این اپراتور به ۸۴/۲ درصد افزایش یافته و تاکنون بیش از ۸۶ میلیون سیم کارت به کاربران

واگذار کرده است.

قدیمی ترین اپراتور همراه ایران

همراه اول سیم کارت های رند گران قیمت تری نسبت به سایر اپراتورها دارد

همراه اول با بیش از ۲۲ سال فعالیت در کشور علاقه مندان و مشترکان فراوانی دارد. از همان ابتدای واگذاری ، سیم کارت های این اپراتور به دلیل تقاضای زیاد قیمت بالایی داشتند و همان سیم کارت ها با توجه قدیمی تر بودن و تقاضا در بازار ، اکنون با قیمت های بالایی فروخته می شوند و در بیشتر مواقع ، شماره های خاص به صورت مزایده به فروش می رسند. هم اکنون سیم کارت های ۰۹۱۲ همراه اول نسبت به سایر پیش شماره های این اپراتور و سایر اپراتورها قیمت بالاتری داشته و در بیشتر مواقع به صورت مزایده ای فروخته می شوند.

سیم کارت های ۰۹۱۲ همراه اول نسبت به سایر پیش شماره های این اپراتور و سایر اپراتورها قیمت بالاتری داشته و از کد ۰ تا کد ۹ موجود می باشند. اعداد و ارقام به کار رفته در شماره در قیمت سیم کارت بسیار تاثیر گذار بوده و در صورتی که با نظم و ترتیب خاصی در کنار یکدیگر قرار گیرند رند به حساب می آیند. برای آشنایی با سیم کارت رند و بررسی رند بودن سیم کارت خود می توانید از قسمت تشخیص نوع رند در سایت استفاده کنید.

همراه اول اولین ارائه دهنده نسل چهار و نیم اینترنت همراه در ایران می باشد

در نسل جدید اینترنت همراه اول سرعت دانلود حتی تا 1.3G نیز می رسد.همراه اول با دارا بودن پوشش وسیع و با راه اندازی بیش از ۱۱۰۰۰ سایت شبکه نسل چهار و نیم (4.5G) برای اولین بار در کشور این امکان را فراهم کرده تا مشترکین بتوانند سرعت بسیار بالاتری را نسبت به نسل های قبلی تجربه کنند.

مشترکان همراه اول نیز باید سیم کارت قدیمی خود را با سیم کارت یوسیم (USIM) معاوضه کنند که برای این کار کافی است به نزدیکترین دفتر امور مشترکین مراجعه و سیم کارت جدید را تحویل گرفت. بخاطر داشته باشید پس از معاوضه سیم کارت تمام شماره های ذخیره شده بر روی سیم کارت قبلی پاک می شوند.

تمام گوشی های هوشمندی که مجهز به LTE Cat 6 به بالا هستند از اینترنت نسل 4.5G پشتیبانی می کنند که برای اطلاع از این موضوع کافی است به سایت سازنده گوشی مراجعه کرده و از این قابلیت اطمینان حاصل کنید.برای استفاده از اینترنت 4.5G نیاز هست تا هم سیم کارت و هم گوشی این تکنولوژی را پشتیبانی کنند.

قبض همراه اول خود اینترنتی ، تلفنی و پیامکی مشاهده و پرداخت کنید

همراه اول یک روز مکالمه رایگان درون شبکه به تمام مشترکانی که قبض پایان دوره خود را قبل از ۲۰ ام ماه پرداخت کنند در نظر گرفته است که طرح هدیه شتاب در پرداخت همراه اول نام دارد. برای فعالسازی این طرح کد #1151*10* را شماره گیری نمائید.

قبض همراه اول هر ماه برای مشترکان دائمی صادر می گردد و مشترکان می توانند صورتحساب خود را به دو صورت میان دوره و پایان دوره مشاهده و پرداخت کنند. در چندین سال اخیر خوشبختانه با ساده و سریعتر شدن روش های پرداخت دیگر نیاز به منتظر ماندن برای قبض چاپی همراه اول نیست و روش های متعددی برای مشاهده و پرداخت قبض وجود دارد. . همچنین پرداخت با کد دستوری #111*10* (قبض پایان دوره) و #112*10* (قبض میان دوره) امکان پذیر است.

برای پرداخت صورتحساب می توانید در سامانه همراه اول شماره سیم کارت را وارد کنید و قبض را مشاهده کنید. البته پیشنهاد ما استفاده از روش های ساده تر هست. برای دریافت پیامکی کافی است حرف R را برای قبض پایان دوره و حرف M را برای قبض میان دوره به سامانه پیامکی ۹۹۰۰۰۹ پیامک کنید.روش دیگر استفاده از سامانه تلفنی ۹۹۹۰ همراه اول می باشد که با گوشی موبایل خود شماره گیری کرده و از منو گزینه پرداخت صورتحساب را انتخاب و با کارت بانکی خود پرداخت می کنید





:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: قیمت سیم کارت , همراه اول , اینترنت ,
:: بازدید از این مطلب : 554
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: