نوشته شده توسط : Arfi :)

بنا بر خبرهای اعلام شده از سوی اپراتور همراه اول،طی مراسمی در 6 بهمن ماه 1394 هجدهمین رده بندی رسمی 100 شرکت برتر ایران که توسط سازمان مدیریت صنعتی ایران که تنها سرپرست رسمی و معتبر ارزیابی صنایع کشور می باشد را در کنار معاون اجرایی رئیس جمهور دکتر محمد علی شریعتمداری، محمد علی محمدی مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی،مدیر مرکز رتبه بندی شرکت های برتر مجید درویش و تعدادی از مدیران و مقام های اقتصادی کشور در مرکز جشنواره های بین اللملی صدا و سیما برگزار شد،فهرست اسامی 100 شرکت برتر ایران اعلام شد و از مدیران تعدادی از شرکت های انتخاب شده تقدیر شد.

اپراتور همراه اول در بین ۱۰ شرکت برتر ایران قرار گرفت
در رده بندی شرکت های برتر طبق شاخص هایی مانند بالاترین رتبه فروش ، بالاترین ارزش افزوده ، بیشترین دارایی ، بالاترین اشتغال زایی ، بیشترین سودآوری ، بالاترین ارزش بازار و مواردی از این دست معرفی شدند که بر اساس این رده بندی شرکت ارتباطات سیار ایران  همراه اول از نظر شاخص بالاترین ارزش بازار به رتبه دوم ، از نظر شاخص بیشترین سودآوری به رتبه پنجم و از نظر شاخص بالاترین ارزش افزوده رتبه دهم را دریافت کرد. گفتنی است شرکت تاک به عنوان یکی از شرکت های زیر نظر شرکت ارتباطات سیار ایران ، سیم کارت همراه اول مقام شرکت برتر از نظر رشد سریع را کسب کرد.

در این رده بندی و ارزیابی سالانه شرکت همراه اول در همه شاخص های IMI-100 بالاتر از بقیه اپراتور های تلفن همراه کشور جای گرفت. لازم به ذکر است که سال گذشته نیز خبر مراسم رتبه بندی شرکت های برتر ایران در وب سایت رند اطلاع رسانی شده بود.

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نموده و از سرویس های آن نیز بهره مند شوند.

شایان ذکر است سازمان مدیریت صنعتی از سال ۱۳۷۷ اقدام به رتبه بندی شرکت های برتر ایران نموده و هجدهمین رده بندی انجام شده بر اساس عملکرد سال ۱۳۹۳ شرکت ها بوده است. سازمان مدیریت صنعتی هدف از رده بندی شرکت های برتر ایران را شفاف سازی فضای کسب و کار و جایگاه اقتصادی شرکت های ایرانی و رده بندی آنان از نظر میزان تاثیرگذاری در اقتصاد ملی با هدف توسعه رقابت در محیط کسب و کار بنگاه های اقتصادی عنوان کرده است.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

با توجه به خبرهای اعلام شده از سوی اپراتور همراه اول،از1 تیر ماه 98 فروش سیم کارت دائمی با 40 درصد تخفیف به قیمت 100 هزار تومان را تا پایان 31 شهریور ماه ارائه خواهد کرد

 فروش ویژه سیم کارت دائمی همراه اول

کاربرانی که پیش از این سیم کارت های طرح ۲۰ را به شکل اقساطی خریداری کرده اما هنوز تمامی وجه مورد نظر را پرداخت نکرده اند، می توانند مابقی وجه اقساط خود را با مراجعه حضوری به دفاتر و فروشگاه های همراه اول با قیمت جدید (طرح ویژه) پرداخت کنند.

علاقه مندان می توانند با مراجعه به فروشگاه های همراه اول، سامانه گلچین و فروشگاه آنلاین اپراتور اول تلفن همراه، نسبت به خرید سیم کارت دائمی به قیمت ۱۰۰ هزار تومان اقدام کنند.

بدیهی است که این تخفیف ویژه شامل حال افرادی می شود که در بازه زمانی در نظر گرفته شده اقدام به خرید و فعالسازی سیم کارت کنند.

این طرح شامل سیم کارت های دائمی طرح ۲۰، ثبت نام بروز (فروش آنلاین) و گلچین که به صورت نقدی خریداری می شود، می گردد.

در این طرح ویژه، کاربران جدید می توانند با خرید سیم کارت دائمی ضمن بهره مندی از تخفیف قیمت سیم کارت، از بسته خوش آمد ۱۰۰۰ شامل ۱۰۰۰ پیامک، ۱۰۰۰ دقیقه مکالمه داخل شبکه و اینترنت نامحدود به مدت یک هفته و تخفیف مکالمه به مدت ۹۰ روز پس از اتمام این بسته استفاده کنند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , خرید سیم کارت , قیمت سیم کارت , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 342
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق گزارش های اعلام شده، در 28 خرداد ماه 1398دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه های دیجیتال،با حضور  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عباس صالحی، در محل دائمی نمایشگاه های قم افتتاح گردید.

حضور اپراتور اول کشور در نمایشگاه ملی رسانه های دیجیتال

همچین اپراتور همراه اول تلفن همراه با برگزاری کارگاه‌های روزانه با موضوعات "بررسی مرکز محتوای دیجیتال همراه اول"، "دیجیتال مارکتینگ"، "پرداخت خدمات اپراتوری(DCB)"، "گیم – بازی سازی" و «خدمات موسیقی» سعی در برآورده کردن نیازهای کاربران  و بازدیدکنندگان این نمایشگاه دارد.

در این نمایشگاه که بیش از 50 کسب و کارهای بزرگ فضای مجازی کشور حضور دارند، شرکت سیم کارت همراه اول نیز به همراه کسب و کارهای دیگر به ارائه سرویس‌های خود در بخش خدمات ارزش افزوده می‌پردازد.

توجه داشته باشید که نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال از تاریخ 28 خرداد ماه تا 31 خرداد 98 در محل دائمی نمایشگاه‌های قم برگزار می‌شود.

همراه اول ضمن شرکت در این نمایشگاه به ارائه "خدمات دیجیتال"، "خانواده دُرسا" و معرفی "مرکز محتوای دیجیتال"، به بازدیدکنندگان می‎پردازد.

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول میتوانند با مراجعه مراکز خرید و فروش سیم کارت،سیم کارت مورد نظر خود را تهیه نمایند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , فروش سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

با توجه به گزارشات اخیر از سوی اپراتور اول کشور از 22 فروردین ماه 1397 شیوه کسر مالیات بر ارزش افزوده در این اپراتور تغییر کرده است.تا قبل از آن 9% مالیات بر ارزش افزوده در زمان خرید شارژ توسط کاربران سیم کارت اعتباری،کسر میشد،اما پس از آن در هنگام مصرف و استفاده از شارژ رخ دهد مالیات بر ارزش افزوده کسر خواهد شد

 همراه اول زمان محاسبه مالیات بر ارزش افزوده برای مشترکین اعتباری را تغییر داده است

 علاقه مندان جهت خرید سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول میتواند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند و سیم کارت مورد نظر خود را خریداری و همچنین از خدمات نیز بهره مند شوند.

برای درک بهتر این موضوع به مثال زیر توجه کنید.

فرض کنید یک شارژ 10000 تومانی خریده‌اید. در گذشته همان ابتدای خرید شارژ 9% از آن کسر می‌شد و کلا 9174 تومان خطتان شارژ می‌شد، اما از تاریخ 22 فروردین با خرید شارژ 10000 تومانی، همان مبلغ 10000 تومان اعتبار به سیم کارت افزوده می‌شود اما در زمان مصرف شارژ برای مکالمه، پیامک، اینترنت و غیره، %9 مالیات بر ارزش افزوده از اعتبارتان کسر می‌شود. مثلا هزینه 1 دقیقه مکالمه داخل شبکه کاربران سیم کارت اعتباری همراه اول به جای 67 تومان، با کسر شدن مالیات ارزش افزوده و با مبلغ 7َ3.03 تومان (%109 * 67) محاسبه خواهد شد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , خرید سیم کارت , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق گزارشات اعلام شده از سوی اپراتور همراه اول،در سال گذشته با آغاز ایام ماه مبارک رمضان این اپراتور از 55+5 رونمایی نمود که مورد استقبال کاربران سیم کارت دائمی و اعتباری قرار گرفت.امسال نیز با حلول ماه مبارک رمضان این خدمات از سوی سیم کارت همراه اول تمدید شد.

55 دقیقه مکالمه رایگان هدیه رمضانی همراه اول
کاربران همراه اول ، با ثبت نام رایگان در طرح ۵۵+۵ می توانند در همه ساعت های شبانه روز در مکالمه های داخل شبکه ای بعد از گذشت پنج دقیقه صحبت کردن ، دقیقه های بعد را تا حد ۵۵ دقیقه به صورت رایگان صحبت کنند.

از شرایط شرکت در طرح ۵۵+۵ این است که همه کاربران فعال که دارای سیم کارت اعتباری و دائمی هستند امکان ثبت نام رایگان در این طرح را دارند. همچنین این طرح فقط شامل مکالمات درون شبکه ای (تلفن ثابت و همراه اول) می باشد.

فعالسازی طرح ۵۵+۵

شیوه ثبت نام در طرح ۵۵+۵ به این شکل است که شما باید عدد ۱ را به صورت لاتین به شماره ۸۰۵۵ ارسال نمایید. همچنین می توانید با شماره گیری کد #۴۵۱*۱۱۱* نیز این طرح را فعال نمایید.

برای فعالسازی و استفاده از این طرح شما هیچ هزینه ای را پرداخت نخواهید کرد و به گفته شرکت همراه اول این طرح کاملا رایگان می باشد.

جهت دریافت راهنمایی نیز می تواند کد دستوری #۴۵۹*۱۱۱* را شماره گیری نمایید. توجه داشته باشید که زمان نام نویسی و اجرای طرح از تاریخ ۲۸ خردادماه ۱۳۹۴ تا ۲۶ تیرماه ۱۳۹۴ می باشد.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق گزارش های اعلام شده،از سوی مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران وحید صدوقی درباره آخرین وضعیت طرح ساماندهی سیم کارت های بدون هویت در شبکه اپراتور همراه اول با همکاری رگولاتوری در حال آماده سازی است،وی افزود طبق آخرین خبرها و گزارشات،21 هزار کاربر در پایگاه داده همراه اول فاقد کد ملی هستند که بعد از بارها اخطار و ارسال پیامک،سیم کارت همراه اول این کاربران قطع ارتباط شده است.

دلیل قطع شدن 20 هزار سیم کارت همراه اول

 مدیرعامل همراه اول در مورد اجرای طرح قطع ارتباط افراد دارای بیش از 11 سیم کارت نیز گفت:این طرح به زودی اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه بسیاری از مشترکان پس از دریافت پیامک نسبت به اعلام هویت و ارائه مدارک اقدام کرده اند اظهار داشت:مطابقت کدملی های اعلام شده با مدارک مشترکان در حال انجام است.

 احراز هویت از مشترکان موبایلی که اطلاعاتشان در پایگاه داده اپراتورها ناقص است از دی ماه 93 آغاز شد و رگولاتوری اعلام کرد که ارتباط مشترکانی را که اطلاعاتشان را تکمیل نکنند، تا 15بهمن ماه قطع می کند. پس از این اعلام بود که رگولاتوری در چند مرحله به کاربران زمان داد تا از طریق پیامک، کدملی خود را به اپراتور مورد نظر ارائه کنند.

 وی گفت:هم اکنون به کاربرانی که دارای 11 سیم کارت در سیستم اطلاعاتی ما باشند سیم کارت واگذار نمی شود اما در گذشته این اقدام انجام می شد و به همین دلیل برخی افراد هستند که بیش از 11 سیم کارت به نامشان ثبت شده است.

 صدوقی افزود:در حیطه ی سیم کارت دائمی در این زمینه تخلفی دیده نمی شود اما در بخش سیم کارت رند اعتباری بعضی از کاربران سیم کارتهای فله ای خریده و دربازار خرید و فروش می کردند که نقل و انتقال این سیم کارتها صورت نگرفته است.

 وی افزود:با اجرای این طرح، استفاده از سیم کارت اعتباری نیز ضابطه مند خواهد شد.

 در نهایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با همکاری اپراتورهای موبایل( همراه اول، ایرانسل، رایتل) ارتباط مشترکانی که در مدت تعیین شده کدملی خود را اعلام نکردند از 8 فروردین ماه 94 قطع کامل کرد.

 دراین اقدام در جهت ساماندهی استفاده از سیم کارتهای تلفن همراه بی نام و نشان در کشور و استفاده غیرقانونی بعضی کاربران از این سیم کارتها انجام شد تا سیم کارتهایی که دارای نقص اطلاعات هستند در پایگاه داده اپراتورها احراز هویت شوند؛  براین اساس اپراتورهای تلفن همراه در چندین مرحله با ارسال پیامک به کاربرانی که اطلاعاتشان در پایگاه داده این اپراتورها ناقص بود از کاربران خواستند نسبت به تکمیل اطلاعاتشان اقدام کنند.

 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , رایتل , ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

با توجه به خبرهای اعلام شده درباره ی تنظیم بعضی از سیم کارت های مربوط به اشخاصی که دارای بیش از 10 سیم کارت دائمی و اعتباری هستند در روز های اخیر انتشار شد، سوالی که برای اکثر افراد پیش آمده است که هر فرد مجاز به داشتن چند سیم کارت می باشد.


وضعیت مبهم برای کاربرانی که بیش از ۱۰ سیم کارت دارند
در حال حاضر با توجه به سه اپراتور همراه اول ، ایرانسل و رایتل و اپراتور خصوصی تالیا هر کاربر تلفن همراه می تواند از 40 سیم کارت استفاده کند ، با این اوضاع به نظر نمی رسد کاربران معمولی از هر اپراتوری بیش از 10 سیم کارت داشته باشد ، پس نیازی به نگرانی و یا قطع شدن سیم کارت نیست

با تمام این توضیحات آنچه تا به حال مشخص شده این است که هر مخاطب می تواند از ۱۰ سیم کارت در هر اپراتور بهره ببرد.

با این اوصاف کاربران دارای بیش از ۱۰ سیم‌کارت تا پایان خرداد ۱۳۹۴ فرصت دارند، به امور مشترکین اپراتور خود مراجعه نمایند و درصورت عدم مراجعه  تمامی سیم کارت‌های این افراد از ابتدای تیرماه ۱۳۹۴ قطع خواهند شد.
علاقه مندان جهت خرید سیم کارت مورد نظر میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند.
تکرار جمله ۱۰ سیم کارت به نام هر نفر از طرف مسئولین و در تمام رسانه ها بارها اعلام شده و همین موضوع بسیاری از کاربران تلفن همراه را به اشتباه انداخته است زیرا که اکثرا گمان می کنند حداکثر ۱۰ سیم‌کارت باید به نام مشترکین ثبت شده باشد. با این توضیحات هر کاربر می تواند در هر اپراتور ۱۰ سیم کارت به نام خود داشته باشد.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , ایرانسل , رایتل ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

با توجه به خبرهای اعلام شده از سوی شرکت ارتباطات سیار ایران، طی جلسه ای همکاری دو طرفه جمعیت هلال احمر و وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات که با هدف توسعه ارتباطات  و فناوری های جدید در حیطه امداد و نجات و ارائه سرویس داوطلبان اجرا شد، این اپراتور مورد تشویق و تقدیر قرار گرفت.

 تقدیر هلال احمر از همراه اول در حضور آذری جهرمی

رایگان شدن مکالمات و برقراری ارتباطات در شبکه سیار نیز از جمله اقدامات فوری شرکت ارتباطات سیار ایران برای مناطق آسیب دیده بود.

 

هم زمان با وقوع سیل فروردین ماه سال جاری در برخی استان های کشور، همراه اول با اعزام سریع تیم های فنی به مناطق سیل زده، ضمن پایدار نگه داشتن وضعیت ارتباطات و بازگردانی سایت های آسیب دیده در سریع ترین زمان ممکن به شبکه ارتباطی، زمینه را برای کمک رسانی به مردم آسیب دیده فراهم کرد.

 

با گسترش آسیب ها و دامنه خسارات وارده به خانوارها، اقدامات حمايتي همراه اول با نیازهای واقعی مردم همسو شد و به سمت تهیه مایحتاج ضروری سیل زدگان رفت و اقدامات مختلفی نظیر تأمین غذای گرم، پتو، اقلام بهداشتي، شارژر گوشی تلفن همراه، پمپ کف کش و لجن کش برای پاکسازی منازل انجام شد.

متقاضیان میتوانند برای خرید سیم کارت به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند و سیم کارت اعتباری و دائمی مورد نظر خود را دریافت نمایند.

شرکت سیم کارت همراه اول با اختصاص مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال به ارائه خدمات و تأمین أقلام اساسی خانوارهای مناطق سیل زده پرداخت.

در این جلسه، جمعیت هلال احمر با اعطای لوحی به «غالب حریری» معاون عملیات و مدیریت شبکه به نمایندگی از طرف مدیرعامل همراه اول، از شرکت ارتباطات سیار ایران بابت عملکرد منسجم، پاسخگویانه، متعهدانه و همکاری در پروژه های ارتباطی این جمعیت تقدیر کرد.

در بخشی از این لوح تقدیر که به امضای رئیس جمعیت هلال احمر رسیده، آمده است: از اینکه با کوشش های بی دریغ و تلاش مداوم و با ارائه خدمات مستمر، یاری رسان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در حوزه امداد و نجات و توسعه خدمات داوطلبانه بوده اید صمیمانه سپاسگزارم؛ این تلاش ها مخصوصا در خدمت رسانی و کمک به هموطنان متأثر از سیل های سال جاری بسیار ارزشمند بود.

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , همراه اول , سیم کارت اعتباری , سیم کارت دائمی , خرید سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق گزارشات اپراتور همراه اول اعلام نمود،اخیرا برای راحتی مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری خود در استفاده از کلیه خدمات و محصولات این اپراتور سامانه نوینی را با سامانه دستوری #100* را راه اندازی نمود.

اپراتور اول سامانه جدید اینترنتی را برای کاربران خود عرضه کرد

در ایران نیز چند سالی می‌شود که استفاده از تکنولوژی‌هایی همچون کدهای USSD برای نقل و انتقالات مالی، پیگیری حساب، خرید شارژ ، پرداخت قبوض و … در جهت انجام سر وقت، سریع و امن کارها رایج گردیده است، و از آنجایی که یکی از دغدغههای امروز اکثرا افراد انجام سریع و آسان کارها است اپراتورها همواره به دنبال ارائه راه‌های جدیدی برای راحتی کاربران خود می‌باشند.

در این آلارم به کاربران اطلاع داده می‌شود که زین پس برای خرید بسته‌های جدید باید با این سامانه در تعامل باشند از آنجایی که ممکن است بسیاری  از کاربران هنوز از این تغییر کدهای دستوری و یکپارچه شدن آن خبر نداشته باشند، کاربران در صورت شماره‌گیری کد سابق عملا به روی صفحه #100* هدایت می‌شوند، سپس با ظاهر شدن صفحه #100* آلارمی بر صفحه کاربران ظاهر می‌شود

در این سامانه دارنده سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری می‌توانند بر حساب خود تسلط داشته و حسابشان را مدیریت کنند. برای مثال با شماره گیری #1*100* وارد حساب شوند، سپس بسته‌های یکماهه را با #2*100* ببینند و با شماره گیری #4*100* به بسته‌های بلندمدت دسترسی پیدا کنند.

متقاضیان جهت خرید سیم کارت مورد نظر میتوانند هم به صورت آنلاین و به طور حضوری به مراکز فروش سیم کارت مراجعه و خریداری نمایند.

پیش از این هر یک از طرح‌ها و بسته‌های همراه اول یک کد منحصربفرد داشته‌اند و از آنجایی که به خاطر سپردن این کدها و یادآوری آن کمی مشکل است، این اپراتور تصمیم گرفت با یکپارچه کردن کدهای ussd خود قدم بزرگی را در این راه بردارد.

 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , خرید سیم کارت , فروش سیم کارت , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق آخرین آمار منتشر شده از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی حدود128 هزار و 816 خطوط شخصی به دلیل ایجاد مزاحمت پیامک های تبلیغاتی مورد شناسایی و قطع شده است.

 

اپراتور‌های تلفن همراه ازجمله (همراه اول، ایرانسل، رایتل) موظفند با همکاری رگولاتوری سامانه‌ای را راه‌اندازی تا کاربر بتواند دریافت پیامک‌های انبوه خود را مدیریت کند، همچنین طبق اخطار‌های گذشته اگر دفاتر خدمات ارتباطی که با شیوه‌های غیرقانونی سیم کارت تلفن همراه در اختیار ارسال کنندگان پیامک‌های مزاحم قرار می‌دهند، جریمه لغو مجوز خواهند داشت.

 

سامانه دریافت شکایت از پیامک‌های تبلیغاتی پس از افزایش نارضایتی از پیامک‌های تبلیغاتی و یا ارزش افزوده ایجاد شد تا در راستای مقابله با این موضوع سیم کارت‌هایی از این دست را شناسایی و قطع کند.

گفتنی است، در کنار سیم کارت‌ های شخصی که اقدام به ارسال پیامک می‌کنند شماره‌های تلفن ثابت مشاهده شده که این موارد نیز گزارش و ثبت شده است.

تحت این شرایط مشاهده می‌شود برخی پیامک‌ها بدون هیچ گونه اطلاع رسانی برای مشترک ارسال و هزینه‌های آن در قبض پایان ماه یا سایر بخش‌ها لحاظ می‌شود.


طبق اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی سامانه # ۸۰۰* و سامانه ۱۹۵ دو روش موجود برای معرفی پیامک‌ها از سوی مردم هستند که تاکنون با استفاده از روش‌های مذکور طبق آخرین آمار بخش ICT سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در حدود ۱۲۸ هزار و ۸۱۶ از خطوط شخصی به دلیل مزاحمت پیامکی شناسایی و قطع شده است.


طبق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات برای ارسال هرگونه خدمات پیامکی انبوه مانند پیامک‌های اطلاع‌رسانی، تبلیغاتی و ارزش افزوده باید اجازه قبلی از کاربر دریافت شود تا با آگاهی کامل کاربران سیم کارت دائمی و اعتباری از هزینه‌های آن، این پیامک‌ها را دریافت کنند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , همراه اول , ایرانسل , رایتل ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبقگزارشات اعلام شده از سوی اداره کل ارتباطات سیار ایران،در 15 تیرماه در شهر تبریز،بزرگترین مسابقه سیمولتانه شطرنج با 2018 شطرنج باز در کنار اساتید بزرگ شطرنج در کل دنیا از جمله آناتولی کارپوف، اسطوره روسی شطرنج، از گرجستان، اولدی باراجانی از آذربایجان،استاد بزرگ ،احسان قائم مقامی،کنستانتین شاوانا، اصغر گلی‌ زاده، سارا خادم الشریعه، مرتضی محجوب، مسعود مصدق پور، امیررضا پور رمضانعلی، نیما حسین زاده، آرین غلامی، احمد عسکری زاده، خلیل موسوی، امید نوروزی، امیررضا پور آقا بالا و پوریا درینی در پارک بزرگ ایل گلی در شهر تبریز با همراهی همراه اول اجرا شد.

 برگزاری برزگ ترین مسابقه سیمولتانه شطرنج با پشتیبانی همراه اول

این مسابقه که با حرکت نمادین آناتولی کارپوف استاد بزرگ شطرنج و احسان قائم مقامی رکورددار تاریخ سیمولتانه جهان آغاز شد، ۹ ساعت طول کشید. 
سیمولتانه تبریز بزرگترین مسابقه شطرنج کشور است که با حمایت سیم کارت همراه اول برگزار شد. 
 سیمولتانه یا نمایش همزمان، یک نوع بازی شطرنج است که در آن یک بازیکن رتبه ‌بالا، مانند یک استاد بزرگ همزمان چندین بازی با چند بازیکن دیگر انجام می ‌دهد.

متقاضیان جهت خرید سیم کارت میتوانند به صورت آنلاین وحضوری  با مراجعه به مراکز خرید و فروش سیم کارت ،سیم کارت مورد نظر را خریداری کنند و از خدمات آن نیز بهره مند شوند.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , همراه اول , خرید سیم کارت , فروش سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبقگزارشات اعلام شده از سوی اداره کل ارتباطات سیار ایران،در 15 تیرماه در شهر تبریز،بزرگترین مسابقه سیمولتانه شطرنج با 2018 شطرنج باز در کنار اساتید بزرگ شطرنج در کل دنیا از جمله آناتولی کارپوف، اسطوره روسی شطرنج، از گرجستان، اولدی باراجانی از آذربایجان،استاد بزرگ ،احسان قائم مقامی،کنستانتین شاوانا، اصغر گلی‌ زاده، سارا خادم الشریعه، مرتضی محجوب، مسعود مصدق پور، امیررضا پور رمضانعلی، نیما حسین زاده، آرین غلامی، احمد عسکری زاده، خلیل موسوی، امید نوروزی، امیررضا پور آقا بالا و پوریا درینی در پارک بزرگ ایل گلی در شهر تبریز با همراهی همراه اول اجرا شد.

 

این مسابقه که با حرکت نمادین آناتولی کارپوف استاد بزرگ شطرنج و احسان قائم مقامی رکورددار تاریخ سیمولتانه جهان آغاز شد، ۹ ساعت طول کشید. 
سیمولتانه تبریز بزرگترین مسابقه شطرنج کشور است که با حمایت سیم کارت همراه اول برگزار شد. 
 سیمولتانه یا نمایش همزمان، یک نوع بازی شطرنج است که در آن یک بازیکن رتبه ‌بالا، مانند یک استاد بزرگ همزمان چندین بازی با چند بازیکن دیگر انجام می ‌دهد.

متقاضیان جهت خرید سیم کارت میتوانند به صورت آنلاین وحضوری  با مراجعه به مراکز خرید و فروش سیم کارت ،سیم کارت مورد نظر را خریداری کنند و از خدمات آن نیز بهره مند شوند.برگزاری برزگ ترین مسابقه سیمولتانه شطرنج با پشتیبانی همراه اول



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , همراه اول , خرید سیم کارت , فروش سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

با توجه به گزارشات شرکت ارتباطات سیار ایران،در جهت مسئولیت اجتماعی اپراتور همراه اول،با پیشنهاد وحید صدوقی مدیر عامل این اپراتور و تصویب هیات مدیره،تعداد1300 کانکس که قبل از آن در طرح های توسعه ای مورد استفاده قرار گرفت و قرار بود در طرح های نوین از آنها استفاده گردد. با وجود سردی هوا و اولویت به افراد در مناطق زلزله زده تعلق گرفت.ودر کلیه مناطق آسیب دیده پخش شده است.طبق مصوبه ذکر شده،مبلغ 50 میلیارد ریال و برای ساخت مجدد وباسازی مدارس مناطق آسیب دیده اختصاص پیدا کرده است.

اپراتور همراه اول۱۳۰۰ کانکس و ۵۰ میلیارد ریال را برای مناطق زلزله زده اختصاص داد

گفتنی است با اقدامات پیشگیرانه و اجرای طرح مقاوم سازی سایت ها، بر اثر زلزله هیچ آسیبی به سایت های همراه اول در مناطق زلزله زده وارد نشد.
 
پیش از این نیز سیم کارت همراه اول در راستای مسؤولیت اجتماعی خود و تسهیل ارتباط در مناطق زلزله زده، ۴۸ ساعت مکالمه(درون شبکه) را در این مناطق رایگان کرده بود و با توزیع سیم کارت اعتباری و دائمی،تلفن همراه، پاوربانک و سایر اقلام مورد نیاز ضروری نظیر مواد غذایی فاسد نشدنی، پتو و پوشاک به کمک این عزیزان شتافته بود.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , همراه اول , سیم کارت اعتباری ,
:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق گزارشات اداره کل شرکت ارتباطات سیار ایران،همراه اول در راستای  جلب رضایت کاربرانش،آخرین دوشنبه هر ماه به مشترکین خود تا 100 گیگابایت اینترنت به آنها هدیه می دهد که این طرح را «دوشنبه سوری» معرفی کرده است.

100 گیگابایت اینترنت رایگان در طرح دوشنبه سوری همراه اول

در همین راستا پنجمین دوشنبه سوری اپراتور همراه اول روز دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه برگزار می شود؛ هدایای در نظر گرفته شده برای این دوشنبه سوری نیز بسته های دیتا ۱۰۰ مگابایت تا ۱۰۰ گیگابایت یک روزه (۵ صبح تا ۵ عصر) است که به تمامی مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری با شماره گیری کددستوری فوق الذکر، به صورت تصادفی تعلق می گیرد.

همراه اولی ها می توانند جهت شرکت در این طرح فراگیر و منتفع شدن از مزایای بسته های اینترنت رایگان یک روزه در دوشنبه پایان هر ماه با شماره گیری #۶۴*۱۰۰* از پیشنهادهای «دوشنبه سوری» همراه اول، بهره مند شوند.

لازم به ذکر است کلیه کاربران سیم کارت همراه اول از ساعت ۲۰ روز یکشنبه ۲۹ اردیبهشت تا ۲۳:۵۹ روز دوشنبه ۳۰ اردیبهشت فرصت دارند با شماره گیری کددستوری مذکور بسته خود را فعال کنند.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق گزارشات اداره کل ارتباطات سیار ایران،اپراتور همراه اول در روز سه شنبه 18 مهرماه 97 طرحی را ارائه کرد،با عنوان «همراه نیکو کار» کلیه شماره رند، سیم کارت های دائمی و اعتباری اپراتور همراه اول در سامانه رند اول حراج شده است و تمامی در آمد حاصل از آن با کمک موسسه امداد اول صرف امور خیریه می شود که در راستای مدرسه سازی در مناطق محروم،کمک هزینه تحصیل کودکان نیازمند،هزینه درمان بیماران صعب العلاج،طرح همسفره که در رابطه با سوء تغذیه کودکان نیازمند هزینه میشود.

 

همراه اول شماره های رند خود را به نفع امور خیریه حراج کرد
این حراج از روز سه شنبه ۱۸ مهر ماه شروع شده و مراسم اختتاميه همزمان با نمايشگاه ایران تلکام ۲۰۱۷ (٢٤ تا ٢٧ مهرماه) در محل دائمي نمايشگاه بين المللي تهران، برگزار و نتايج حراج اعلام می شود. 

 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

بنابر خبرهای اعلام شده اپراتور اول کشور به مناسبت آغاز ایام ماه مبارک رمضان طرح های جدیدی را برای مشترکین اعتباری و دائمی خود در نظر گرفته است که این طرح شامل بسته اینترنتی به مدت 7 روز از افطار تا سحر فعال میشود.

هدیه رمضان باشگاه فیروزه ای همراه اول

هدیه رمضان باشگاه فیروزه ای همراه اول

کلیه اعضای دائمی و اعتباری باشگاه فیروزه‌‎ای در ماه مبارک رمضان (17 اردیبهشت الی 16 خرداد ماه 98) فرصت دارند با شماره‌گیری کد #38*10* و انتخاب گزینه "فعالسازی هدیه رمضان"، 30 امتیازِ هدیه در باشگاه دریافت نمایند. کاربران دائمی یا اعتباری همراه اول که عضو باشگاه فیروزه‌ای نیستند، می‌توانند از طریق مراجعه به اپلیکیشن یا پرتال همراه من استفاده نمایند،در باشگاه عضو شده و 30 امتیاز هدیه را دریافت نمایند.

 

از جمله مزایای بسته اینترنتی از افطار تا سحر این است که شما می‌توانید همزمان  این بسته را با بسته‌های اینترنتی دیگر فعال کنید.

توجه داشته باشید بسته اینترنت افطار تا سحر به مدت 7 روز از زمان فعال سازی آغاز می‌شود و هزینه آن 7 هزار تومان می‌باشد. کاربران می‌توانند برای فعالسازی بسته مذکور از کد  #671 *100*  استفاده کنند.

 

گفتنی است کدهای دستوری بسته اینترنت سحر تا افطار به شرح زیر می‌باشد:

  • فعالسازی:  # 671 *100* 
  • استعلام:  # 10*100* 
  • راهنما:  # 6719 *100*        

به عبارت دیگر، ترافیک استفاده از اپلیکیشن آموزش جامع قرآن برای مشترکینی که این بسته را فعال کنند به صورت رایگان ارائه می‌شود و این ترافیک از حجم بسته کاربر کم نمی‌شود. گفتنی است بسته اینترنت سحر تا افطار دارای هدیه ترافیک رایگان نامحدود برای استفاده از اپلیکیشن آموزش جامع قرآن می‌باشد.

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , اینترنت ,
:: بازدید از این مطلب : 337
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

بنا برخبرهای اعلام شده از سوی اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران،کاربران اعتباری و دائمی اپراتور همراه اول می توانند با استفاده از فروشگاه آنلاین همراه اول که شامل خدماتی همچون خرید شارژبا مبلغ مورد نظر،شارژ مختص بانوان،شارژ جوانان،شارژ فوق العاده،قبل از آنکه کاربران به وسیله ی این درگاه فقط امکان خرید شارژ به صورت مستقیم را دارند.

 فروشگاه آنلاین همراه اول

علاوه بر این در روزهای برگزاری نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۸ مودم های پر سرعت همراه اول با ۳۰ درصد تخفیف ویژه نمایشگاه ارائه می شود که کاربران برای دریافت کارت هدیه این تخفیف می توانند تا ۹ مرداد ماه به غرفه همراه اول(فروشگاه آنلاین) واقع در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی تهران مراجعه کنند.
 
این فروشگاه آنلاین درگاهي مطمئن و در دسترس است که کاربران دائمی و اعتباری همراه اول می توانند در آن انواع بسته های اینترنت را با قابلیت پرداخت مستقیم در سایت خریداری کنند. 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: همراه اول , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , اینترنت ,
:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

بنا بر خبرهای اعلام شده از سوی اداره کل ارتباطات سیار ایران،در روز 15 اردیبشهت ماه 1398 نهمین مجمع عمومی عادی سالیانه اپراتور اول کشور در کنار سهامداران که بالغ بر 94 درصد از افراد در این مجمع شرکت کردند و این جلسه در سالن خلیج فارس پژوهشگاه نیرو اجرا شد.

 مجمع عمومی عادی سالیانه همراه اول برگزار شد

• مدیر عامل همراه اول از دو اقدام مهم در راستای افزایش ظرفیت پهنای باند شبکه خبر داد و عنوان کرد: سال گذشته روی باند فرکانسی ۱۸۰۰ به میزان ۵ و ۷.۵ مگاهرتز به ترتیب به استان ها و تهران اختصاص دادیم و همچنین روی باند ۲۶۰۰ نیز افزایش ظرفیتی ۵ مگاهرتزی را داشتیم که در نتیجه سرعت دیتای همراه اول رشد و بهبود قابل توجهی داشت.

در این مراسم پس از سخنان رئیس مجمع و مدیرعامل و استماع گزارش حسابرس و نظرات سهامداران؛ درباره تعیین سود تقسیمی، پاداش و حق جلسه هیأت مدیره تصمیم گیری شد.

در این جلسه با نظرخواهی از سهامداران حاضر و استماع سخنان هیأت رئیسه، با توزیع سود ۳۱۲۵ ریالی بابت هر سهم موافقت و مقرر شد سود سهامداران حقيقی از ۲۵ اردیبهشت واريز شود.

همچنین درباره میزان پاداش و حق جلسه هیأت مدیره تصمیم گیری شد. بر این اساس مقرر شد پاداش اعضای حقوقی هیأت مدیره بدون تغییر و همچون سال گذشته باشد.

• گزارش عملكرد هیأت مدیره

در این مراسم، حمید فرهنگ مدیرعامل شركت ارتباطات سیار ایران، گزارش جامعی از عملكرد سال ۱۳۹۷ شرکت به مجمع سهامداران ارائه كرد.

فرهنگ ضمن تبریك به مناسبت ماه مبارک رمضان و یادآوری اینکه سال ۱۳۹۸ سال «رونق تولید» نامگذاری شده است، اظهار داشت: در همین ابتدای سال جدید توانستیم گام بلندی در حمایت از تولید سیم کارت های داخلی برداریم که امیدواریم اقدامی درخورِ نام سال باشد.

مدیر عامل همراه اول با بیان اینکه امید است که در این سال با حمایت همکاران همراه اولی و سهامداران، بتوانیم سهمی در تحقق این شعار ایفا کنیم، به ارائه گزارش عملکرد سال مالی قبل پرداخت و گفت: همراه اول توانست با دو پله صعود به نسبت سال ۹۶، به جایگاه ۱۷ دنیا از نظر تعداد کاربران خطوط دائمی و اعتباری برسد.

افزایش میزان پهنای باند فرکانسی همراه اول

فرهنگ ادامه داد: همچنین توانستیم ۵۷۰ سایت پهن باند را روی فیبرنوری اجرایی کنیم و ظرفیت IPBB به ۱۸۹۴۰۰ گیگابیت بر ثانیه رسید که ۳.۱ برابر رشد به نسبت سال ۱۳۹۶ نشان می دهد.

فرهنگ از ارائه ۵۰ محصول و خدمت در سال گذشته خبر داد و یادآور شد: علاوه بر اینکه هر هفته یک محصول و خدمت را ارائه دادیم، بیش از ۱۵۰۰ سرویس در حوزه خدمات ارزش افزوده پهن باند تعریف و ارائه کردیم.

 

وی تصریح کرد: همراه اول در سال ۱۳۹۷ با جذب بیش از ۸.۳ میلیون مشترک جدید به سهم بازار ۶۰.۱ درصد دست یافت و توانست ضمن توسعه کمی و کیفی شبکه ارتباطی و افزایش سهم ترافیک در نسل ۴(LTE) به ۶۰ درصد و ثبت رکورد ۵۴۱۹ ترابایت مصرف روزانه دیتا بدون در نظر گرفتن ترافیک TD-LTE مبین نت، برتری خود را در بازار رقابتی همچنان حفظ کند.

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران با اشاره به فروش حدود ۱۱۰ میلیون سیم کارت تاکنون، درباره کاربران نسل های جدید ارتباطی این اپراتور ابراز کرد: حدود ۱۲.۱ میلیون مشترک G۴ و ۱۶.۱ میلیون مشترک G۳ در شبکه داریم.

وی با تأکید بر داشتن جایگاه بزرگترین شبکه پهن باند کشور با ۳۲ میلیون مشترک دیتای در بازه زمانی سه ماهه، خاطر نشان کرد: در حال حاضر با ۱۹۷۰۰ سایت G۴، ۲۰۸۰۰ سایت G۳ و ۳۱۱۰۰ سایت G۲ پوشش شهرهای کشور را به ۱۰۰ درصد رسانده ایم و ضریب نفوذ LTE در شبکه همراه اول ۴۱ درصد و سهم ترافیک LTE نیز ۶۰ درصد است.

• افزایش خدمت رسانی به روستاییان

وی اشاره ای به خدمات USO و WLL روستایی نیز داشت و بیان کرد: در این بخش توانستیم ۳۵۷۰ سایت و ۲۵ دستگاه BSC از شبکه WLL را به شبکه همراه اول برگردانیم و توزیع بیش از ۵۰۰ هزار سیم کارت روستایی داشته باشیم.

فرهنگ خاطر نشان کرد: رویکرد جدید همره اول تعامل حداکثری با ذی نفعان به منظور برخورداری آحاد مردم از خدمات توسعه یافته و ارزشمند ارتباطی است و بر این اساس ادغام شبکه WLL در دستور کار قرار گرفت و هم در این راستا سرویس رومینگ ملی به روی اپراتورهای داخلی گشوده شد تا مشترکان اپراتورهای رقیب نیز از شبکه گسترده سیم کارت همراه اول بهره مند شوند.

• سود ۳۱۲۵ ریالی هر سهم همراه اول

مجمع عمومی عادی سالیانه همراه اول با ریاست مهدی اخوان بهابادی رییس هیأت مدیره همراه اول آغاز شد.

کسب رتبه نخست شفافیت اطلاعات

وی با تشریح دستاوردهای مالی همراه اول اظهار کرد: درآمد عملیاتی شرکت اصلی با ۲۱ درصد رشد به ۱۴۰۴۰۲ میلیارد ریال و سود خالص شرکت هم با ۹ درصد افزایش به ۳۴۲۲۴ میلیارد ریال رسید؛ این در حالی است که سود خالص تلفیقی گروه و درآمد عملیاتی تلفیقی نیز به ترتیب ۲۱ و ۲۲ درصد رشد داشتند.

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران با بیان اینکه رتبه اول شفافیت مالی بین ۳۰۳ شرکت پذیرفته شده در بورس را داریم، اذعان کرد: همراه اول در سال ۱۳۹۷ توانست علاوه بر پوشش ۱۰۰ درصدی سود پیش بینی شده برای هر سهم، از نظر شفافیت اطلاعات رتبه نخست را بین شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران کسب کند؛ همچنین در رتبه بندی ۱۰۰ شرکت برتر ایران نیز موفق شد رتبه ۳ بیشترین سودآوری، رتبه ۱۴ بیشترین درآمد و رتبه ۸ بالاترین ارزش افزوده را از آن خود کند.

فرهنگ همچنین هزینه های سرمایه ای در سال ۱۳۹۷ را ۲۹۵۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

• اخوان ادامه داد: هدف گذاری کرده ایم در پنج سال آینده حضوری جدی در فضای دیجیتال کشور داشته باشیم و جزو رهبران منطقه ای حوزه ICT باشیم.

وی یکی از استراتژی های جدید همراه اول را همکاری با اپراتورهای رقیب دانست و بیان کرد: شاید این موضوع دور از ذهن به نظر برسد، اما در سال گذشته، نشان دادیم که دو اپراتور در عین رقابت، می توانند در جهت حصول منافع کاربر، همکاری هایی را نیز با هم داشته باشند.

وی یادآور شد: در سال جاری نیز همسو با شعار «رونق تولید»، روند حمایت از کسب و کارهای ایرانی را با قدرت بیشتری ادامه خواهیم داد تا جایگاه کنونی همراه اول که دارنده «رتبه اول حمایت از کسب و کارهای ایرانی» است را حفظ کنیم.

اجرای یکی از بزرگترین پروژه های بخش فناوری کشور

مدیر عامل همراه اول از راه اندازی سیستم یکپارچه مدیریت ارتباط با مشتری و صورتحساب (CRM-CBS) هم به عنوان دستاوردی برای این اپراتور یاد کرد و گفت: در پی اجرای این پروژه که یکی از بزرگترین پروژه های بخش فناوری اطلاعات کشور قلمداد می شود، علاوه بر ایجاد ظرفیت های جدید، امکان ارائه سرویس های متنوع به کاربران انبوه و سازمانی فراهم شد.

وی در ادامه سخنانش از برنامه ۵ساله راهبرد همراه اول که با نام «منظومه» در حال اجراست، یاد کرد و گفت: این برنامه متمرکز بر توسعه زیرساخت های ارتباطی مبتنی بر آخرین تکنولوژی و ایجاد کسب و کارهای نوآورانه است و برآنیم تا از رهگذر اجرای این برنامه، نقشی تعیین کننده در گسترش خدمات دولت الکترونیک و سرویس های دیجیتال در کشور ایفا کنیم.

فرهنگ همچنین گفت: اما در سطح سوم که با عنوان Beyond core شناخته می شود، به دنبال سرمایه گذاری در شرکت های دیجیتال و تبدیل شدن به بازیگر مهمی در عرصه سرمایه گذاری های خطرپذیر هستیم تا در نهایت بتوانیم درآمد پیش بینی شده را محقق سازیم.

فرهنگ ادامه داد: در این برنامه چشم انداز شرکت، تثبیت جایگاه همراه اول به عنوان یکی از رهبران بازار ICT منطقه با ارائه خدمات و راهکارهای هوشمند برای توانمندسازی اکوسیستم دیجیتال تعیین شده است.

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران همچنین با اشاره به جایگاه این برنامه ۵ ساله تصریح کرد: در راستای اجرای این برنامه سه سطح (فاز) را در نظر گرفته ایم که بخش هسته به «کسب و کار اصلی» اپراتور اشاره دارد و به عنوان Core شناخته می شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در نظر داریم در افق ۱۴۰۱ به ۱۰۰ هزار میلیارد تومان درآمد برسیم، لذا نیازمند تعریف سطح نزدیک هسته (Near core) بودیم که ارائه خدمات سازمانی، اینترنت اشیاء و ارائه خدمات مدیریت شده شرکت را شامل می شود.

• همکاری کاربر با اپراتور رقیب در عین رقابت

همچنین در این مراسم مهدی اخوان بهابادی رییس هیأت مدیره همراه اول با بیان اینکه برنامه استراتژی تدوین شده برای شرکت ارتباطات سیار ایران تفاوت چشم گیری با برنامه های قبلی دارد، اظهار کرد: به دلیل ماهیت تکنولوژی و سرعت بالای تغییر و تحولات در این عرصه، ملزم به تدوین برنامه ای در این زمینه بودیم.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , رومینگ , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق خبرهای اعلام شده از سوی اپراتور همراه اول در روز قبل دچار قطعی به طور موقت شد که این گزارشات و خبرها حاکی از آن بود که این اختلال ها بر طرف شد

پیگیری ها از اپراتور همراه اول حاکی بر ایجاد اختلال به دلیل نقص فنی و بر طرف شدن این مشکل ساعاتی پس از آن بوده است.

 

احتمال بروز مشکل در سیم کارت همراه اول

به گفته مدیران همراه اول هم اکنون شرایط سیم کارت‌های این اپراتور در پایداری کامل قرار دارد.

بر اساس گزارشات صورت گرفته در شب قبل تعدادی از سیم کارت‌های اعتباری و دائمی همراه اول دچار اختلال و قطعی موقت شد که امکان دسترسی مشترکین به تماس تلفنی و اینترنت را از میان برده بود.

 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: همراه اول , سیم کارت , سیم کارت اعتباری , سیم کارت دائمی , اینترنت ,
:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق خبرهای اعلام شده از سوی اپراتور اول کشور برای اولین بار مدیر پروژه ترابرد پذیری،جزئیات جامع برنامه راهبردی طرع تعویض اپراتور با حفظ شماره،ترابرد پذیری را اعلام نمود،تحول در هزینه تماس های صوتی،شارژ سیم کارت بعد از جابه جا کردن و فروش خط هم معیین شده است.مدت هاست که سررسید این طرح به اتمام رسیده است و به دلایل گوناگون تا به حال عملی نشده است.

شروع جابه جایی شماره بین اپراتور ها به صورت آزمایشی راه اندازی شد

مشکلاتی که اجرای بدون مشکل طرح را با ابهام روبه رو کرده است.با نزدیک شدن به اجرای ترابردپذیری، جزئیات برنامه‌های راهبردی همراه اول برای ترابردپذیری را از محسن بهداری مدیر پروژه ترابردپذیری این اپراتور جویا شده ایم.

این طرح به کاربران اجازه می‌دهد با حفظ شماره سیم‌کارت به اپراتور دیگری مهاجرت کنند. در شرایطی که امروز تهیه سیم کارت و گوشی دو سیم کارت آسان است بعضی معتقدند اکنون این طرح شانس زیادی نخواهد داشت. برخی نیز معتقدند اگرچه دیرهنگام اما به سود مشترکان خواهد بود.نیاز به هماهنگی سه اپراتور از یک سو و سازمان رگولاتوری از سوی دیگر داشته، از همان ابتدای کار خود به مشکلات فنی برخورد کرد که باعث شد اجرای آن به تعویق بیافتد

فروش سیم کارت ترابرد شده ممکن نیست

آیا خریداری سیم‌کارت از یک اپراتور و ترابرد به اپراتوردیگر و سپس فروش آن مجاز است؟

بهداری گفت: طبق قوانین سازمان تنظیم مقررات شماره تلفن همراه جزو اشتراک کاربر و متعلق به اپراتور پایه است و تمامی مشترکین در صورت ترابرد به سایر اپراتورها و در صورت نیاز به فروش خط باید به اپراتور اولی شان بازگردند که این خود شامل اجرای مراحل ترابرد به همراه اول خواهد بود.

مدیر پروژه ترابردپذیری همراه اول خاطر نشان کرد: این طرح هم مثل بسیاری از طرح‌های دیگر است و از طرح‌هایی که ارتقای کیفیت سرویس‌ها و نفع مشترکان در آن دیده باشد استقبال می کنیم. در زمینه ترابرد هم همواره آمادگی خودمان را برای اجرای آن اعلام کرده‌ایم. همانند هر طرح دیگری ترابرد هم می‌تواند در ابتدای کار اشکالات خود را داشته باشد که به مرور مرتفع خواهد شد.

چالش تغییر اپراتور با وجود خرید سیم‌کارت و گوشی‌های دو سیم‌کارت

طرح ترابرد پذیری چه ضرورتی دارد؟

بهداری گفت: ترابردپذیری این امکان را به کاربران تلفن همراه می دهد که بتوانند با همان شماره، سیم کارت خود را به اپراتور دیگری انتقال دهند؛ چون ممکن است مثلا یک اپراتور پوشش ضعیف‌تری داشته باشد و در شهر و محله یک کاربر آنتن‌دهی خوب نباشد.

وی ادامه داد: پس مشترک می‌تواند شماره خود را حفظ کرده اما از اپراتور با پوشش بهتر بهره‌مند شود. این کار از سال ها قبل در بسیاری از کشورهای انجام شده و در ایران هم با تاخیر انجام می‌شود.

با توجه به اینکه در حال حاضر بسیاری از گوشی های هوشمند دو سیم کارته هستند آیا از این طرح استقبال خواهد شد؟

* افزایش هزینه تماس برای ترابرد شده‌ها

هزینه تماس کاربران خط اعتباری و دائمی که از همراه اول به اپراتورهای دیگر مانند ایرانسل،رایتل،ترابرد کنند چه تغییری خواهد کرد؟

بهداری گفت: بله. در حال حاضر ارزانترین نرخ تماس در این اپراتور بین خانواده ۹۴ میلیونی مشترکین همراه اولی و تلفن ثابت وجود دارد. در صورت ترابرد مشترکین از همراه اول، نرخ تماس ایشان با مشترکین همراه اول و تلفن ثابت افزایش خواهد یافت. همچنین هزینه مشترکین تماس گیرنده با این مشترکین ترابرد شده نیز افزایش خواهد یافت

 

* راه اندازی ترابردپذیری به صورت آزمایشی و با تعداد مشترکین محدود

علیرغم اعلام آغاز ترابردپذیری در ۲۷ اردیبهشت ماه اجرای این طرح تاکنون به تاخیر افتاده است، مشکل از کجا است؟

بهداری گفت: علی‌رغم اعلام آمادگی اپراتورها، در انجام تست ها مشکلاتی پیش آمد که راه‌اندازی سرویس ترابردپذیری را با تاخیر مواجه کرد. استاندارد نبودن پیاده سازی این سرویس در ایران به دلیل وجود المان های مختلف در شبکه، حضور بازیگران متعدد و فرایند ترابردپذیری را پیچیده کرده است.

وی ادامه داد: به همین دلیل تصمیم بر این گرفته شده که راه اندازی این سرویس به صورت آزمایشی و با تعداد کاربران محدود آغاز شود تا در صورت بروز مشکلاتی مانند قطع شدن سیم‌کارت قبلی و وصل نشدن سیم‌کارت جدید، اثرات نامطلوب این سرویس دامن گیر افراد کمتری باشد.

* راهبرد همراه اول برای جذب کاربران دیگر اپراتورها و حفظ کاربران فعلی

بهداری گفت: ارزش‌های شبکه همراه اول تنها به شماره آن محدود نمی‌شود؛ در حال حاضر سه برنامه را برای وسعت دادن و جذاب‌تر کردن خدمات همراه اول برای مشترکانش در دست اجرا داریم که هر چند از قبل آن را آماده کرده بودیم حالا با اجرای ترابردپذیری همزمان شده است.

مدیر پروژه ترابردپذیری همراه اول توضیح داد: گوشی قسطی برای کاربران دائمی، جایزه بزرگ و طرح اعتبار دهی ویژه کاربران دائمی از جمله این برنامه ها است.

 

شارژ سیم کارت قبل از ترابرد صفر می‌شود

مدیر پروژه ترابردپذیری همراه اول گفت: با شما موافقم در مورد این طرح اطلاع رسانی دقیق و کاملی به کاربران ارایه نشده و شاید ابهامات کاربران، علاوه بر پیچیدگی ذاتی فرایند ترابردپذیری ناشی از نبود اطلاع رسانی در این زمینه باشد. در مورد از بین رفتن شارژ پس از ترابرد نیز شنیده‌های شما درست است.

*ودیعه سیم کارت به اپراتور جدید منتقل نمی شود

پس از ترابرد ودیعه خطوط چه خواهد شد؟

بهداری تصریح کرد: ودیعه کاربران دائمی همراه اول به سایر اپراتورها انتقال نمی‌یابد، در نتیجه کاربران دایمی همراه اول در صورت ترابرد به دیگر اپراتورها احتمالاً زودتر قطع میاندوره خواهند شد و این بر ارزش خط هم تاثیر خواهد داشت. از طرف دیگر مشترکین دایمی سایر اپراتور ها در طور پیوستن به همراه اول از مزایای طرح اعتباردهی بهره مند خواهند شد و این هم می‌تواند باعث افزایش ارزش خط آنها شود.

*

*تفاوت هزینه های داخل و خارج شبکه و نحوه تشخیص در تماس با کاربر ترابرد شده

پس از ترابردپذیری با توجه به تفاوت هزینه‌های تماس داخل و خارج شبکه، کاربر مبدا چگونه متوجه می شوند که کاربر مقصد در اپراتور اصلی است یا به اپراتور دیگری منتقل شده است؟

بهداری توضیح داد: سازمان تنظیم مقررات مصوبه ای در این زمینه دارد و ما در همراه اول پیام ضبط شده‌ای را به اطلاع کاربر می‌رسانیم که در آن به تماس گیرنده هشدار داده می‌شود شماره‌ای که با آن تماس گرفته، ترابرد شده است که نادانسته هزینه‌ای به کاربران تحمیل نشود.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , فروش خط , خرید سیم کارت , سیم کارت اعتباری , ایرانسل , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق گزارشی به دست آمده از اداره کل ارتباطات سیار ایران در مجمع عمومی با حضور بیش از 94 سهامدار درباره تعیین سود تقسیمی، پاداش و حق جلسه هیأت مدیره تصمیم گیری شد. بر این اساس مقرر شد پاداش اعضای حقوقی هیأت مدیره بدون تغییر و همچون سال گذشته باشد و با توزیع سود ۳۱۲۵ ریالی بابت هر سهم موافقت و مقرر شد سود سهامداران حقيقی از ۲۵ اردیبهشت واريز شود.

تقسیم سود برای هر سهم همراه اول

حمید فرهنگ مدیرعامل شركت ارتباطات سیار ایران در حمایت از تولید سیم کارت های داخلی و برداشتن گامی بلند در این حوزه  ابراز خرسندی کرد .و خاطرنشان کرد که در سال جدید  با حمایت همکاران همراه اولی و سهامداران  قادر خواهند بود سهمی موثر در تحقق شعار "رونق تولید" ایفا کنند

در ادامه مدیر عامل همراه اول گفت : همراه اول توانست با دو پله صعود به نسبت سال ۹۶، به جایگاه ۱۷ دنیا از نظر تعداد مشترکان برسد.

وی تصریح کرد: همراه اول در سال ۱۳۹۷ با جذب بیش از ۸.۳ میلیون مشترک جدید به سهم بازار ۶۰.۱ درصد دست یافت و توانست ضمن توسعه کمی و کیفی شبکه ارتباطی و افزایش سهم ترافیک در نسل ۴(LTE) به ۶۰ درصد و ثبت رکورد ۵۴۱۹ ترابایت مصرف روزانه دیتا بدون در نظر گرفتن ترافیک TD-LTE مبین نت، برتری خود را در بازار رقابتی همچنان حفظ کند.

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران با اشاره به فروش حدود ۱۱۰ میلیون سیم کارت تاکنون، درباره مشترکان نسل های جدید ارتباطی این اپراتور ابراز کرد: حدود ۱۲.۱ میلیون مشترک G۴ و ۱۶.۱ میلیون مشترک G۳ در شبکه داریم.

فرهنگ ادامه داد: همچنین توانستیم ۵۷۰ سایت پهن باند را روی فیبرنوری اجرایی کنیم و ظرفیت IPBB به ۱۸۹۴۰۰ گیگابیت بر ثانیه رسید که ۳.۱ برابر رشد به نسبت سال ۱۳۹۶ نشان می دهد.

وی با تأکید بر داشتن جایگاه بزرگترین شبکه پهن باند کشور با ۳۲ میلیون مشترک دیتای در بازه زمانی سه ماهه، خاطر نشان کرد: در حال حاضر با ۱۹۷۰۰ سایت G۴، ۲۰۸۰۰ سایت G۳ و ۳۱۱۰۰ سایت G۲ پوشش شهرهای کشور را به ۱۰۰ درصد رسانده ایم و ضریب نفوذ LTE در شبکه همراه اول ۴۱ درصد و سهم ترافیک LTE نیز ۶۰ درصد است.

وی تصریح کرد: همراه اول در سال ۱۳۹۷ با جذب بیش از ۸.۳ میلیون مشترک جدید به سهم بازار ۶۰.۱ درصد دست یافت و توانست ضمن توسعه کمی و کیفی شبکه ارتباطی و افزایش سهم ترافیک در نسل ۴(LTE) به ۶۰ درصد و ثبت رکورد ۵۴۱۹ ترابایت مصرف روزانه دیتا بدون در نظر گرفتن ترافیک TD-LTE مبین نت، برتری خود را در بازار رقابتی همچنان حفظ کند.

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران با اشاره به فروش حدود ۱۱۰ میلیون سیم کارت تاکنون، درباره مشترکان نسل های جدید ارتباطی این اپراتور ابراز کرد: حدود ۱۲.۱ میلیون مشترک G۴ و ۱۶.۱ میلیون مشترک G۳ در شبکه داریم.

فرهنگ از ارائه ۵۰ محصول و خدمت در سال گذشته خبر داد و یادآور شد: علاوه بر اینکه هر هفته یک محصول و خدمت را ارائه دادیم، بیش از ۱۵۰۰ سرویس در حوزه خدمات ارزش افزوده پهن باند تعریف و ارائه کردیم.

مدیر عامل همراه اول از دو اقدام مهم در راستای افزایش ظرفیت پهنای باند شبکه خبر داد و عنوان کرد: سال گذشته روی باند فرکانسی ۱۸۰۰ به میزان ۵ و ۷.۵ مگاهرتز به ترتیب به استان ها و تهران اختصاص دادیم و همچنین روی باند ۲۶۰۰ نیز افزایش ظرفیتی ۵ مگاهرتزی را داشتیم که در نتیجه سرعت دیتای همراه اول رشد و بهبود قابل توجهی داشت.

وی اشاره ای به خدمات USO و WLL روستایی نیز داشت و بیان کرد: در این بخش توانستیم ۳۵۷۰ سایت و ۲۵ دستگاه BSC از شبکه WLL را به شبکه همراه اول برگردانیم و توزیع بیش از ۵۰۰ هزار سیم کارت روستایی داشته باشیم.

فرهنگ خاطر نشان کرد: رویکرد جدید همره اول تعامل حداکثری با ذی نفعان به منظور برخورداری آحاد مردم از خدمات توسعه یافته و ارزشمند ارتباطی است و بر این اساس ادغام شبکه WLL در دستور کار قرار گرفت و هم در این راستا سرویس رومینگ ملی به روی اپراتورهای داخلی گشوده شد تا مشترکان اپراتورهای رقیب نیز از شبکه گسترده همراه اول بهره مند شوند.

• کسب رتبه نخست شفافیت اطلاعات

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران با بیان اینکه رتبه اول شفافیت مالی بین ۳۰۳ شرکت پذیرفته شده در بورس را داریم، اذعان کرد: همراه اول در سال ۱۳۹۷ توانست علاوه بر پوشش ۱۰۰ درصدی سود پیش بینی شده برای هر سهم، از نظر شفافیت اطلاعات رتبه نخست را بین شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران کسب کند؛ همچنین در رتبه بندی ۱۰۰ شرکت برتر ایران نیز موفق شد رتبه ۳ بیشترین سودآوری، رتبه ۱۴ بیشترین درآمد و رتبه ۸ بالاترین ارزش افزوده را از آن خود کند.

وی با تشریح دستاوردهای مالی همراه اول اظهار کرد: درآمد عملیاتی شرکت اصلی با ۲۱ درصد رشد به ۱۴۰۴۰۲ میلیارد ریال و سود خالص شرکت هم با ۹ درصد افزایش به ۳۴۲۲۴ میلیارد ریال رسید؛ این در حالی است که سود خالص تلفیقی گروه و درآمد عملیاتی تلفیقی نیز به ترتیب ۲۱ و ۲۲ درصد رشد داشتند.

فرهنگ همچنین هزینه های سرمایه ای در سال ۱۳۹۷ را ۲۹۵۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

• اجرای یکی از بزرگترین پروژه های بخش فناوری کشور

مدیر عامل همراه اول از راه اندازی سیستم یکپارچه مدیریت ارتباط با مشتری و صورتحساب (CRM-CBS) هم به عنوان دستاوردی برای این اپراتور یاد کرد و گفت: در پی اجرای این پروژه که یکی از بزرگترین پروژه های بخش فناوری اطلاعات کشور قلمداد می شود، علاوه بر ایجاد ظرفیت های جدید، امکان ارائه سرویس های متنوع به مشترکان انبوه و سازمانی فراهم شد.

وی در ادامه سخنانش از برنامه ۵ساله راهبرد همراه اول که با نام «منظومه» در حال اجراست، یاد کرد و گفت: این برنامه متمرکز بر توسعه زیرساخت های ارتباطی مبتنی بر آخرین تکنولوژی و ایجاد کسب و کارهای نوآورانه است و برآنیم تا از رهگذر اجرای این برنامه، نقشی تعیین کننده در گسترش خدمات دولت الکترونیک و سرویس های دیجیتال در کشور ایفا کنیم.

فرهنگ ادامه داد: در این برنامه چشم انداز شرکت، تثبیت جایگاه همراه اول به عنوان یکی از رهبران بازار ICT منطقه با ارائه خدمات و راهکارهای هوشمند برای توانمندسازی اکوسیستم دیجیتال تعیین شده است.

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران همچنین با اشاره به جایگاه این برنامه ۵ ساله تصریح کرد: در راستای اجرای این برنامه سه سطح (فاز) را در نظر گرفته ایم که بخش هسته به «کسب و کار اصلی» اپراتور اشاره دارد و به عنوان Core شناخته می شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در نظر داریم در افق ۱۴۰۱ به ۱۰۰ هزار میلیارد تومان درآمد برسیم، لذا نیازمند تعریف سطح نزدیک هسته (Near core) بودیم که ارائه خدمات سازمانی، اینترنت اشیاء و ارائه خدمات مدیریت شده شرکت را شامل می شود.

فرهنگ همچنین گفت: اما در سطح سوم که با عنوان Beyond core شناخته می شود، به دنبال سرمایه گذاری در شرکت های دیجیتال و تبدیل شدن به بازیگر مهمی در عرصه سرمایه گذاری های خطرپذیر هستیم تا در نهایت بتوانیم درآمد پیش بینی شده را محقق سازیم.

• همکاری مشترک با اپراتور رقیب در عین رقابت

همچنین در این مراسم مهدی اخوان بهابادی رییس هیأت مدیره همراه اول با بیان اینکه برنامه استراتژی تدوین شده برای شرکت ارتباطات سیار ایران تفاوت چشم گیری با برنامه های قبلی دارد، اظهار کرد: به دلیل ماهیت تکنولوژی و سرعت بالای تغییر و تحولات در این عرصه، ملزم به تدوین برنامه ای در این زمینه بودیم.

اخوان ادامه داد: هدف گذاری کرده ایم در پنج سال آینده حضوری جدی در فضای دیجیتال کشور داشته باشیم و جزو رهبران منطقه ای حوزه ICT باشیم.

وی یکی از استراتژی های جدید همراه اول را همکاری با اپراتورهای رقیب دانست و بیان کرد: شاید این موضوع دور از ذهن به نظر برسد، اما در سال گذشته، نشان دادیم که دو اپراتور در عین رقابت، می توانند در راستای حصول منافع مشترک، همکاری هایی را نیز با هم داشته باشند.

وی یادآور شد: در سال جاری نیز همسو با شعار «رونق تولید»، روند حمایت از کسب و کارهای ایرانی را با قدرت بیشتری ادامه خواهیم داد تا جایگاه کنونی همراه اول که دارنده «رتبه اول حمایت از کسب و کارهای ایرانی» است را حفظ کنیم.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت,همراه اول,سهامدار,رونق تولی ,
:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق خبرهای اعلام شده از سوی شرکت ارتباطات سیار ایران اپراتور اول کشور به عنوان بهترین اپراتور و پشتیبانی از تولید ملی،در جهت رضایتمندی و امنیت کاربران،صنعت تولید خطوط تلفن همراه را ارجعیت خود قرار داده است.این عمل بزرگ اپراتور همراه اول دراین راستا قسمت دیگری از تولید سیم کارت،در روزهای آتی در کنار مسئولین استانداری شیراز تعدادی از مسئولین و مدیران همراه اول کلید خورد.  

اقدام جدید همراه اول در بومی سازی تولید داخلی سیم کارت
شایان ذکر است بهره برداری از یکی دیگر از فعالیت های زنجیره تولید داخلی سیم کارت به طور بومی، گام مهمی در جهت حرکت هم زمان با پیشرفت صنعت ارتباطات خواهد بود

بومی سازی سیمکارت به عنوان مؤلفه کلیدی در حفظ حریم خصوصی کاربران تلفن همراه با حمایت شرکت ارتباطات سیار ایران و توسط شرکت صنایع قطعات الکترونیک ایران در جهت رسالت همراه اول در حفظ اطلاعات کاربران،  به انجام رسیده است.

اقدام مذکور، علاوه بر تولید مستقیم و غیر مستقیم ده ها شغل و جلوگیری از خروج ارز از کشور، ظرفیت تولید داخلی را نیز افزایش خواهد داد.
 بارگذاری سیستم‌عامل سیم کارت  دائمی و اعتباری در داخل کشور یکی از اصلی ترین اقدامات در زنجیره تولید سیم کارت به حساب می آید که افزایش ظرفیت بهره برداری برای سایر تامین کنندگان سیم کارت را نیز به دنبال خواهد داشت.

از آنجا که بومی سازی تولید سیم کارت طی سال‌های گذشته در دستور کار این اپراتور بزرگ قرار گرفته است، شرکت صنایع  قطعات الکترونیک ایران پس از اجرای فرآیند بومی امن تولید و بارگذاری داده های مرتبط با کابران بر روی سیم کارت و حفظ آنها در پیمانه سخت افزاری امن بومی(HSM)، به سمت اجرا و پیاده سازی گام دوم، همسو با شعار سال رونق تولید رفته است.
گام دوم این مسئولیت خطیر «بومی سازی صنعت سیم کارت» توسط متخصصان و نخبگان داخلی و با بارگذاری سیستم عامل بصورت بومی به انجام رسیده است.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

با توجه به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت سیار ایران،با صدور ابلاغیه توسط معاون جدید مالی و تدارکاتی دکتر سید مهدی قاسمی زاویه سادات همراه اول انتخاب شد.سید عباس نور بخش در جهت اجرای قوانین ممانعت از به کار گرفتن بازنشسته ها از سمت خود در همراه اول خداحافظی کرد.  

قاسمی به عنوان معاون مالی و تدارکاتی اپراتور اول انتخاب شد
معاون اعتبارات بانک سامان، عضو هیات مدیره و مدیر مالی شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت، «مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت تجارت بین‌المللی سمند(سیتکو)»، «مدیر بازاریابی ایران خودرو» و «مدیر فن آوری های نوین» ایران خودرو را در کارنامه خود دارد

قاسمی که دکترای مدیریت با گرایش مالی از دانشگاه بوردو فرانسه و سه مدرک فوق لیسانس «فاینانس از کالج کارلو آلبرتوی تورین ایتالیا»، «مدیریت و سازماندهی از دانشگاه گرونوبل فرانسه»، و  «MBA با گرایش مدیریت استراتژیک تکنولوژی» از دانشگاه صنعتی شریف دارد، لیسانس «مهندسی صنایع» خود را نیز از دانشگاه صنعتی شریف اخذ کرده است. وی سوابقی همچون «مدیرعامل و عضو هیات مدیره سازمان بازنشستگی شهرداری تهران»، «معاون مالی و اقتصادی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران»،

متقاضیان میتوانند برای خرید سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول و همچنین دریافت خدمات به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت اعتباری , سیم کارت دائمی , خرید سیم کارت , فروش سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

با توجه به گزارشات انجام شده و به گفته ی مدیر عامل همراه اول حمید فرهنگ،درآمد این اپراتور در سال 1397 نسبت به سالهای قبل 21 درصد افزایش پیدا کرده است و قسمت سهم آن در بازار به صورت گسترده ای اضافه شده است.

رشد 21 درصدی در آمد اپراتور اول کشور نسبت به سال قبل

حمید فرهنگ در صحبت‌های خود از تمرکز  برنامه‌های  سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول بر روی توسعه تحول دیجیتال و ارائه سرویس‌های سازمانی (B2B) نیز صحبت کرد.

 

مدیرعامل سیم کارت همراه اول ضمن تکذیب برخی اخبار در رابطه با نقش ستاداجرایی فرمان حضرت امام در مدیریت شرکت توسعه کسب و کار ایرانی (توسکا) و برنامه کاربردی روبیکا اعلام کرد: علیرغم تبلیغات بعضی از رسانه‌ها و اشخاص در شبکه‌های اجتماعی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام هیچگونه مالکیت، مدیریت و انتفاعی از این شرکت و اپلیکیشن روبیکا نداشته و ندارد و این اخبار و تبلیغات اساساً کذب است.

طبق صحبت‌های حمید فرهنگ مجمع عمومی همراه اول در تاریخ 15 اردیبهشت 98 برگزار خواهد شد و در این جلسه قرار است در مورد قرارداد شرکت توسعه کسب و کار ایرانی (توسکا) با صدا وسیما و اپلیکیشن «روبیکا»تصمیم گیری شود.

 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

بنابر خبرهای اعلام شده اپراتور همراه اول به کلیه کاربرانی که اقدام به پرداخت قبض اشتباه فروردین ماه 1398 نموده اند در راستای دلجویی از کاربران خود بسته ای را به عنوان سپاس که حاوی مکالمات درون شبکه و اینترنت همراه می باشد را هدیه کرده است.

هدیه همراه اول به کاربران در جهت دلجویی از آنها

طبق آن همراه اول جهت مشتری مداری و رعایت حقوق کاربران خود، بسته سپاس که شامل «مکالمه درون شبکه یک روزه»2 گیگابایت اینترنت همراه یک روزه" بود هدیه داد.

علاوه بر این همراه اول روز سه شنبه 3 اردیبهشت ماه با ارسال پیامک عذرخواهی اعلام کرده بود بزودی پیامک اصلاحی صورتحساب ارسال  می‌شود.

کاربران سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اولی می‌توانند از طریق کد دستوری #6*10* یکی از دو بسته مذکور را فعال کنند.

هفته گذشته در تاریخ 3 اردیبهشت 98 به دلیل ایجاد مشکل و اختلال در سیستم صدور قبض کاربران سیم کارت همراه اول برای بسیاری از کاربران این اپراتور قبض با قیمت‌های نجومی صادر شد و در ادامه بسیاری از خطوط این اپراتور یک طرفه یا قطع شد.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , اینترنت ,
:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

با توجه به گزارش های اخیر از سوی اداره کل ارتباطات سیار ایران،اپراتور همراه اول در اردیبهشت ماه 1398 با برپایی 3 غرفه در سی و دومین همایش بین المللی کتاب تهران با ارائه سرویس های ویژه برای کسانی که در این همایش شرکت نموده اند را در نظر گرفته است.

سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن توانستن است» از ۴ تا ۱۴ اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می شود.

اپراتور اول کشور حامی سی و دومین همایش بین المللی کتاب

سیم کارت های همراه اول به عنوان تنها اپراتور حامی نمایشگاه کتاب، در این دوره از رویداد نمایشگاه کتاب علاوه بر اینکه در هر سه غرفه محیطی خود خدمات مشتریان، فروش سیم کارت آخرين دستاوردها و سرويس‌های نوين خود را در معرض ديد بازديدكنندگان قرار می‌دهد.

تنها اپراتور حاضر در نمایشگاه امسال، با افزودن ۴ سایت سیار، علاوه بر توسعه ظرفیت موجود شبکه، سعی در پوشش هر چه بهتر فضای نمايشگاهی دارد.

سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول برای استفاده از سرویس این شرکت، می‌توانند به غرفه‌های شرکت ارتباطات سیار ایران در نمایشگاه کتاب، واقع در ورودی شبستان مصلی، روبروی غرفه ‌های دانشگاهی و محوطه حوض آب که حدود ۱۵۰ مترمربع را به خود اختصاص داده‌اند، مراجعه کنند.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , فروش سیم کارت , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 338
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

بنابر خبرهای اعلام شده اپراتور همراه اول با استفاده از شیوه کسر مالیات بر ارزش افزوده خطوط های تلفن همراه اعتباری که تحولی در آن صورت گرفته است.با توجه به این گزارشات همراه اول شیوه کسر مالیات تغییر کرده است و از این به بعد زمان شارژ،کلیه مبلغ درج شده بر روی کارت شارژ به سیم کارت منتقل خواهد شد.

شیوه کسر کار مالیات بر ارزش افزوده سیم کارت همراه اول تغییر نمود

این تغییر از چهارشنبه 22 فروردین ماه برای تمامی مشترکین اعتباری همراه اول اعمال خواهد شد  

متقاضیان میتوانند برای خرید سیم کارت دائمی و اعتباری به مراکز معتبر خرید و فروش سیم کارت و دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه نمایند.

اگر شما از کاربران سیم کارت‌های اعتباری همراه اول هستید می‌دانید که هنگام خرید شارژ، مقداری از مبلغ آن به عنوان مالیات از حسابتان کسر می‌شود. اما با توجه به خبرها همراه اول اعلام کرده است که شیوه کسر مالیات را تغییر داده است و از این پس هنگام شارژ، تمام مبلغ درج شده بر روی کارت شارژ به سیم کارت منتقل خواهد شد. 

به عنوان مثال در صورت خرید شارژ 2 هزار تومانی، کل مبلغ 2 هزار تومان به سیم کارت شما منتقل می‌شود و در صورت مکالمه و استفاده هزینه اضافه‌ای که برای خرید آن از شما دریافت می‌شد از اعتبارتان کم خواهد شد.

 

در واقع مالیات 9 درصدی ارزش افزوده که تاکنون در هنگام خرید شارژ از کاربر کسر می‌شد، از این پس در زمان مصرف شارژ کسر خواهد شد.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: خطوط اعتباری , سیم کارت , همراه اول , خرید سیم کارت , فروش سیم کارت , خطوط دائمی ,
:: بازدید از این مطلب : 452
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

با توجه به گزارشات اعلام شده از سوی اپراتور همراه اول برای کاربرانی که از تاریخ 1 بهمن ماه 1397 تا 30دیماه 1398 سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول خود ار با یوسیم عوض نمایند و بعد از آن از اینترنت 4G  خطوط خود استفاده نمایند،و در قرعه کشی شرکت داده میشوند و به مدت زمان یکسال اینترنت رایگان را به عنوان جوایز در نظر گرفته است.

ارائه طرح یوسیم رویایی همراه اول

اینترنت هدیه در سیم کارت‌های یوسیم رویایی همراه اول

سیم کارت های های «یوسیم رویایی» نیز  یک مصرف منصفانه در نظر گرفته شده است و در صورتی که کاربر از این میزان مصرف منصفانه عبور کند، اینترنت او به صورت آزاد محاسبه می شود مگر این که سریعا بعد از اتمام ،در صورتی که مصرف اینترنت مشترکی از حد مصرف منصفانه فراتر رود، می‌تواند های عادی اینترنت همراه را خریداری و استفاده نماید.

در صورتی که مشترک در بازه زمانی تعیین شده اقدام به تعویض یوسیم نموده و شروع به استفاده از اینترنت 4G  نماید، در این طرح شرکت داده می‌شود

در واقع کاربرانی که سیم کارت خود را در طی مدت زمان مذکور به یوسیم تبدیل کرده، و از اینترنت 4G آن استفاده کنند، می‌توانند با استفاده از کد *10*390#  رویایی بودن سیم کارت خود را استعلام کنند تا در صورت مثبت این موضوع از 4G طی پیامک به وی اطلاع رسانی خواهد شد.

 

گفتنی است که در طول این یک سال 1000 کاربر به عنوان برنده یوسیم رویایی به صورت کاملا تصادفی انتخاب می شوند و البته این طرح نیاز به فعالسازی خاصی ندارد.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , اینترنت ,
:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق خبرهای اعلام شده،در بسیاری از نقاط مختلف جهان سیستم های هشدار شرایط بحرانی از این فناوری Cell Broadcast را استفاده نموده اند.به عوان مثال کشور ژاپن از روش سیستم اخطار زلزله،آمریکا با استفاده از اخطار اضطراری بیسیم،کانادا با استفاده اعلام آمادگی،کره جنوبی و تایوان در شکل اخطار عمومی،فلیپین و سریلانکا با اخطار شرایط بحرانی و اضطراری به سیستم اضطراری Cell Broadcast از این طریق اطلاع رسانی سریع را انجام میدهند.

کدام کشورها در شرایط بحران،از طریق پیامک اطلاع رسانی میکنند

راه‌اندازی سرویس هشدار شرایط بحرانی

محمدجواد آذری جهرمی -وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- نیز همان زمان و پس از وقوع سیل در بعضی از استان‌های کشور، درباره‌ی این اقدام همراه اول در توئیتر خود نوشته بود: سرویس هشدار شرایط بحرانی سیم کارت اعتباری و دائمی همراه اول آغاز به کار کرده تا پیش از وقوع بلاهای طبیعی، مردم از طریق تلفن‌همراه خود آگاه شوند.

 

البته کشورهای اتحادیه اروپا، هلند، لیتوانی، رومانی، یونان هم در قالب‌های دیگری از این سامانه هشدار سریع که توسط مؤسسه استاندارد ارتباطات اروپا (ETSI) تعریف شده است، استفاده می‌کنند؛ این مؤسسه استانداردهای قابل اجرا در سطح جهان را برای تکنولوژی‌های ارتباطی و فناوری اطلاعاتی تهیه و تولید می‌کند.

پیام‌های سِل برودکست برای نخستین بار در پاریس در سال ۱۹۹۷ و از طریق کانال ۰۵۰ برای برقراری ارتباط منطقه‌ای (محدود به مشترکان حاضر در یک منطقه) به واسطه آنتن‌های مخابراتی در شبکه اپراتوری ارسال شد. پس از آن، این روش اطلاع‌رسانی برای هشدار در ابعاد ملی-شهری، گزارش‌های آب‌وهوا، پیام‌های گسترده، اخبار محلی و… به کار گرفته شد.

۹۹درصد تجهیزات ارتباطی، قابلیت پشتیبانی از این پیام‌ها را دارند

ارسال «پیام‌های سل برودکست» به طور گسترده از سال ۲۰۰۸ توسط اپراتورهای ارتباطی آسیا، آمریکا، اروپا و آمریکای جنوبی در دستور کار قرار گرفت. با وجود این‌که توابع اجرایی این روش در شبکه تمامی اپراتورها از منظر فنی تعریف نشده (روالی برای ارسال این پیام‌ها در نظر گرفته نشده) اما ۹۹ درصد تجهیزات ارتباطی زیر بار در شبکه اپراتورهای ارتباطی، قابلیت پشتیبانی از این پیام‌ها را دارند.

در کشور ما تجربه استفاده از این خدمات پیش از این و در سالیان گذشته وجود داشته، با وجود این، در ایران، اپراتور اول ارتباطی برای نخستین بار، سرویس اطلاع‌رسانی شرایط بحران را بر این بستر دایر کرده است. شرکت ارتباطات سیار ایران بعد از وقوع سیل ویرانگر مناطق شمالی کشور، به راه‌اندازی این سرویس برای اطلاع‌رسانی شرایط بحران به طور گسترده برای مناطق در معرض خطر اقدام کرد و بنا بر اعلام، این اقدام در برخی نقاط مانند قم، مانع بروز بحران و ویرانی شد.

ارسال یک پیام هشدار عمومی به تعداد کمی از کاربران یا میلیون‌ها مردم تنها ظرف ۱۰ ثانیه انجام می‌شود؛ سل برودکست از پیام‌های هشدار با طول بیش از ۱۳۹۵ کاراکتر نیز پشتیبانی می‌کند و این پیام‌ها قابلیت پشتیبانی از چندین زبان را دارند و تمامی کاربران اپراتورها حتی کسانی‌که در فرآیند رومینگ هستند را شامل می‌شود. هم‌چنین این پیام‌ها تحت تأثیر تراکم زیاد در ترافیک شبکه نیستند.

از مزایای استفاده از پیام‌های سل برودکست، می‌توان به داشتن آلارم صوتی و لرزشی اختصاصی روی گوشی اشاره کرد. همچنین تنها اپراتورهای دارای مجوز فعالیت، قادر به ارسال پیام‌هایی با این شیوه هستند، ۹۹ درصد دستگاه‌های ارتباطی امروزی از پیام‌های سل برودکست پشتیبانی می‌کنند.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , رومینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق گزارشات اعلام شده،در 28 آذرماه 1397 در سالن همایش های برج میلاد تهران سومین دورهمی یلدای کار آفرینان استارت آپی ایران با حضور گسترده ای از کار آفرینان برتر در حیطه ی اختراع ایران با بیش از 2000 نفر در این سالن اجرا شد.

گردهمایی یلدای کارآفرینان استارت آپی با حمایت همراه اول برگزار میشود

همراه اول که مأموریت خود را در برنامه راهبردی 5 ساله‌اش "تحقق رویای دیجیتال" نامگذاری کرده است اخیراً اقدامات گسترده‌ای در این جهت انجام داده که آخرین مورد امضاء قرارداد سرمایه‌گذاری با یک شرکت دانش بنیان با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور است.

در دورهمی یلدای کارآفرینان استارت‌آپ 97 پنل ‌های تخصصی مختلفی همچون "کارآفرینان استارت آپی"، "تامین منایع مالی سرمایه گذاران" به همراه مراسم اهدای تندیس یلدا و معرفی مراکز نوآوری جدید برگزار شد.

یلدای کارآفرینی، رخدادی است که هر سال به مناسبت شب یلدا با حضور مدیران استارت‌آپ‌ها، صندوق‌های خطرپذیر، شتاب‌دهنده‌ها، فضای کار اشتراکی، استودیوها، فعالان استارت‌آپی، مدیران دولتی و حاکمیتی، مدیران اتحادیه‌ها، سرمایه‌گذاران سنتی و ... برگزار می‌شودسومین دورهمی یلدای کارآفرینان استارت‌آپی  97 امسال با حمایت اپراتور سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول و با سخنرانی سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و محمدجواد آذری جهرمی برگزار  می‌شود.

 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

درباره طرح های اینترنت همراه اول

باتوجه به گزارش های اخیر طرح صبحانت سیم کارت همراه اول جدیدا از سوی این معرفی شده است.این طرح در شکل های متفاوت بسته های در ساعت های معینی قرار میگیرد.
همراه اول نیز مانند اپراتورهای دیگر هر از گاهی با هدف افزایش رضایتمندی کاربرانش اقدام به ارائه بسته های اینترنت می کند.

ویژگی های طرح صبحانت همراه اول

از جمله طرح های اینترنت همراه اول می توان به بسته های آلفا+ (1 و 7 روزه)، بسته های آلفا+ (ماهانه)، بسته های آلفا+ بلند مدت (3 و 6 ماهه و یک ساله)، بسته های نامحدود شبانه (1، 7 و 30 روزه)، بسته های اینترنت ویژه کاربران جدید، اینترنت همراهی و مدار فیروزه ای اشاره کرد. این بسته ها معمولاً پرمصرف،سودمند ومقرون به صرفه میباشند. زیرا اگر فاقد این ویژگی ها باشند، قطعاً با استقبال کاربران مواجه نمی شوند. بسته های ساعات مشخص نیز از جمله طرح های اینترنت همراه اول است که به تازگی معرفی شده است.
  
 نکات مهم درباره استفاده از بسته های ساعات مشخص

•    برای دریافت راهنمای بسته‌های ساعات مشخص باید کد *100*279# و برای استعلام وضعیت بسته‌های ساعات مشخص کد*100*0#  را شماره‌گیری نمایید.
به طور کلی می توان گفت که طرح صبحانت همراه اول نیز مانند دیگر طرح های اینترنتی این اپراتور با هدف افزایش رضایتمندی کاربران ارائه شده است. کاربران باید به دقت به بررسی ویژگی های این طرح بپردازند و در صورتیکه برایشان به صرفه است، از آن استفاده کنند.

•    تمام کاربران اعم از سیم کارت اعتباری و دائمی می توانند از بسته های اینترنت ساعات مشخص استفاده کنند.
•    این بسته ها تمدید خودکار حجمی و یا زمانی ندارند.
•    کاربر در یک زمان تنها می تواند یک بسته ساعات مشخص را فعال نماید.
•    در صورت فعالسازی همزمان این بسته‌ها با سایر بسته‌های اینترنت، اولویت مصرف با بسته‌های ساعات مشخص خواهد بود.

انواع بسته های ساعات مشخص همراه اول
در حال حاضر این بسته‌ ها در دو نوع بسته‌ های صبحانت (۶ صبح تا ۱۲ ظهر) و بسته‌های شبانت (۲ تا ۷ صبح) ارائه می‌شوند.  به نظر می رسد این بسته ها برای کسانی مناسب است که در ساعات مشخصی از شبانه روز امکان استفاده از اینترنت را دارند. در جدول زیر تمامی اطلاعات لازم درباره طرح صبحانت آمده است

 

بسته های ساعات مشخص
 این نوع از بسته های اینترنت همراه اول گروهی از بسته‌های پرسرعت نوترینو هستند که در بازه‌های زمانی مشخصی از شبانه‌روز می توان از آن ها استفاده کرد. نکته مهم این است که این بسته ها به طور همزمان با سایر بسته های اینترنت همراه اول قابل فعالسازی هستند. کاربران با شماره گیری *100*27#  می‌توانند بسته های اینترنت ساعات مشخص را مشاهده و فعال نمایند.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سم کارت اعتباری , اینترنت , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق گزارشات اعلام شده،اپراتور همراه اول برای کاربران خود همایشی در نظر گرفته است که طبق آن از 25 آذرماه تا 10دیماه 1397 هر یک از مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری که اپلیکشین «همراه من» را دانلود و نصب کنند در قرعه کشی شرکت داده میشوند.

اپلیکشن همراه من را نصب کنید و در قرعه کشی همراه اول شرکت نمائید

مزایای برنامه همراه من چیست؟     

  • مشاهده و پرداخت صورتحساب پایان دوره و میان دوره
  • مشاهده موجودی و خرید شارژ با 5 درصد تخفیف
  •  دریافت خلاصه کارکرد شامل: مکالمه، پیامک، اینترنت و خدمات مبتنی بر محتوا
  •  مشاهده و فعالسازی بسته‌های مکالمه و اینترنت همراهی و سایر طرح‌های تشویقی
  •  دسترسی آنلاین به پشتیبانی – تماس با پشتیبانی، چت آنلاین، ثبت درخواست تماس با من
  •  مشاهده امتیاز و بهره مندی از جوایز باشگاه فیروزه‌ای
  • نمایش مشخصات کاربر و سیم کارت  (PIN and PUK)   
  •  مشاهده و فعالسازی خدمات و انجام خدمات غیر حضوری مانند قطع و وصل خط و تعویض سیم‌کارت
  •  انتقال اعتبار و افزایش بستانکاری

جوایز این قرعه کشی شامل 3 عدد گوشی هوشمند، 5 عدد هارد اکسترنال، 7 عدد هدفون بی سیم و 10 عدد کارت 1000 امتیازی باشگاه فیروزه‌ای است.

نحوه شرکت در قرعه کشی همراه اول

کاربران باید برای شرکت در قرعه کشی از تاریخ 25 آذر تا 10 دی ماه سال 97 آخرین نسخه اپلیکیشن همراه من را دانلود یا نسخه روی تلفن همراه را آپدیت کنند. کاربران فعلی همراه من نیز که قبل از این تاریخ آخرین نسخه همراه من را نصب کرده‌اند، ، تنها با ورود به برنامه از 25 آذر تا 10 دی ماه سال 1397  در قرعه‌کشی شرکت داده می‌شوند.  



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , اینترنت , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق گزارشات اعلام شده،در حالی که فقط یک روز از تصمیم گیری اپراتور همراه اول و ایرانسل در رابطه با قطع سرویس های اینترنتی بلند مدت میگذرد،وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات محمد جواد آذری جهرمی در توتیتر خود خبری را با عنوان اینکه «اپراتور ها در ظرف 48 ساعت فرصت دارند که بسته های بلند مدت اینترنت را به سبد سرویس خود اضافه نمایند».

دستور وزیر ارتباطات برای برگشت بسته های بلند مدت اینترنتی

روش اطلاع از انواع بسته‌های اینترنتی تلفن همراه

اطلاعات مربوط به نحوه خرید، فعال‌سازی و استعلام مانده حساب طرح‌های تشویقی و بسته‌های تخفیفی اینترنت از طریق پورتال رسمی اپراتورهای همراه اعلام می‌شود. همچنین اپراتورها برای اطلاع کاربران از وضعیت بسته‌های اینترنتی خریداری شده، شامل میزان اعتبار حجمی یا زمانی بسته از دو روش پیامک و کد دستوری (USSD) استفاده می‌کنند.

اکثر مشترکین ترجیح میدهند از اینترنت موبایل استفاده کنند

این روزها اکثر کسانی که به اینترنت نیاز دارند ترجیح می‌دهند از اینترنت موبایلشان استفاده کنند. در واقع این روزها استفاده از اینترنت ثابت به طور چشمگیری کاهش یافته است و به  10میلیون نفر رسیده است و کاربران اینترنت همواره روز به روز بر تعدادشان اضافه می‌شود. از طرفی دیگر  دلیل اصلی مهاجرت کاربران از اپراتورهای ثابت به همراه، کیفیت و کمیت سرویس اعلام شد؛ در حال حاضر درآمد 60 تا 70 درصد درآمد اپراتورها از دیتا و 30 تا 40 درصد از حیطه صوت است.

با توجه به مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات سقف تعرفه خدمات داده تلفن همراه برای سیم‌ کارت‌های دائمی مستقل از فناوری به ازای هر کیلو بایت چهاردهم (0.4) ریال می‌باشد.

حذف بسته های اینترنتی بلند مدت موجب اعتراض وسیع بسیاری از کاربران سیم کارت همراه اول و ایرانسل شد به همین دلیل،  جهرمی شامگاه شنبه بعد از دریافت گزارش گران شدن بسته‌های اینترنت اپراتورهای بزرگ کشور، در صفحه توئیتر خود با هشتگ «گزارش به مردم» نوشت: گزارشی مبنی بر حذف بسته‌های بلندمدت از سبد خدمات اپراتورهای تلفن همراه دریافت کردم. رسیدگی ها حاکی از صحت گزارش بود.  امشب دستور داده شد که ظرف 48 ساعت این بسته‌ها بازگردانده شوند. اپراتورها سیم کارت اعتباری بهتر است بجای افزایش تعرفه، همچنان سیاست مدیریت هزینه‌های مازاد را پیگیری نمایند.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , اینترنت , همراه اول , ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

آیا تا کنون به این مسئله توجه کرده اید که چرا اپراتور همراه اول همانند ایرانسل و رایتل سیم کارت دیتا ندارد؟به طور مثال اپراتور ایرانسل نوعی خطوط تلفن همراه برای فقط ارسال پیامک دارد و یا رایتل سرویس هایی را برای سیم کارت های دیتای خود را به عرضه میکند.و اکنون همراه اول این خبر را گزارش نموده است که خطوط های دیتای به زودی در بازار خطوط تلفن همراه ارائه میشود.

 راهنمای خرید و استفاده از خطوط تلفن همراه دیتای همراه اول

خرید شارژبرای سیم کارت های دیتا

پروسه خرید شارژ برای سیم کارت های دیتای همراه اول ، همانند سایر سیم کارت های اعتباری همراه اول می باشد و میتوان از راه مختلفی همچون خرید کارت شارژ ، خرید مستقیم شارژ ، بر بستر کد های USSD و خرید اینترنتی بهره برد . بعد از خرید شارژ دو راه برای استفاده از سرویس های  پیش رو دارید : اول استفاده از بسته های اینترنتی و دوم استفاده از اینترنت با نرخ آزاد ( نیم ریال برای هر کیلوبایت) که هزینه ی زیادی را برایتان به بار می آورد ، پس در صورت استفاده از اینترنت به صورت مدام بهتر این است که اقدام به تهیه بسته های ویژه اینترنتی همراه اول بکنید .

همراه اول بعد از فعال کردن اینترنت نسل سوم خود 3G ، این خبر را اعلام کرد که از این پس در کنار سیم کارت های معمولی ، سیم کارت های دیتا نیز به علاقه مندان ارائه میشود ، این سیم کارت ها که از نوع اعتباری نیز هستند قابلیت برقراری تماس را دارا نمی باشند و تنها با این سیم کارت ها میتوان پیامک ارسال کرد و یا از خدمات دیتا (اینترنت پرسرعت نسل سوم) بهره برد ، از این سیم کارت ها میتوان در 170 شهر ایران با رومینگ ملی بهره برد .

نحوه ی خرید و شرایط استفاده از سیم کارت های دیتا

لازم به ذکر است که تغییر نام و فروش سیم کارت هایی مثل دیگر سیم کارت های همراه اول میباشد که پس از تغییر نام ماهیت سیم کارت عوض نخواهد شد ، یعنی نمی توان از آن برای مکالمه استفاده کرد . برای تهیه ی فروش  همراه اول میتوانید به دفاتر فروش همراه اول در مراجعه نمائید.

 طبق اعلام های همراه اول قیمت سیم کارت ها برای مصرف کننده نهایی 10 هزار تومان می باشد ، که این سیم کارت پنج هزار تومان اعتبار آغارین و یک گیگابایت اینترنت هدیه نیز دارا می باشد . مهلت استفاده از اینترنت هدیه ی این سیم کارت ها یک ماه پس از فعال سازی می باشد .

از این نوع سیم کارت ها میتوانید در تبلت ها ، گوشی های تلفن همراه ، دانگل، وای فای و روتر استفاده کرد و در مناطقی که تحت پوشش اینترنت نسل سوم نمی باشد ناچارید که از شبکه های نسل دوم مانند GPRS , EDGE استقاده کنید .



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: همراه اول , ایرانسل , رایتل , سیم کارت , فروش سیم کارت , قیمت سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

مکالمه های تلفنی مثل بسیاری از وسیله های کاربردی دیگر،از رخنه اینترنت مصون نمانده و بعضی از نرم افزارهای پیام رسان امکان مکالمه تلفن با استفاده از اینترنت را فراهم ساخته است.اما خدمات «تلفای همراه اول» امکان مکالمه تلفنی با استفاده از اینترنت آن ازهیچگونه از ابزارهای کاربردی را فراهم میکند و این برنامه یک فناوری پیشرفته تر به شمار می آید.

همراه اول از اپلیکشن تلفای رونمایی کرد

نحوه ی استفاده از سرویس تلفای همراه اول و نصب اپلیکیشن تلفای


برای استفاده از این سرویس جدید همراه اول، می بایست ابتدا اپلیکیشن تلفای بر روی گوشی هوشمند نصب شود. سپس با فعالسازی این سرویس می توان با هر یک از سیم کارت ها تماس برقرار کرد. 

چند نکته
1- کیفیت تماس از طریق تلفای وابسته به کیفیت وای فای است. بدیهی است که بالا بودن سرعت اینترنت و نزدیک بودن کاربر به مودم موجب افزایش کیفیت تماس از طریق تلفای می شوند. 
4- فعال سازی این سرویس صرفاً برای سیم کارت هایی که از نسل چهارم استفاده می کنند ممکن است.  2- هزینه ی تماس با تلفای دقیقاً همان هزینه ی تماس عادی است. 
3- با نصب این اپلیکیشن و در صورت روشن بودن وای فای، تمامی تماس ها از طریق تلفای انجام خواهند شد. اگر کاربر مایل به استفاده از تلفای نباشد می بایست به اپلیکیشن آن مراجعه کرده و گزینه ی استفاده از آن را غیر فعال نماید. 

سرویس تلفای همراه اول چگونه کار می کند؟

 تنها باید یک بار از اپلیکیشن تلفای جهت فعال سازی این سرویس استفاده شود و پس از آن است که می توان بارها و بارها با سیم کارت های هر یک از اپراتورها تماس برقرار کرد، بدون آن که طرف مقابل از اپلیکیشن تلفای برخوردار باشد. این سرویس از مزایای متعددی برخوردار است. فی المثل، با استفاده از آن می توان در مناطقی که آنتن دهی مناسب نیست،  یک تماس با کیفیت را تجربه کرد. همچنین برای استفاده از این سیستم نیازی به هیچ گونه اپلیکیشنی نیست.

با مراجعه به مراکز معتبر خرید و فروش سیم کارتخط مورد نظر خود را میتونند خریداری نمایند. در حال حاضر در کشورمان اپراتور همراه اول امکان تماس تلفنی از طریق اینترنت یا همان تلفای را برای کاربران فراهم نموده است. البته این سرویس در سطح جهان با نام وای فای کالینگ (Wifi Calling) معروف است و در واقع تلفای نامی است که اپراتور همراه اول برای این سرویس به کار گرفته است.

افزون بر این، با استفاده از این سیستم می توان هم پیام دریافت کرد و هم ارسال نمود. البته یک نکته ی منفی در ارتباط با این سیستم وجود دارد و آن این است که در صورت خارج شدن از محدوده ی وای فای، تماس قطع می شود و پس از قطع شدن نیز به صورت خود به خود تماس به آنتن سیم کارتدائمی و اعتباری ومنتقل نمی شود و کاربر مجبور می شود که باری دیگر به محدوده ی وای فای باز گردد و مجدداً تماس بگیرد. 

 

بدیهی است که تماس تلفنی از طریق اینترنت آن هم بدون استفاده از هیچگونه اپلیکیشنی یک امکان عالی برای همگان است، خصوصاً آن هایی که در طی روز، چه از لحاظ کمیت و چه از لحاظ کیفیت، تماس تلفنی بسیاری دارند. البته برای استفاده از سرویس تلفای همراه اول باید اپلیکیشن مربوط به تنظیمات تلفای را نصب کرد و برای تماس ها نیازی به استفاده از این اپلیکیشن نیست.

با ما باشید تا در این نوشتار نگاهی داشته باشیم به تلفای یا همان تماس تلفنی از طریق وای فای.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: همراه اول , سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , اینترنت ,
:: بازدید از این مطلب : 350
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

در مذاکر که 18 آذرماه 1397 با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات محمد جواد آذری جهرمی برقرار شد،قراردادی بین مدیر عامل شرکت اپراتور همراه اول حمید فرهنگ و مدیر عامل شرکت راه آهن جمهوری سلامی ایران سعید محمد زاده به امضا رسید وطبق مسیر ریلی شهر قم تا مشهد به پوشش اینترنتی نسل 4 تلفن همراه تجهیز شود.

پوشش اینترنتی نسل 4 از قم تا مشهد

از آنجایی که این اعداد قابل قبول نبودند از اپراتورهای تلفن همراه درخواست کمک برای توسعه پوشش اینترنت را کردیم که همراه اول همکاری با ما را پذیرفت.

وی افزود: طرح مورد نظر تنها مربوط به مسیر قم تا مشهد نمی‌باشد، بلکه در فاز بعدی می‌خواهیم مسیر جنوب کشور را نیز پوشش دهی کنیم.

 

با توجه به قرارداد به امضا رسیده که 15 ماه اعتبار دارد، سیم کارت همراه اول متعهد شد که پوشش دسترسی به خدمات های اینترنتی نسل چهارم در سه مسیر ریلی تهران به مشهد، زنجان و قم را تکمیل کند، علاوه بر آن شرکت راه آهن نیز متعهد شد، که اپراتورهای معرفی شده به صورت انحصاری فروش عمده اینترنت را در مسیرهای مذکور در اختیار داشته باشند و این اپراتورها مجاز به تامین پهنای باند کابران همراه اول هستند.

 

با توجه به صحبت‌های جهرمی همراه اول و شرکت راه آهن هر کدام وظیفه‌ای دارند که یکی توسعه خطوط ریلی و دیگری توسعه خطوط تلفن همراه دائمی و اعتباری ارتباطی و مخابراتی مردم است تا درکنار هم برای ارائه خدمت بهتر به مردم فراهم شده است.

در طی سال‌های گذشته شرکت راه اهن در کنار ریل‌ها اقدام به توسعه فیبر نوری کرد تا در مسیر ترانزیت و توسعه شبکه ملی از این فیبرنوری ها استفاده کند.

جهرمی در خصوص رویه آغاز برنامه پوشش اینترنت نسل 4 قم تا مشهد چنین گفت: ابتدا با تحقیقات انجام شده مشخص شد که تنها 60 درصد خطوط ریلی کشور تحت پوشش نسل دوم همراه است و 38 درصد نیز به نسل سوم مجهز هستند.

 

در این مذاکره جهرمی ضمن آن که پوشش نسل 4 تلفن همراه را یک تکلیف برای وزارت ارتباطات عنوان کرد، گفت: در فاز نخست از حرم تا حرم «قم تا مشهد» و از قم تا تهران با هزار کیلومتر مسیر ریلی انتخاب شده و پوشش داده می‌شود و در یک برنامه اجرایی که امروز تبادل می‌شود، در طول یک سال آینده کل این مسیر پوشش داده شده و در داخل قطار نیز خدمات وای فای ارائه می‌شود. 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: همراه اول , خطوط تلفن همراه دائمی , خطوط تلفن همراه اعتباری ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق گزارشات اعلام شده اپراتور همراه اول برای راحتی کاربران خود «بسته های ترکیبی دلخواه 30 روزه» برای هر کاربر در نظر گرفته است و هر مشترک بسته به شرایط و نیاز خود سه قسمت اینترنت تماس و پیامک بسته مورد نظر را بسازد این بسته های ترکیبی هزینه های فرد را خوب تر مدیریت  مینماید.

 بسته های ترکیبی ویژه همراه اول

دراین طرح جدید این است که اگر پیش از اتمام بسته و حجم سایر بخش‌های بسته ترکیبی دلخواه سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه  اول، هریک از بخش‌های اینترنت، مکالمه و یا پیامک تمام شود، آنگاه تا زمان اتمام بسته ترکیبی دلخواه مصرف آن بخش با تعرفه آزاد محاسبه خواهد شد.

نکته پایانی این است که بسته‌های ترکیبی دلخواه بسته رزرو پیش فرض ندارند.

شما برای اطلاع از روش فعالسازی بسته‌های ترکیبی دلخواه همراه اول می‌توانید به همراه من بخش سرویس من، بسته‌های ترکیبی مراجعه کنید.

کاربران توجه داشته باشند که مکالمه و پیامک بسته ترکیبی دلخواه برای ارتباطات درون شبکه همراه اول قابل استفاده هستند و مکالمات و پیامک‌های خارج شبکه با تعرفه عادی محاسبه می‌شوند.

گفتنی است امکان فعالسازی همزمان بسته‌های ترکیبی دلخواه با سایر بسته‌های ترکیبی (بسته‌های گلخانه، بسته‌های قیمتی و یک بسته ‌ترکیبی دلخواه دیگر) وجود ندارد، اما استفاده همزمان آن با  هر یک از بسته‌های فقط اینترنت، فقط مکالمه و فقط پیامک امکان‌پذیر است و اولویت مصرف با بسته‌ای خواهد بود که زودتر به اتمام برسد.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: اینترنت , همراه اول , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری ,
:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق گزارشات اپراتور همراه اول با هدف ارائه سرویس های وسیع شده جدید مثل یکپارچه سازی آنلاین شدن سیستم صورت حساب کاربران سیم کارت های دائمی و اعتباری سیستم کامل سرویس کاربران خود را رشد دهد.

شاهین آرپناهی مدیرکل ارتباطات همراه اول، این تغییرات را یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های نرم افزاری کشور عنوان کرد و گفت: این پروژه مزایای زیادی دارد و برای کاربران امتیازات فراوانی را به همراه می‌آورد، از جمله اینکه امکان تعریف بسته‌های بیشتری را به همراه اول خواهد داد. از دیگر امتیازات این سیستم، برخط شدن صورت‌حساب کاربران دائمی می‌باشد.

اختلال چند روزه در بعضی از سرویس های همراه اول

آرپناهی با بیان اینکه پیاده‌سازی سیستم و تغییر از سیستم قبل به جدید، به دلیل ابعاد وسیع خود ممکن است بعضی از کاربران را تحت تاثیر قرار بدهد، افزود: تلاش جدی ما این است که در هیچ زمانی اختلال جدی در سرویس‌های پایه یعنی تماس، پیامک و اینترنت حتی به صورت کوتاه‌ مدت پیش نیاید و مردم به صورت پیوسته سرویس را دریافت کنند، اما در سرویس‌های جانبی و خصوصا در استفاده از بسته‌های جدید ممکن است تغییراتی ایجاد شود.

با توجه به این که عملیات توسعه و ارتقاء سیستم‌های زیرساختی فناوری اطلاعات همراه اول از اردیبهشت ماه آغاز می‌شود، ممکن است تا چند روز آینده مشترکین دائمی و اعتباری این اپراتور در اموری همچون خرید شارژ یا تعویض بسته‌ها و طرح‌های تشویقی با اختلال مواجه شوند.

از طرفی ممکن است تغییراتی در سیستم کاربران اعتباری برای خرید شارژ اتفاق افتاد بیفتد و نتوانند شارژ بخرند. توصیه می‌شود در این مدت کاربران برای تهیه شارژ از درگاه #1* استفاده کنند.

 

تغییرات حاصل از ارتقا سامانه جامع خدمات مشتریان همراه اول

تا پیش از این به دلیل آفلاین بودن سیستم، صدور و دریافت صورت‌حساب مشترکین کمی با تاخیر به دستشان می‌رسید، یعنی هنگامی که مشترک

گفتنی است این سیستم برای مشترکان اعتباری از قبل هم آنلاین بوده و اکنون دو سیستم یکپارچه می‌شوند. برای دریافت صورت‌حساب و مقدار باقی مانده از حسابش درخواست می‌داد با چندساعت تاخیر پاسخ را دریافت می‌کرد. اما بروز رسانی این سامانه به کاربران در مدیریت هزینه‌هایشان کمک خواهد کرد.

از طرفی به دلیل آن که این تغییرات طیف وسیعی از درگاه‌های اپراتور اول کشور را درگیر می‌کند، ممکن است برخی از درگاه‌ها حتی تا چند روز سرویس ارائه ندهند. البته اطلاع رسانی‌های لازم به کاربران خواهد شد.

کاربران در طول دوره که سیستم آپدیت می‌شود، اگر بسته‌شان تمام شود یا بخواهند تغییری ایجاد کنند با اختلالاتی مواجه خواهند شد. البته برای کسانی که تمدید خودکار دارند تمهیداتی اندیشیده شده است تا مشکلی پیش نیاید.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , همراه اول , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , اینترنت ,
:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق گزارشات اعلام شده اداره کل ارتبطات سیار ایران ،اپراتور همراه اول به قصد خشنودی کاربران خود فرم طرح دوشنبه سوری پایان دوشنبه هر ماه طرح های مختلف و ویژه برایآنها 100 گیگا بایت اینترنت همراه رایگان هدیه می دهد.

بسته های اینترنت «دوشنبه سوری» از ۱۰۰مگ تا ۱۰۰گیگابایت تعریف شده که شامل همه کاربران همراه اول می شود.

بسته های اینترنت رایگان همراه اول در طرح دوشنبه سوری بهمن ماه

کاربران سیم کارت همراه اول از ساعت صفر روز دوشنبه ۲۹بهمن ماه(به مدت یک روز) فرصت دارند با شماره گیری کددستوری #۱*۵۴*۱۰۰* بسته خود را فعال کنند.

 

در دومین «دوشنبه سوری» اپراتور اول که ۲۹ بهمن ماه برگزار می شود، هدایای جذاب اینترنتی در نظر گرفته شده که شامل بسته های دیتای(۱۰۰مگابایت تا ۱۰۰گیگابایت) یک روزه(از ساعت ۵ تا ۱۷) است که به تمامی کاربران سیم کارت دائمی و اعتباری به طور تصادفی مختص انها قرار میگیرد.

هدایای در نظر گرفته برای هر «دوشنبه سوری» متعدد و متفاوت بوده و کاربران هر ماه از هدایای آن آگاه می شوند.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , همراه اول , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری ,
:: بازدید از این مطلب : 350
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق خبرهای اعلام شده اپراتور همراه اول در کنار آذری جهرمی وزیر ارتباطات و اطلاعات ،شناسایی خدمات های نوین خود را آغاز کرده است.مدیر عامل همراه اول صدوقی،دررویداد این جلسه به گزارش آمارهایی از تعداد کاربران اپراتور همراه اول پرداخته است.

 

گزارش آمار تعداد کاربران دیتا و خطوط ثبت شده‌ همراه اول

براساس گزارش همراه اول، تعداد کاربران دیتای این اپراتور از مرز ۲۵ میلیون کاربر گذشته است؛ تعداد کاربران 4G این اپراتور رشد ۲۰ برابری در سال ۹۵ داشته‌ است همچنین همراه اول تعداد کاربران جذب‌شده در سه‌ماهه‌ی اول ۱۳۹۶ را ۲.۱ میلیون نفر اعلام کرد.

صدوقی همچنین آماری از رشد سیم‌کارت‌های ثبت‌شده‌ی این اپراتور ارائه کرد؛ تعداد سیم‌کارت‌های ثبت‌شده‌ی همراه اول در سال گذشته به ۹.۳ میلیون واحد رسیده؛ این در حالی است که تعداد سیم‌کارت‌های ثبت‌شده‌ در سال ۹۲، ۵.۸ میلیون سیم‌کارت بود.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت,همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 بهمن 1397 | نظرات ()