نوشته شده توسط : Arfi :)

بنابر خبرهای اعلام شده از سوی شرکت ارتباطات سیار ایران،اپراتور همراه اول در 29 آذرماه 1398 به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا،به کلیه کاربران سیم کارت دائمی و اعتباری و انارستان یک بسته مکالمه رایگان 60 دقیقه ای درون شبکه (همراه اول و تلفن ثابت) هدیه می دهد.
در شب یلدا یک ساعت مکالمه درون شبکه مهمان همراه اول

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت اعتباری و دائمی همراه اول می توانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند.

هدیه شب یلدا از امروز جمعه ٢٩ آذرماه قابل فعالسازی است و زمان استفاده از ۶۰ دقیقه مکالمه هدیه، از ساعت ١٩ روز شنبه ٣٠ آذرماه تا ساعت ٨ صبح روز یکشنبه یکم دی‌ماه خواهد بود. 

همراه اولی ها می توانند جهت فعالسازی هدیه شب یلدا کد «ستاره ٩٨ ستاره ۴ مربع» را شماره گیری کنند.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

بر اساس گزاش های اعلام شده از سوی شرکت ارتباطات سیار ایران،همزمان با افتتاح ساختمان جدید مرکز اطلاع رسانی اپراتور همراه اول (۰۹۹۹۰) به ساختمان خیام و افتتاح call center جدید این شرکت،پاسخگویی به کلیه کاربران که در گذشته فقط به صورت  IVR پاسخگویی خودکار شبانه روزی بود،به زودی توسط اپراتورها نیز به طور شبانه روزی حتی در روزهای تعطیل انجام می پذیرد.
فعالیت مركز ۰۹۹۹۰ همراه اول شبانه روزي مي شود
در صورت تمایل به خرید سیم کارت ارزان 0912 و همچنین سیم کارت همراه اول اعتباری می توانید پس از مراجعه به مراکز و فروشگاه های معتبر نسبت به خرید سیم کارت اقساطی اقدام نمائید.

براساس این گزارش در مراسم افتتاح اين مركز جديد كه روز دوشنبه ۴ مردادماه برگزار شد، مهندس صدوقي، مديرعامل همراه اول از آغاز بكار ۷ مركز اطلاع رساني ۰۹۹۹۰ در سراسر كشور تحت مديريت مركز تهران خبرداد و گفت: علاوه بر مركز اطلاع رساني ۰۹۹۹۰ مركزي كه در تهران استقرار دارد ۷ مركز ديگر نيز در استان هاي خراسان رضوي، آذربايجان شرقي، مازندران، مركزي، اصفهان، فارس، خوزستان شروع بكار كرده اند كه بصورت محلي اطلاع رساني مي كنند.

 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت اعتباری , سیم کارت دائمی , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق گزارشات اعلام شده از سوی اداره کل ارتباطات سیار ایران،اپراتور همراه اول به منظور تکریم و افزایش رضایتمندی کلیه کاربران سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری خود،در آخرین دوشنبه هر ماه با عرضه هدایایی در قالب طرح دوشنبه سوری به استقبال آنها می رود که این استقبال در آذرماه 1398 از کاربران یوسیمی گرم تر خواهد بود.
هدیه اینترنتی همراه اول در ایستگاه «دوشنبه سوری» آذرماه

علاقعه مندان جهت خرید سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول می توانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند.

در همین راستا دوشنبه سوری ماه جاری روز دوشنبه ۲۵ آذر ماه برگزار می شود. هدایای در نظر گرفته شده برای این دوشنبه سوری بسته های دیتا ۵۰۰ مگابایت تا ۱۰۰ گیگابایت یک روزه (۵ صبح تا ۵ عصر) است که به تمامی مشترکان دائمی، اعتباری و انارستان با شماره گیری کددستوری مذکر، به صورت تصادفی تعلق می گیرد

لازم به ذکر است تمامی مشترکان تا ساعت ۲۳:۵۹ دوشنبه ۲۵ آذر فرصت دارند با شماره گیری کددستوری مذکور بسته خود را فعال کنند

همراه اولی ها می توانند جهت شرکت در این طرح فراگیر و منتفع شدن از مزایای بسته های اینترنت رایگان یک روزه، در دوشنبه پایان هر ماه با شماره گیری #۶۴*۱۰۰* از پیشنهادهای «دوشنبه سوری» این اپراتور بهره مند شوند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , خرید سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

بنابر خبرهای اعلام شده از سوی اداره کل ارتبطات سیار ایران،در 21 تیر ماه 1397 با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات محمد جواد آذری،مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مسوولان محلی استان فارس، آیین افتتاح فاز یک پوشش اینترنت پر سرعت شبکه ۳G/۴G  همراه اول در روستاها، با راه اندازی ۲۳۰ سایت در ۵۴۳ روستا با مبلغ سرمایه گذاری ۹۳میلیارد تومان برگزار شد.
۵۴۳ روستای فارس تحت پوشش اینترنت پرسرعت اپراتور اول کشور

در صورت تمایل به خرید سیم کارت ارزان اعتباری همراه اول و همچنین خط 0912 می توانید به مراکز خرید و فروش سیم کارت همراه اول مراجعه نمائید.

 همچنین به دستور وزیر ارتباطات، راه اندازی سایتهای نسل سه و چهار همراه اول در این استان در دو فاز دیگر  ادامه پیدا خواهد کرد.

وزیر ارتباطات تصریح کرد: ۵۷۶ روستا هم پیشتر از این امکانات برخوردار شده بودند و یک هزار و ۱۹۵ روستا نیز در برنامه توسعه امسال وزارت ارتباطات قرار دارد.
بر اساس این گزارش با بررسی های میدانی و گزارش های مردمی، مشترکین در روستاها و جاده هایی که شبکه نسل سه و چهار راه اندازی شده، از اینترنت پر سرعت همراه اول رضایت داشته اند.

در این مراسم محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه در سفر نوروزی به استان فارس مقرر شد اتصال ۵۰۰ روستا به اینترنت پرسرعت برقرار شود، گفت: امروز خوشحالیم که این وعده محقق شده است و تعداد ۵۶۹ روستا در دو ماهه اخیر به شبکه ۳G و ۴G پیوستند.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , فروش سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق گزارشات اعلام شده از سوی اداره کل ارتباطات سیار ایران،معاون فنی و توسعه شبکه همراه اول،مرتضی طاهری بخش در یک نشست تخصصی «عدم قطعیت های توسعه نسل پنجم ارتباطات در شهرهای هوشمند» که در ۱۹ آذرماه 1389 هم زمان با برپایی نمایشگاه «تهران هوشمند» در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد، با اظهار اینکه جای خوشحالی است که قبل از ورود و فراگیری تکنولوژی ۵G ، با برگزاری نشست های تخصصی به فکر آماده و فراهم سازی شرایط مواجهه با این فناوری هستیم، افزود: اولین بار موضوع در مورد عدم قطعیت ها، بحث «فرکانس» است.

 

در صورت تمایل به خرید سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول می توانید به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمائید.

معاون فنی و توسعه شبکه سیم کارت همراه اول افزود: براساس آنچه در کنفرانس جهانی ارتباطات رادیویی ۲۰۱۹(WRC-۱۹) نهایی شده، رگولاتوری ها باید طیف پیوسته ۸۰-۱۰۰ مگاهرتز را در باند ۳.۵ گیگاهرتز و حداقل باند یک گیگاهرتز را برای باندهای موج میلیمتری در نسل پنجم در نظر بگیرند؛ در غیر این صورت شبکه ۵G جان نخواهد گرفت.

معاون فنی و توسعه شبکه شرکت ارتباطات سیار ایران در ادامه سخنانش و در پاسخ به سوال مدیر پنل مبنی بر ضرورت سرمایه گذاری مشترک اپراتورها برای ورود به۵G یادآور شد: باید سیاست های تشویقی در این زمینه وجود داشته باشد تا این مهم محقق شود.

وی افزود: سرمایه گذاری مشترک را می توان در قالب دو مدل «ایجاد شرکت مشترک» یا «اجاره زیرساخت های فراهم شده توسط سرمایه گذاری ثالث» پیش برد و در مباحث مرتبط با فرکانس هم می توان RAN Sharing را به اجرا گذاشت.

وی بحث دیگر را در ارتباط با زیرساخت ها دانست و ابراز کرد: با توجه به اینکه پایداری ۵G نزدیک به صددرصد و قرار است سرویس های پرریسکی بر بستر آن ارائه شود، باید به مقوله زیرساخت ها اهمیت ویژه ای داد؛ برآورد می شود اجرای پایلوت این نسل را تا ۲۰۲۱ – ۲۰۲۲ و توسعه فراگیر آن را تا ۲۰۲۴ – ۲۰۲۵ داشته باشیم.

طاهری بخش «رساندن فیبر به محل سایت های ارتباطی»، «تجمیع دیتاسنترها» و «تعامل ۵G با دیگر نسل های قبلی» را از جمله دیگر مباحث لازم برای ورود به این تکنولوژی عنوان کرد و گفت: گذشته از تمامی این موارد، سرویس های اپراتورها مبتنی بر تقاضاست و تا زمانیکه صنعت تقاضایی برای استفاده از ظرفیت های ۵G نداشته باشد، اپراتورهای ارتباطی برای رفتن به سمت۵G ترغیب نخواهند شد.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , اینترنت ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق خبرهای اعلام شده از سوی اپراتور همراه اول،سومین جشنواره و نمایشگاه تهران هوشمند با تلاش سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در 18 آذرماه 1398 به مدت روز متوالی شروع به کار کرد و معاون علمی و فناوری رییس جمهور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و شهردار تهران مهمانان ویژه افتتاحیه این رویداد خواهند بود.

 سومین همایش و نمایشگاه «تهران هوشمند» با حضور همراه اول

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول،می توانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت همراه اول مراجعه نمایند و سیم کارت مورد نظر خود را تهیه نمایند.

اپراتور اول با هدف ارایه طرح ها و پروژه های هوشمندسازی و گسترش ارتباطات تجاری با سازمان های مرتبط در نمایشگاه جانبی این مراسم حضور داشته و پذیرای بازدیدکنندگان است.

نشست تخصصی «عدم قطعیت های توسعه نسل پنجم ارتباطات در شهرهای هوشمند» روز سه شنبه ۱۹ آذر از ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ در سالن سعدی سالن همایش های بین المللی برج میلاد تهران با حضور حسین فلاح جوشقانی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برگزار می شود.

هم زمان با برگزاری این همایش که بر «نقش داده ها در توسعه و مدیریت شهرهای هوشمند» تأکید خواهد داشت، نشست های تخصصی داخلی و بین المللی با حضور فعالان و بازيگران اصلی شهر هوشمند و كارگاه های ارائه محصول و معرفی خدمات در زمينه مديريت شهری نیز برپا می شود که مرتضی طاهری بخش، معاون فنی و توسعه شبکه همراه اول در نشستی تخصصی به بررسی موضوع «عدم قطعیت های توسعه نسل پنجم ارتباطات در شهرهای هوشمند» خواهد پرداخت.

همچنین در حاشیه این رویداد نمایشگاهی بزرگ در فضایی بالغ بر ۱۵۰۰ متر مربع، با حضور شركت های بزرگ تخصصی و سازمان هايی كه در موضوعات مرتبط با شهر هوشمند خدمات و محصولی برای عرضه دارند، برگزار خواهد شد.

همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران نیز در اين رويداد كه با حضور جمعی از متخصصان شهر هوشمند، وزرا و مديران ارشد دولت و شهرداران تعدادی از کلانشهرهای دنیا، مديران ارشد شهرداری ها، اعضای شورا‌های اسلامی شهرها همراه است و موضوع استراتژيك «شهر هوشمند» را در دستور كار خود قرار داده است، مشارکت خواهد داشت.

 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , فروش سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق گزارش های اعلام شده از سوی روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران،در نخستین گفت وگوی رسانه ای مهندس وحید صدوقی مدیر عامل اپراتور همراه اول در 24 اردیبهشت ماه 1390، با حضور تعداد بيش از ۱۵۰ خبرنگار حوزه هاي ICT، بورس و بازرگاني رسانه هاي خبري در برج همراه برگزار شد،صدوقی اعلام نمود: مصادف با 27 اردیبشهت ماه،روز جهانی ارتباطات، سیم کارت های دائمی همراه اول با نرخ جدید به فروش می رسد.
خبر خوش صدوقی مديرعامل همراه اول در آستانه روز ارتباطات

علاقه مندان جهت خرید خط همراه اول ارزان دائمی و اعتباری می توانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت همراه اول مراجعه نمایند.
صدوقي با اشاره به همكاري مناسبي كه سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي در اين زمينه داشته است، از كاهش قيمت سيم كارت هاي دائمي همراه اول خبر داد و گفت: از اين پس سيم كارت هاي دائمي با تضمين پرداخت به قيمت ۲۵۴ هزار و ۸۰۰ تومان به فروش مي رسد كه ۱۲۰ هزارتومان آن حق اتصال، ۴۸۰۰ تومان ماليات بر ارزش افزوده و ۱۳۰ هزار تومان آن تضمين پرداخت است.
صدوقي از افزايش ۵ ميليوني ظرفيت شبكه IN خبرداد و افزود: ظرفيت IN همراه اول در سال ۸۹ به ۲۵ ميليون افزايش يافته است.

وي گفت: ظرفيت مراكز پيامك همراه اول به ۴۰ هزار پيامك در ثانيه افزايش يافته و تعداد آنتن هاي BTS به حدود ۲۰ هزار آنتن رسيده است.
صدوقي سهم بازار همراه اول را ۶۵ درصد ذكر كرد و اظهار داشت:‌ بقيه اپراتورها نيز روي هم ۳۵ درصد سهم بازار تلفن همراه را در كشور در اختيار دارند.
وي از اقدامات همراه اول جهت توسعه سبد محصولات و خدمات در سال ۸۹، به ارائه ۱۲ سرويس جديد اشاره كرد كه مورد استقبال مشتركين قرار گرفته  است

.وي در ادامه با تشريح عملكرد سال گذشته همراه اول اظهار داشت: ما در سال ۸۹ عملكردي بيش از برنامه مصوب داشته ايم و مهمترين دستاورد سال گذشته، جذب ۵/۶ ميليون مشترك فعال بوده است.
صدوقي با بر شمردن عناوين وافتخارات كسب شده توسط همراه اول در سال گذشته گفت: كسب رتبه اول سودآوري و بازده ارزش ويژه، برترين شركت حوزه ICT، قرار گرفتن در بين ۱۰ شركت پيشرو اقتصادي كشور و كسب رتبه نهم در درآمد، برترين ارائه دهنده خدمات مخابراتي همراه از سوي دومين دوسالانه جوايز فناوري ايران از جمله عناوين و افتخارات اين اپراتور در سال ۸۹ است.
مديرعامل همراه اول با اشاره به گستره سراسري پوشش اين اپراتور اظهار داشت: طبق آخرين آمارها ۱۰۰ درصد شهرها (۱۱۲۰ شهر)، ۶۹ درصد روستاها (بيش از ۴۶ هزار روستا) و ۹۸ درصد جاده هاي اصلي (۲۹ هزار كيلومتر) تحت پوشش شبكه همراه اول است. همراه اول با ۲۶۶ اپراتور در ۱۱۰ كشور قرارداد رومينگ دارد و مشتركين همراه اول مي توانند از شبكه GSM روستايي ۲۰ استان كشور استفاده كنند.

مديرعامل همراه اول در خصوص بحث ديتا محسوب كردن پيامك، MMS و GPRS در صورت هاي مالي اين شركت نيز گفت: برداشت دوگانه اي از اين موضوع وجود دارد كه اميدواريم با مستنداتي كه ارائه خواهيم كرد از حقوق سهامداران خود دفاع كنيم.
وي در پايان با اشاره به سرويس آوای انتظار همراه اول گفت: اين سرويس را در ايام نوروز به صورت آزمايشي براي ۲ ميليون مشترك فعال كرده بوديم كه در حال حاضر غيرفعال است و قرار است با پيامكي كه به مشتركان ارسال خواهيم كرد از آنها بخواهيم اگر مي خواهند عضو شوند دوباره ثبت نام كنند. قيمت آن ۴۵۰ تومان در نظر گرفته شده است كه مشترك قادر خواهد بود طي يكماه هر تعداد كه بخواهد آهنگ عوض كند.صدوقي با اشاره به روند صعودي رشد فروش سيم كارت هاي اپراتور اول گفت: با استقبال صورت گرفته از سيم كارت هاي همراه اول در روزهاي بعد از عيد، تعداد سيم كارت هاي واگذار شده اين اپراتور به ۴۴ ميليون و ۹۰۱ هزار رسيده است كه از اين تعداد ۲۸ ميليون و ۷۶۸ هزار آن اعتباري و ۱۶ ميليون و ۱۳۳ هزار ديگر دائمي است.
مديرعامل اپراتور اول در خصوص افزايش مشتركين GPRS و MMS همراه اول نيز گفت: تعداد كاربران GPRS طي يكسال اخير از ۵/۱ ميليون به بيش از ۷/۴ ميليون و تعداد كاربران MMS از ۸۰۰ هزار به ۴/۲ ميليون نفر رسيده است.
صدوقي اجراي كمپين هاي سيم كارت جوانان و عيدانه، بهبود سطح خدمات ارائه شده به مشتريان در مركز تماس، برگزاري طرح هاي تشويقي ميلاد ۱ و نويد ۱ و ارزيابي، انتخاب و عقد قرارداد با شركت هاي همكار در حوزه خدمات ارزش افزوده را از اقدامات اساسي همراه اول جهت توسعه بازار و محصولات در سال گذشته عنوان كرد.
وي از ادامه پروژه فاز ۴ توسعه شبكه، مدرن سازي شبكه سيگنالينگي، ايجاد ظرفيت GPRS براي ۱۸ ميليون مشترك و ظرفيت سازي شبكه IN براي ۲۰ ميليون مشترك جديد بعنوان برنامه هاي سال ۹۰ همراه اول نام برد و جذب ۱۰ ميليون مشترك جديد، بهبود ساختار و عملكرد مركز تماس و ادامه طرح هاي تشويقي ميلاد ۲ و نويد ۲ را از ديگر برنامه هاي همراه اول در سال جاري برشمرد.
صدوقي گفت: در سال جاري همراه اول ۲۳ درصد رشد فروش سيم كارت، ۳۸ درصد رشد درآمد اعتباري و ۵۷ درصد رشد مشتركين فعال داشته است.
وي افزود: بازار سيم كارت ايران به هيچ وجه به بن بست نرسيده و تا سال ۲۰۱۴ ميلادي حضور ۱۰۳ ميليون مشترك فعال در بازار ايران پيش بيني مي شود.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , قیمت سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

بر اساس خبرهای منتشر شده از سوی روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران،با انعقاد قرارداد بین اپراتور همراه اول و دومین اپراتور آذری نیز به شبکه رومینگ سیم کارت اعتباری همراه اول پیوست.در واقع کاربران اعتباری هردو اپراتور می توانند از مزایای یک ارتباط بین المللی بهره مند شوند.
اپراتور آذرسل آذربایجان به شبکه رومینگ اعتباری همراه اول پیوست

در صورت تمایل به خرید خط همراه اول ارزان اعتباری و سیم کارت همراه اول دائمی می توانید به مراکز خرید و فروش خط همراه اول مراجعه نمائید.

همراه اول توصيه كرده است، با توجه به اينكه شارژينگ سيم كارت هاي اعتباري بصورت آنلاين انجام مي شود، ‌مشتركان به منظور مديريت بهتر هزينه هاي رومينگ بين الملل، در سفرهاي خارجي از اين سيم كارت ها استفاده كنند

. طبق اين گزارشات پس از ۲۲ اپراتور از كشورهاي عربستان، عراق، ترکیه، سوريه، پاكستان ، امارات متحده عربي، افغانستان، آذربايجان، تاجیکستان، اسلوونی، روسیه، بلژیک، قطر و کویت؛ Azercell آذربایجان بیست وسومین اپراتور خارجي است كه همراه اول جهت برقراري سرويس رومينگ سيم كارت هاي اعتباري با آن قرارداد همكاري منعقد مي كند.

همراه اول هم اكنون با ۲۶۶ اپراتور در ۱۱۰ كشور قرارداد رومينگ بين الملل دارد كه همگي بطور مستقيم و بدون واسطه منعقد شده اند.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , رومینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق خبرهای اعلام شده از سوی روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران،در چهارشنبه 25 آبان ماه 1390 معاون عملیات مناطق همراه اول مهندس سید حسن رضوی،همزمان با دومین روز نمایشگاه تلکه کام 2011 در جمع خبرنگاران افزود: از تقسیم استان های کشور به 5 منطقه به غیر از استان های تهران و البرز به صورت مناطق 4 گانه اداره خواهند شد.
رشد كيفی شبكه اپراتور همراه اول در چند ماه اخير

در صورت تمایل جهت خرید سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول می توانید به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمائید.
رضوي وظيفه معاونت عمليات مناطق را نظارت بر كيفيت و توسعه شبكه سیم کارت همراه اول در مناطق مختلف كشور دانست و دليل نامتوازن بودن زيرساختهاي شبكه در برخي مناطق را رويكرد گذشته در هنگام دولتي بودن عنوان كرد.
وي برنامه ديگر همراه اول را تعويض آنتن هاي قديمي بمنظور ارائه سرويس GPRS با سرعت بيشتر دانست و اظهار داشت: هم اكنون براي ۱۰ ميليون كاربر GPRS ظرفيت سازي شده است.
رضوي با اشاره به برنامه همراه اول جهت پوشش خطوط جديد مترو گفت: با تفاهم حاصل شده با شهرداري بزودي پوشش شبكه همراه اول در اين خطوط نيز تكميل خواهد شد.

معاون عمليات مناطق همراه اول اظهار اميدواري كرد كه تا پايان سال تمامي مناطق كشور از نظر كيفيت شبكه به بالاترين حد استاندارد برسند.
وي افزود: با رويكرد جديد امكانات و زيرساختها بر اساس تعداد مشتركان هر منطقه در نظر گرفته خواهد شد.
رضوي يكي از عمده ترين دلايل پايين بودن كيفيت شبكه در برخي استانها را كمبود نيروي متخصص دانست و گفت: به تمامي استان ها تكليف كرده ايم كه زير نظر ما نيروي متخصص جذب كنند، البته خوشبختانه در چند ماه اخير بيشتر استان ها حداقل ۲۰ درصد رشد كيفيت و بهبود وضعيت ترافيك داشته اند.
وي با بيان اينكه سوئيچ هاي جديد ظرفيت بالايي دارد و تا ۲ ميليون شماره سرویس مي دهد، از كاهش تعداد سوئيچ هاي تهران از ۲۷ به ۶ سوئيچ خبرداد.
رضوي افزود: تا تيرماه سال آينده تمامي سوئيچ هاي قديمي از شبكه منفك و شبكه همراه اول بر بستر IP قرار خواهد گرفت كه ممكن است يك سوئيچ به مشتركان چند استان سرويس دهد.

 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , خرید سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

بر اساس خبرهای اعلام شده از سوی اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران،کاربران بسته های آلفا همراه اول، به منظور تجربه سرعت اینترنت نوترینو نسل 3می توانند با استفاده از سرویس نیترو،آلفا + را تجربه نمایند.با فعالسازی  سرعت بسته های آلفا  افزایش یافته و برای مدت مشخصی به سرعت آلفا+ (سرعت نسل ۳) افزایش می یابد.
نیترو فقط برای کاربران سیم کارت همراه اول اعتباری و دائمی بسته های آلفا قابل استفاده بوده و فعال سازی آن، با شماره گیری  #۷*۱۰۰* امکان پذیر است.
بسته های پر سرعت نیترو

در صورت تمایل به خرید سیم کارت ارزان و همچنین خرید خط رند همراه اول می توانید به مراکز و فروشگاه های معتبر همراه اول مراجعه نمائید.
هر یک از مشترکین بسته های آلفا می توانند هر کدام یک از نیتروهای یک و یا سه روزه را فعال کنند.
با پایان یافتن بسته آلفا (اعتبار زمانی بسته تمام شود و یا حجم بسته به پایان برسد و یا بسته تمدید شود)، نیترو نیز غیرفعال می شود.
در صورتی که اعتبار زمانی نیترویی که فعال شده از مدت زمان باقیمانده بسته آلفای مشترک بیشتر باشد، مشترک حداکثر تا پایان زمان بسته آلفای خود می تواند از نیترو استفاده کند گفتنی است سرویس نیترو در دو بازه زمانی یک و سه روزه قابل فعال سازی است و مشترک حداکثر می تواند به اندازه کل حجمی که از بسته آلفای خود باقیمانده است، از سرویس نیترو استفاده کند.                                                                                                                                                                                                                                             



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , اینترنت ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

بر اساس خبرهای منتشر شده از سوی اپراتور همراه اول،مدیر عامل این شرکت حمید فرهنگ در مراسم میز تعمیق ساخت داخل در صنعت برق، الکترونیک و مخابرات که در کنارحضور رضا رحمانی وزیر صنعت معدن و تجارت و نیز تولید کنندگان و فعالان صنعت مخابرات ایران در محل ساختمان مرکزی وزارت صمت برگزار شد، با بیان اینکه این وزارتخانه همواره پشتیبان اپراتورها بوده است، اظهار کرد: شرکت خدمات ارتباطی همراه اول در ۳ سال پیاپی رتبه اول تولید داخل را در بین اپراتورهای کشور داشته است.

 همکاری اپراتور اول کشور با ۱۳ شرکت جهت حمایت از تولید داخلی

در صورت تمایل به خرید سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول می توانید به مراکز خرید و فروش سیم کارت همراه اول مراجعه نمائید.

وی با تأکید بر ضرورت همکاری های داخلی، به قراردادهای منعقده با تولیدکنندگان داخلی اشاره داشت و ابراز کرد: قراردادهای منعقد شده امروز کاهش ارزبری ۵۲ میلیون دلاری برای همراه اول به دنبال خواهد داشت.

این همکاری ها در زمینه های خرید آنتن اکتا باند، پشتیبانی سامانه های پرتال، تجهیزات انتقال POTN، خدمات طراحی تفصیلی – بهینه سازی شبکه رادیویی و دسترسی انتقال، خرید راک، مودم ۴G و... خواهد بود.

همچنین در این مراسم، همراه اول با هدف حمایت از تولیدات داخلی، با شرکت های «حامی سیستم شریف»، «صنایع مخابرات ایران»، «ارتباطات نوری امین»، «پارس هما پرتو»، «نقش اول کیفیت»، «موج آینده فرافن»، «ارتباطات پرتو آبی»، «کارخانجات مخابراتی ایران»، «شرکت نیان الکترونیک»، «کارخانجات مخابراتی ایران»، «آزمون کیفیت»، «ارگ جدید» و «جهاد دانشگاهی خواجه نصیر» قرارداد و تفاهم همکاری امضا کرد.

مدیرعامل همراه اول همچنین تصریح کرد: نمایشگاه دائمی فرصت های ساخت داخل و تعمیق داخلی سازی را با توجه به سیاست‌های ابلاغی وزارتخانه های ارتباطات و صمت در ساختمان مرکزی شرکت ارتباطات سیار ایران افتتاح کردیم.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , فروش سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

با توجه به گزارشات اعلام شده از سوی اداره کل ارتباطات شرکت سیار ایران،در 22 تیر ماه 1394 عملیات ارتقاء سامانه مدیریت کاربران سیم کارت اعتباری همراه اول انجام شد. کارشناسان فنی و متخصصان این شرکت موفق شدند فاز اول ارتقاء سامانه مدیریت کاربران را که به کاربران سیم کارت اعتباری اختصاص داشت، در کوتاهترین زمان انجام دهند.
عملیات ارتقاء سامانه مدیریت مشترکین اعتباری همراه اول با موفقیت انجام شد

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت ارزان اعتباری و همچنین خط 0912 دائمی می توانند به مراکز و فروشگاه های معتبر همراه اول مراجعه نمایند.

بر اساس این گزارش، این عملیات فنی با کمترین مشکل صورت پذیرفت. همراه اول برای به حداقل رساندن تبعات این عملیات و جلب رضایت مشترکین اعتباری، در مدت زمان انجام این عملیات، تمهیداتی از جمله ارائه دیتای رایگان در نظر گرفته بود.
با اجرای این پروژه عظیم فناوری اطلاعات، دسترسی مشترکین اعتباری به سرویس ها تسهیل شده و از این پس سرویس های جدیدتر و متنوع تری به مشترکین این اپراتور ارائه خواهد شد.به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در این عملیات گسترده که از ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۲۱ تیرماه تا صبح روز دوشنبه ۲۲ تیرماه انجام شد،
همراه اول قبل از انجام این عملیات، با صدور اطلاعیه ای اعلام کرده بود ممکن است با انجام این عملیات مشکلاتی در ارتباط و برخی سرویس ها نظیر رومینگ بین الملل و اینترنت همراه ایجاد شود.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

بنابر خبرهای اعلام شده از سوی اپراتور همراه اول،این شرکت با حضور در نهمین نمایشگاه تخصصی کامپیوتر ،ماشین های اداری، فناوری اطلاعات، رسانه های دیجیتالی و تراکنشو با شعار «همراه اول توانمندساز کسب و کارهای دیجیتال»در استان گلستان اقدام به عرضه سرویس و محصولات خود در حیطه ی خدمات کاربران و کسب و کارهای دیجیتالی می کند.
حضور اپراتور اول کشور در نمایشگاه الکامپ گلستان با محوریت کسب و کارهای دیجیتال

در صورت تمایل به خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول میتوانید به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمائید.

این نمایشگاه از ۳۰ آبان ماه تا ۳ آذر ماه از ساعت ۱۶ لغایت ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان گلستان میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

شرکت ارتباطات سیار ایران با هدف ایجاد ارتباط تجاری با شرکت ها و سازمان های این استان، در این نمایشگاه به معرفی سه پلت فرم «اسپانسر دیتا»، «احراز هویت امن» و «تبلیغات دیجیتال» و نیازسنجی از مشتریان بالقوه می پردازد.

 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت دائمی , سیم کارت , سیم کارت اعتباری , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 آذر 1398 | نظرات ()