نوشته شده توسط : Arfi :)

با توجه به گزارشات اخیر از سوی اپراتور اول کشور از 22 فروردین ماه 1397 شیوه کسر مالیات بر ارزش افزوده در این اپراتور تغییر کرده است.تا قبل از آن 9% مالیات بر ارزش افزوده در زمان خرید شارژ توسط کاربران سیم کارت اعتباری،کسر میشد،اما پس از آن در هنگام مصرف و استفاده از شارژ رخ دهد مالیات بر ارزش افزوده کسر خواهد شد

 همراه اول زمان محاسبه مالیات بر ارزش افزوده برای مشترکین اعتباری را تغییر داده است

 علاقه مندان جهت خرید سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول میتواند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند و سیم کارت مورد نظر خود را خریداری و همچنین از خدمات نیز بهره مند شوند.

برای درک بهتر این موضوع به مثال زیر توجه کنید.

فرض کنید یک شارژ 10000 تومانی خریده‌اید. در گذشته همان ابتدای خرید شارژ 9% از آن کسر می‌شد و کلا 9174 تومان خطتان شارژ می‌شد، اما از تاریخ 22 فروردین با خرید شارژ 10000 تومانی، همان مبلغ 10000 تومان اعتبار به سیم کارت افزوده می‌شود اما در زمان مصرف شارژ برای مکالمه، پیامک، اینترنت و غیره، %9 مالیات بر ارزش افزوده از اعتبارتان کسر می‌شود. مثلا هزینه 1 دقیقه مکالمه داخل شبکه کاربران سیم کارت اعتباری همراه اول به جای 67 تومان، با کسر شدن مالیات ارزش افزوده و با مبلغ 7َ3.03 تومان (%109 * 67) محاسبه خواهد شد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , خرید سیم کارت , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق گزارشات اعلام شده از سوی اپراتور همراه اول،در سال گذشته با آغاز ایام ماه مبارک رمضان این اپراتور از 55+5 رونمایی نمود که مورد استقبال کاربران سیم کارت دائمی و اعتباری قرار گرفت.امسال نیز با حلول ماه مبارک رمضان این خدمات از سوی سیم کارت همراه اول تمدید شد.

55 دقیقه مکالمه رایگان هدیه رمضانی همراه اول
کاربران همراه اول ، با ثبت نام رایگان در طرح ۵۵+۵ می توانند در همه ساعت های شبانه روز در مکالمه های داخل شبکه ای بعد از گذشت پنج دقیقه صحبت کردن ، دقیقه های بعد را تا حد ۵۵ دقیقه به صورت رایگان صحبت کنند.

از شرایط شرکت در طرح ۵۵+۵ این است که همه کاربران فعال که دارای سیم کارت اعتباری و دائمی هستند امکان ثبت نام رایگان در این طرح را دارند. همچنین این طرح فقط شامل مکالمات درون شبکه ای (تلفن ثابت و همراه اول) می باشد.

فعالسازی طرح ۵۵+۵

شیوه ثبت نام در طرح ۵۵+۵ به این شکل است که شما باید عدد ۱ را به صورت لاتین به شماره ۸۰۵۵ ارسال نمایید. همچنین می توانید با شماره گیری کد #۴۵۱*۱۱۱* نیز این طرح را فعال نمایید.

برای فعالسازی و استفاده از این طرح شما هیچ هزینه ای را پرداخت نخواهید کرد و به گفته شرکت همراه اول این طرح کاملا رایگان می باشد.

جهت دریافت راهنمایی نیز می تواند کد دستوری #۴۵۹*۱۱۱* را شماره گیری نمایید. توجه داشته باشید که زمان نام نویسی و اجرای طرح از تاریخ ۲۸ خردادماه ۱۳۹۴ تا ۲۶ تیرماه ۱۳۹۴ می باشد.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق گزارش های اعلام شده،از سوی مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران وحید صدوقی درباره آخرین وضعیت طرح ساماندهی سیم کارت های بدون هویت در شبکه اپراتور همراه اول با همکاری رگولاتوری در حال آماده سازی است،وی افزود طبق آخرین خبرها و گزارشات،21 هزار کاربر در پایگاه داده همراه اول فاقد کد ملی هستند که بعد از بارها اخطار و ارسال پیامک،سیم کارت همراه اول این کاربران قطع ارتباط شده است.

دلیل قطع شدن 20 هزار سیم کارت همراه اول

 مدیرعامل همراه اول در مورد اجرای طرح قطع ارتباط افراد دارای بیش از 11 سیم کارت نیز گفت:این طرح به زودی اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه بسیاری از مشترکان پس از دریافت پیامک نسبت به اعلام هویت و ارائه مدارک اقدام کرده اند اظهار داشت:مطابقت کدملی های اعلام شده با مدارک مشترکان در حال انجام است.

 احراز هویت از مشترکان موبایلی که اطلاعاتشان در پایگاه داده اپراتورها ناقص است از دی ماه 93 آغاز شد و رگولاتوری اعلام کرد که ارتباط مشترکانی را که اطلاعاتشان را تکمیل نکنند، تا 15بهمن ماه قطع می کند. پس از این اعلام بود که رگولاتوری در چند مرحله به کاربران زمان داد تا از طریق پیامک، کدملی خود را به اپراتور مورد نظر ارائه کنند.

 وی گفت:هم اکنون به کاربرانی که دارای 11 سیم کارت در سیستم اطلاعاتی ما باشند سیم کارت واگذار نمی شود اما در گذشته این اقدام انجام می شد و به همین دلیل برخی افراد هستند که بیش از 11 سیم کارت به نامشان ثبت شده است.

 صدوقی افزود:در حیطه ی سیم کارت دائمی در این زمینه تخلفی دیده نمی شود اما در بخش سیم کارت رند اعتباری بعضی از کاربران سیم کارتهای فله ای خریده و دربازار خرید و فروش می کردند که نقل و انتقال این سیم کارتها صورت نگرفته است.

 وی افزود:با اجرای این طرح، استفاده از سیم کارت اعتباری نیز ضابطه مند خواهد شد.

 در نهایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با همکاری اپراتورهای موبایل( همراه اول، ایرانسل، رایتل) ارتباط مشترکانی که در مدت تعیین شده کدملی خود را اعلام نکردند از 8 فروردین ماه 94 قطع کامل کرد.

 دراین اقدام در جهت ساماندهی استفاده از سیم کارتهای تلفن همراه بی نام و نشان در کشور و استفاده غیرقانونی بعضی کاربران از این سیم کارتها انجام شد تا سیم کارتهایی که دارای نقص اطلاعات هستند در پایگاه داده اپراتورها احراز هویت شوند؛  براین اساس اپراتورهای تلفن همراه در چندین مرحله با ارسال پیامک به کاربرانی که اطلاعاتشان در پایگاه داده این اپراتورها ناقص بود از کاربران خواستند نسبت به تکمیل اطلاعاتشان اقدام کنند.

 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , رایتل , ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

با توجه به خبرهای اعلام شده درباره ی تنظیم بعضی از سیم کارت های مربوط به اشخاصی که دارای بیش از 10 سیم کارت دائمی و اعتباری هستند در روز های اخیر انتشار شد، سوالی که برای اکثر افراد پیش آمده است که هر فرد مجاز به داشتن چند سیم کارت می باشد.


وضعیت مبهم برای کاربرانی که بیش از ۱۰ سیم کارت دارند
در حال حاضر با توجه به سه اپراتور همراه اول ، ایرانسل و رایتل و اپراتور خصوصی تالیا هر کاربر تلفن همراه می تواند از 40 سیم کارت استفاده کند ، با این اوضاع به نظر نمی رسد کاربران معمولی از هر اپراتوری بیش از 10 سیم کارت داشته باشد ، پس نیازی به نگرانی و یا قطع شدن سیم کارت نیست

با تمام این توضیحات آنچه تا به حال مشخص شده این است که هر مخاطب می تواند از ۱۰ سیم کارت در هر اپراتور بهره ببرد.

با این اوصاف کاربران دارای بیش از ۱۰ سیم‌کارت تا پایان خرداد ۱۳۹۴ فرصت دارند، به امور مشترکین اپراتور خود مراجعه نمایند و درصورت عدم مراجعه  تمامی سیم کارت‌های این افراد از ابتدای تیرماه ۱۳۹۴ قطع خواهند شد.
علاقه مندان جهت خرید سیم کارت مورد نظر میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند.
تکرار جمله ۱۰ سیم کارت به نام هر نفر از طرف مسئولین و در تمام رسانه ها بارها اعلام شده و همین موضوع بسیاری از کاربران تلفن همراه را به اشتباه انداخته است زیرا که اکثرا گمان می کنند حداکثر ۱۰ سیم‌کارت باید به نام مشترکین ثبت شده باشد. با این توضیحات هر کاربر می تواند در هر اپراتور ۱۰ سیم کارت به نام خود داشته باشد.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , ایرانسل , رایتل ,
:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

با توجه به خبرهای اعلام شده از سوی شرکت ارتباطات سیار ایران، طی جلسه ای همکاری دو طرفه جمعیت هلال احمر و وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات که با هدف توسعه ارتباطات  و فناوری های جدید در حیطه امداد و نجات و ارائه سرویس داوطلبان اجرا شد، این اپراتور مورد تشویق و تقدیر قرار گرفت.

 تقدیر هلال احمر از همراه اول در حضور آذری جهرمی

رایگان شدن مکالمات و برقراری ارتباطات در شبکه سیار نیز از جمله اقدامات فوری شرکت ارتباطات سیار ایران برای مناطق آسیب دیده بود.

 

هم زمان با وقوع سیل فروردین ماه سال جاری در برخی استان های کشور، همراه اول با اعزام سریع تیم های فنی به مناطق سیل زده، ضمن پایدار نگه داشتن وضعیت ارتباطات و بازگردانی سایت های آسیب دیده در سریع ترین زمان ممکن به شبکه ارتباطی، زمینه را برای کمک رسانی به مردم آسیب دیده فراهم کرد.

 

با گسترش آسیب ها و دامنه خسارات وارده به خانوارها، اقدامات حمايتي همراه اول با نیازهای واقعی مردم همسو شد و به سمت تهیه مایحتاج ضروری سیل زدگان رفت و اقدامات مختلفی نظیر تأمین غذای گرم، پتو، اقلام بهداشتي، شارژر گوشی تلفن همراه، پمپ کف کش و لجن کش برای پاکسازی منازل انجام شد.

متقاضیان میتوانند برای خرید سیم کارت به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند و سیم کارت اعتباری و دائمی مورد نظر خود را دریافت نمایند.

شرکت سیم کارت همراه اول با اختصاص مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال به ارائه خدمات و تأمین أقلام اساسی خانوارهای مناطق سیل زده پرداخت.

در این جلسه، جمعیت هلال احمر با اعطای لوحی به «غالب حریری» معاون عملیات و مدیریت شبکه به نمایندگی از طرف مدیرعامل همراه اول، از شرکت ارتباطات سیار ایران بابت عملکرد منسجم، پاسخگویانه، متعهدانه و همکاری در پروژه های ارتباطی این جمعیت تقدیر کرد.

در بخشی از این لوح تقدیر که به امضای رئیس جمعیت هلال احمر رسیده، آمده است: از اینکه با کوشش های بی دریغ و تلاش مداوم و با ارائه خدمات مستمر، یاری رسان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در حوزه امداد و نجات و توسعه خدمات داوطلبانه بوده اید صمیمانه سپاسگزارم؛ این تلاش ها مخصوصا در خدمت رسانی و کمک به هموطنان متأثر از سیل های سال جاری بسیار ارزشمند بود.

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , همراه اول , سیم کارت اعتباری , سیم کارت دائمی , خرید سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق گزارشات اپراتور همراه اول اعلام نمود،اخیرا برای راحتی مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری خود در استفاده از کلیه خدمات و محصولات این اپراتور سامانه نوینی را با سامانه دستوری #100* را راه اندازی نمود.

اپراتور اول سامانه جدید اینترنتی را برای کاربران خود عرضه کرد

در ایران نیز چند سالی می‌شود که استفاده از تکنولوژی‌هایی همچون کدهای USSD برای نقل و انتقالات مالی، پیگیری حساب، خرید شارژ ، پرداخت قبوض و … در جهت انجام سر وقت، سریع و امن کارها رایج گردیده است، و از آنجایی که یکی از دغدغههای امروز اکثرا افراد انجام سریع و آسان کارها است اپراتورها همواره به دنبال ارائه راه‌های جدیدی برای راحتی کاربران خود می‌باشند.

در این آلارم به کاربران اطلاع داده می‌شود که زین پس برای خرید بسته‌های جدید باید با این سامانه در تعامل باشند از آنجایی که ممکن است بسیاری  از کاربران هنوز از این تغییر کدهای دستوری و یکپارچه شدن آن خبر نداشته باشند، کاربران در صورت شماره‌گیری کد سابق عملا به روی صفحه #100* هدایت می‌شوند، سپس با ظاهر شدن صفحه #100* آلارمی بر صفحه کاربران ظاهر می‌شود

در این سامانه دارنده سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری می‌توانند بر حساب خود تسلط داشته و حسابشان را مدیریت کنند. برای مثال با شماره گیری #1*100* وارد حساب شوند، سپس بسته‌های یکماهه را با #2*100* ببینند و با شماره گیری #4*100* به بسته‌های بلندمدت دسترسی پیدا کنند.

متقاضیان جهت خرید سیم کارت مورد نظر میتوانند هم به صورت آنلاین و به طور حضوری به مراکز فروش سیم کارت مراجعه و خریداری نمایند.

پیش از این هر یک از طرح‌ها و بسته‌های همراه اول یک کد منحصربفرد داشته‌اند و از آنجایی که به خاطر سپردن این کدها و یادآوری آن کمی مشکل است، این اپراتور تصمیم گرفت با یکپارچه کردن کدهای ussd خود قدم بزرگی را در این راه بردارد.

 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , خرید سیم کارت , فروش سیم کارت , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق آخرین آمار منتشر شده از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی حدود128 هزار و 816 خطوط شخصی به دلیل ایجاد مزاحمت پیامک های تبلیغاتی مورد شناسایی و قطع شده است.

 

اپراتور‌های تلفن همراه ازجمله (همراه اول، ایرانسل، رایتل) موظفند با همکاری رگولاتوری سامانه‌ای را راه‌اندازی تا کاربر بتواند دریافت پیامک‌های انبوه خود را مدیریت کند، همچنین طبق اخطار‌های گذشته اگر دفاتر خدمات ارتباطی که با شیوه‌های غیرقانونی سیم کارت تلفن همراه در اختیار ارسال کنندگان پیامک‌های مزاحم قرار می‌دهند، جریمه لغو مجوز خواهند داشت.

 

سامانه دریافت شکایت از پیامک‌های تبلیغاتی پس از افزایش نارضایتی از پیامک‌های تبلیغاتی و یا ارزش افزوده ایجاد شد تا در راستای مقابله با این موضوع سیم کارت‌هایی از این دست را شناسایی و قطع کند.

گفتنی است، در کنار سیم کارت‌ های شخصی که اقدام به ارسال پیامک می‌کنند شماره‌های تلفن ثابت مشاهده شده که این موارد نیز گزارش و ثبت شده است.

تحت این شرایط مشاهده می‌شود برخی پیامک‌ها بدون هیچ گونه اطلاع رسانی برای مشترک ارسال و هزینه‌های آن در قبض پایان ماه یا سایر بخش‌ها لحاظ می‌شود.


طبق اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی سامانه # ۸۰۰* و سامانه ۱۹۵ دو روش موجود برای معرفی پیامک‌ها از سوی مردم هستند که تاکنون با استفاده از روش‌های مذکور طبق آخرین آمار بخش ICT سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در حدود ۱۲۸ هزار و ۸۱۶ از خطوط شخصی به دلیل مزاحمت پیامکی شناسایی و قطع شده است.


طبق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات برای ارسال هرگونه خدمات پیامکی انبوه مانند پیامک‌های اطلاع‌رسانی، تبلیغاتی و ارزش افزوده باید اجازه قبلی از کاربر دریافت شود تا با آگاهی کامل کاربران سیم کارت دائمی و اعتباری از هزینه‌های آن، این پیامک‌ها را دریافت کنند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , همراه اول , ایرانسل , رایتل ,
:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبقگزارشات اعلام شده از سوی اداره کل ارتباطات سیار ایران،در 15 تیرماه در شهر تبریز،بزرگترین مسابقه سیمولتانه شطرنج با 2018 شطرنج باز در کنار اساتید بزرگ شطرنج در کل دنیا از جمله آناتولی کارپوف، اسطوره روسی شطرنج، از گرجستان، اولدی باراجانی از آذربایجان،استاد بزرگ ،احسان قائم مقامی،کنستانتین شاوانا، اصغر گلی‌ زاده، سارا خادم الشریعه، مرتضی محجوب، مسعود مصدق پور، امیررضا پور رمضانعلی، نیما حسین زاده، آرین غلامی، احمد عسکری زاده، خلیل موسوی، امید نوروزی، امیررضا پور آقا بالا و پوریا درینی در پارک بزرگ ایل گلی در شهر تبریز با همراهی همراه اول اجرا شد.

 برگزاری برزگ ترین مسابقه سیمولتانه شطرنج با پشتیبانی همراه اول

این مسابقه که با حرکت نمادین آناتولی کارپوف استاد بزرگ شطرنج و احسان قائم مقامی رکورددار تاریخ سیمولتانه جهان آغاز شد، ۹ ساعت طول کشید. 
سیمولتانه تبریز بزرگترین مسابقه شطرنج کشور است که با حمایت سیم کارت همراه اول برگزار شد. 
 سیمولتانه یا نمایش همزمان، یک نوع بازی شطرنج است که در آن یک بازیکن رتبه ‌بالا، مانند یک استاد بزرگ همزمان چندین بازی با چند بازیکن دیگر انجام می ‌دهد.

متقاضیان جهت خرید سیم کارت میتوانند به صورت آنلاین وحضوری  با مراجعه به مراکز خرید و فروش سیم کارت ،سیم کارت مورد نظر را خریداری کنند و از خدمات آن نیز بهره مند شوند.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , همراه اول , خرید سیم کارت , فروش سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبقگزارشات اعلام شده از سوی اداره کل ارتباطات سیار ایران،در 15 تیرماه در شهر تبریز،بزرگترین مسابقه سیمولتانه شطرنج با 2018 شطرنج باز در کنار اساتید بزرگ شطرنج در کل دنیا از جمله آناتولی کارپوف، اسطوره روسی شطرنج، از گرجستان، اولدی باراجانی از آذربایجان،استاد بزرگ ،احسان قائم مقامی،کنستانتین شاوانا، اصغر گلی‌ زاده، سارا خادم الشریعه، مرتضی محجوب، مسعود مصدق پور، امیررضا پور رمضانعلی، نیما حسین زاده، آرین غلامی، احمد عسکری زاده، خلیل موسوی، امید نوروزی، امیررضا پور آقا بالا و پوریا درینی در پارک بزرگ ایل گلی در شهر تبریز با همراهی همراه اول اجرا شد.

 

این مسابقه که با حرکت نمادین آناتولی کارپوف استاد بزرگ شطرنج و احسان قائم مقامی رکورددار تاریخ سیمولتانه جهان آغاز شد، ۹ ساعت طول کشید. 
سیمولتانه تبریز بزرگترین مسابقه شطرنج کشور است که با حمایت سیم کارت همراه اول برگزار شد. 
 سیمولتانه یا نمایش همزمان، یک نوع بازی شطرنج است که در آن یک بازیکن رتبه ‌بالا، مانند یک استاد بزرگ همزمان چندین بازی با چند بازیکن دیگر انجام می ‌دهد.

متقاضیان جهت خرید سیم کارت میتوانند به صورت آنلاین وحضوری  با مراجعه به مراکز خرید و فروش سیم کارت ،سیم کارت مورد نظر را خریداری کنند و از خدمات آن نیز بهره مند شوند.برگزاری برزگ ترین مسابقه سیمولتانه شطرنج با پشتیبانی همراه اول



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , همراه اول , خرید سیم کارت , فروش سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

با توجه به گزارشات شرکت ارتباطات سیار ایران،در جهت مسئولیت اجتماعی اپراتور همراه اول،با پیشنهاد وحید صدوقی مدیر عامل این اپراتور و تصویب هیات مدیره،تعداد1300 کانکس که قبل از آن در طرح های توسعه ای مورد استفاده قرار گرفت و قرار بود در طرح های نوین از آنها استفاده گردد. با وجود سردی هوا و اولویت به افراد در مناطق زلزله زده تعلق گرفت.ودر کلیه مناطق آسیب دیده پخش شده است.طبق مصوبه ذکر شده،مبلغ 50 میلیارد ریال و برای ساخت مجدد وباسازی مدارس مناطق آسیب دیده اختصاص پیدا کرده است.

اپراتور همراه اول۱۳۰۰ کانکس و ۵۰ میلیارد ریال را برای مناطق زلزله زده اختصاص داد

گفتنی است با اقدامات پیشگیرانه و اجرای طرح مقاوم سازی سایت ها، بر اثر زلزله هیچ آسیبی به سایت های همراه اول در مناطق زلزله زده وارد نشد.
 
پیش از این نیز سیم کارت همراه اول در راستای مسؤولیت اجتماعی خود و تسهیل ارتباط در مناطق زلزله زده، ۴۸ ساعت مکالمه(درون شبکه) را در این مناطق رایگان کرده بود و با توزیع سیم کارت اعتباری و دائمی،تلفن همراه، پاوربانک و سایر اقلام مورد نیاز ضروری نظیر مواد غذایی فاسد نشدنی، پتو و پوشاک به کمک این عزیزان شتافته بود.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , همراه اول , سیم کارت اعتباری ,
:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 خرداد 1398 | نظرات ()