نوشته شده توسط : Arfi :)

بنابر گزارش های اعلام شده در روز های اخیر،طبق آخرین بررسی های انجام شده توسط رگولاتوری در مورد پیامک های تبلیغاتی مزاحم مشخص شده است، که تنها در مدت هفته ی اول در دی ماه 1398 14 هزار و 289 سیم کارت به دلیل تخلف و مزاحمت های ناشی از پیامک های تبلیغاتی مسدود شده است.
سهم هر یک از اپراتورهای تلفن همراه در پیامک‌های تبلیغاتی مزاحم

اپراتور همراه اول طرحی جذاب برای مشترکین خود ارائه کرده است، سرویس انتقال شارژ همراه اول سرویسی که به مشترکین امکان می دهد در زمانی بسیار کوتاه از خطوط دائمی یا اعتباری برای خطوط اعتباری شارژ یا اعتبار منتقل کنند. به این ترتیب کاربران اعتباری همراه اول می توانند علاوه روش های مرسوم تهیه شارژ، از طریق سایر خطوط همراه اول نیز شارژ خود را افزایش دهند. مبلغ منتقل شده در این سرویس در پایان دوره بر روی قبض کاربر دائمی لحاظ و یا در لحظه انتقال از حساب کاربر اعتباری انتقال دهنده کسر می گردد.

براساس آمار موجود، ایرانسل با حدود 50 میلیون مشترک، 43 درصد و همراه اول نیز با حدود 62 میلیون مشترک، 53 درصد از سهم بازار تلفن همراه را در اختیار دارد. رایتل نیز با حدود 4 میلیون و 500 هزار مشترک، سهم چهار درصدی از این بازار را دارد.

گفتنی است،  یکی از اولویت‌های رگولاتوری جلوگیری از ارسال پیامک‌های تبلیغاتی مزاحم برای مشترکین است از همین رو مشترکین می‌توانند با شماره گیری کد دستوری   #800* پیامک‌های  تبلیغاتی را غیرفعال کنند و اگر بعد از اعمال این کد دستوری دوباره برایشان از سیم‌کارت‌های شخصی پیامک تبلیغاتی ارسال شد، می‌توانند شماره سیم‌ کارت ارسال‌کننده پیامک را به سرشماره  195ارسال کنند تا این شماره‌ها در شبکه مسدود شوند.

با آن که معضل پیامک‌های تبلیغاتی مشکل جدیدی نیست و چند سالی از شروع مبارزات رگولاتوری با آن می‌گذرد اما همچنان پیامک‌هایی هستند که با توجیه ارائه خدمات اپراتور و حمایت از برخی طرح‌های تبلیغاتی، برای مشترکان ارسال می‌شود و این موضوع اعتراض‌هایی را سبب شده است.

طبق آخرین تحقیقات انجام شده توسط رگولاتوری ایرانسل از میان باقیه اپراتورهادر طی دو هفته اول دی ماه بیشترین تعداد سیم کارت‌های مزاحم مسدود شده را به خود اختصاص داد و حدودا 9295 سیم کارت قطع شد.

علاوه بر ایرانسل، همراه اول نیز با 1702 سیم کارت مزاجم را قطع کرد و سپس در پایان رایتل نیز 3126 سیم کارت خود را قطع کرد.

 رگولاتوری در طی این چند سال تلاش زیادی برای ریشه کن کردن مزاحمت‌های ناشی از پیامک تبلیغاتی انجام داده است و حتی به اپراتورها تاکید کرد که در صورت تخلف به شدت با آنها برخورد خواهد شد. به عنوان مثال به اپراتورها گفته شد که در صورت همکاری با دفاتر خدمات ارتباطی که بدون ضابطه سیم‌کارت در اختیار افرادی بگذارند که از آن صرفاً برای ارسال پیامک‌های تیلیغاتی استفاده شود، برخورد و تمامی خدمات این دفاتر قطع خواهد شد.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , ایرانسل , رایتل ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

بنابر خبرهای اعلام شده از سوی شرکت ارتباطات سیار ایران، سامانه #111* و سامانه پیامکی 111 که از سال 1391 تا به حال به عنوان سامانه های جامع دسترسی به سرویس های شرکت خدمات ارتباطی همراه اول در اختیار کاربران قرار گرفته بود و تمامی کاربران سیم کارت دائمی و اعتباری می توانستند به صورت رایگان و به سادگی با اتصال به این سامانه های جامع، به تمامی خدمات و طرح های همراه اول دسترسی یابند،بنا به درخوسات دولت تدبیر و امید به سامانه ارتباط مردم و دولت تبدیل می شود.

ارتقاء سامانه جامع خدمات مشتریان همراه اول

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول می توانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت همراه اول مراجعه نمایند و سیم کارت مورد نظر خود را خریداری نمایند.

بنابراین مشترکین همراه اول می توانند از این پس، هرآنچه را که با شماره گیری#۱۱۱* و یا ارسال پیامک به ۱۱۱ دریافت می کردند، با استفاده از سامانه های جدید .
قابل ذکر است سامانه های#۱۱۱* و ارسال پیامک به سرشماره ۱۱۱ برای مدت کوتاهی  همچنان به عنوان یک درگاه دسترسی به سرویس های متنوع همراه اول و پشتیبانی از سامانه های جدید در دسترس خواهند بود تا مشترکینی که ممکن است از این واگذاری باخبر نشده باشند و یا بنا بر روال قبل، از سامانه های قبلی استفاده می کنند، دچار مشکل نشوند.

 بیابند به این ترتیب همراه اول این سامانه ها را به دولت واگذار کرده و از اواسط مهرماه سامانه های جدید شامل کد دستوری#۱۰* و سامانه ارسال پیامک به سرشماره ۱۰ را برای دسترسی به سرویس ها و خدمات، در اختیار مشترکین قرار می دهد.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , خرید سیم کارت , فروش سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

بنابر گزارشات اعلام شده از سوی اداره کل ارتباطات شرکت سیار ایران،همراه اول عملیات امداد رسانی به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان در راستای مسئولیت اجتماعی وتسهیل ارتبطات تمامی تماس های تلفنی درون شبکه در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان، استفاده از اینترنت همراه در این استان به مدت 48 ساعت رایگان می باشد.
اپراتور اول کشور دیتای استان سیستان و بلوچستان را رایگان کرد

متقاضیان جهت خرید سیم کارت اعتباری و دائمی همراه اول می توانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت همراه اول مراجعه نمایند و ضمن دریافت سیم کارت مورد نظر خود از خدمات آن نیز بهره مند شوند.

این گزارش می افزاید: استفاده از اینترنت این اپراتور از ساعت ۶ صبح روز سه شنبه ٢۴ دی ماه تا ساعت ۶ صبح روز پنجشنبه ٢۶ دی ماه در تمامی شهرها، روستاها و جاده های استان سیستان و بلوچستان رایگان اعلام شده است.

با توجه به اعلام هشدار وقوع سیل، تیم فنی همراه اول پیش از جاری شدن سیلاب، در مناطق آسیب دیده حضور یافته و با بررسی شرایط و رفع آسیب‌های احتمالی ناشی از سیل، بر حفظ پایداری شبکه و برقراری ارتباط در شرایط دشوار سیلاب، نظارت می‌کند. شبکه همراه اول کماکان در حالت طبیعی و پایدار قرار دارد.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , اینترنت , فروش سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

بر اساس گزارشات اعلام شده از سوی اداره کل ارتباطات سیار ایران، در 28 مهرماه 1393،نخستین جشنواره ملی مهربانو با تقدیر از برگزیدگان  در حوزه امور زنان و حامیان (همراه اول) این رخداد ملی با حضور جمعی از بانوان پژوهشگر و مسؤولان کشوری،به پایان رسید.
تقدیر از اپراتور همراه اول در جشنواره ملی مهربانو

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری همراه اول، می توانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت همراه اول مراجعه نمایند.
همچنین در این مراسم «حامی کارت» مهربانو -کارت بانکی اختصاصی بانوان ایرانی-  با حضور دکتر ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی معرفی شد. قرار است این کارت با همکاری شبکه بانکی کشور و مشارکت اپراتورهای تلفن همراه ارائه شود.
در این همایش ملی که توسط مؤسسه مطالعات و تحقیقات زنان در سالن همایش های وزارت کشور برگزار شد، علاوه بر اعطای نشان مهربانو به بانوان برگزیده کشور در زمینه های علوم قرآنی، نیکی، ایثار و مقاومت، علم و فناوری، فرهنگ و هنر، سلامت و پزشکی، مسؤولیت اجتماعی و ورزش، از سامانه مهربانو شامل ۷ بخش سلامت، آموزش، مشاوره، کتابخانه، شبکه اجتماعی، بازارچه و باشگاه مهربانو رونمایی شد.
در پایان این مراسم از همراه اول بدلیل حمایت از این رویداد ملی، با اهدا لوح و تندیس ویژه تقدیر به عمل آمد. 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , فروش سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق گزارشات اعلام شده از سوی روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، در 2 شهریورماه 1390، با انعقاد قرارداد بین اپراتور همراه اول و اپراتور  Orang ارمنستان،کاربران سیم کارت اعتباری هر دو اپراتور می توانند از مزایای یک ارتباط بین المللی بهره مند شوند.
Orange ارمنستان به شبكه رومينگ اعتباري اپراتور همراه اول پيوست

در صورت تمایل به خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری و همچنین سیم کارت رند همراه اول می توانید به مراکز خرید و فروش سیم کارت همراه اول مراجعه نمائید و ضمن دریافت سیم کارت مورد نظر از خدمات آن نیز بهره مند شوید.

اپراتورهمراه اول توصيه كرده است، با توجه به اينكه شارژينگ سيم كارت هاي اعتباري بصورت آنلاين انجام مي شود، کاربران به منظور مديريت بهتر هزينه هاي رومينگ بين الملل، در سفرهاي خارجي از اين سيم كارت ها استفاده كنند.
بر اساس اين گزارش پس از ۲۳ اپراتور از كشورهاي عربستان، عراق، ترکیه، سوريه، پاكستان ، امارات متحده عربي، افغانستان، آذربايجان، تاجیکستان، اسلوونی، روسیه، بلژیک، قطر و کویت؛ Orangeارمنستان بیست و چهارمین اپراتور خارجي است كه همراه اول جهت برقراري سرويس رومينگ سيم كارت هاي اعتباري با آن قرارداد همكاري منعقد مي كند. 

 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , رومینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق گزارشات اعلام شده از سوی اداره کل ارتباطات سیار ایران،در 29 بهمن ماه 1393، طی مراسمی در برج شرکت خدمات ارتباطی همراه اول با حضور سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و نمایندگانی از مرکز ملی فضای مجازی، سازمان فناوری اطلاعات و اپراتورهای تلفن همراه کشور، مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی پیش نویس پیشنهادی سند ملی باند پهن ارائه شد.

پیش نویس پیشنهادی سند ملی باند پهن توسط اپراتور همراه اول ارائه شد

در صورت تمایل به خرید سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول می توانید به مراکز خرید و فروش سیم کارت همراه اول مراجعه نمائید و ضمن خرید سیم کارت مورد نظر خود از خدمات ان نیز بهره مند شوید.
در ادامه مراسم به ترتیب، مهندس سعید مهدیون معاون تنظیم مقررات مرکز ملی فضای مجازی، مهندس وحید صدوقی مدیرعامل همراه اول و دکتر رسول سرائیان عضو هیأت مدیره همراه اول به اهم چالش های صنعت تلفن همراه کشور اشاره و به بررسی مشکلات موجود در مبانی سیاستگذاری و استراتژی های کلان کشور بخصوص سرمایه گذاری و تأمین منابع مالی مورد نیاز برای موبایل باند پهن پرداختند.در این مراسم پس از خوش آمدگویی دکتر حمیدرضا نیکوفر قائم مقام مدیرعامل همراه اول به مدعوین و معرفی اجمالی سند ملی باند پهن، آقایان «توماس کورویلا» مدیرعامل و «راجش دونجا» مشاور ارشد حوزه تلکام و رگولاتوری شرکت آرتوردی لیتل خاورمیانه(ADL)، پیش نویس پیشنهادی سند ملی باند پهن که در سال ۱۳۹۱ با کسب نظر سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تهیه و تدوین شده بود راتشریح و ارائه کردند.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , خرید سیم کارت , رگولاتوری ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

با توجه به گزارشات اعلام شده از سوی روابط عمومی اپراتور همراه اول،به منظور بهره مندی تعداد بیشتری از شهروندان از مزایای سیم کارت های عیدانه همره اول ،سیم کارت اعتباری زمان فروش این سیم کارت ها از 10 تیر ماه 1390 مهلت اعتبار آن تا عید فطر 9 شهریور ماه سال جاری تمدید خواهد شد.
تمديد مهلت فروش و اعتبار سيم كارت هاي عيدانه همراه اول

در صورت تمایل به خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری همره اول می توانید به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمائید.

گفتني است عرضه سيم كارت هاي عيدانه همراه اول از ابتداي سال جاري آغاز شده و هموطنان مي-توانند با خريد يك سيم كارت اعتباري ۱۰۰ هزار ريالي از مزاياي آن شامل ۱۵۰ دقيقه مكالمه رايگان و ۵۰۰۰ ريال اعتبار اوليه بهره مند شوند.
 بر اساس اين گزارش در صورتي كه مشتركين قبل از تاريخ مذكور سيم كارت عيدانه خود را فعال كنند، از مزايايي همچون ۱۵۰ دقيقه مكالمه رايگان بهره مند خواهند شد.

 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , خرید سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

بنابر خبرهای اعلام شده از سوی اداره کل ارتباطات سیار ایران،با تفاهم نامه صورت گرفته،اپراتور همراه اول به طور رسمی به عنوان پشتیبان تیم ملی فوتبال امید ایران در مسابقات فوتبال قهرمانی زیر 23 سال آسیا و انتخابی المپیک 2020 توکیو تعیین شد.اپراتور اول کشور در بیانیه ی خود تصریح نمود که به عنوان بزرگ ترین اپراتور تلفن همراه در کشورمان ایران در جهت مسئولیت اجتماعی و توجه ویژه به ورزش و جوانان پشتیبان تیم ملی فوتبال امید دراین رویداد مهم ورزشی شده است.

 همراه اول حامی تیم ملی امید در المپیک 2020 توکیو شد

در صورت تمایل به خرید سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول می توانید به مراکز خرید و فروش سیم کارت همراه اول مراجعه نمائید و ضمن دریافت سیم کارت مورد نظر از خدمات آن نیز بهره مند شوید.

این اطلاعیه می افزاید: اپراتور اول در سالیان اخیر همواره حامی ورزش کشور بوده و در مقاطع مختلف از تیم های ملی فوتبال، والیبال، بوکس، تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس و ... حمایت کرده است.

تیم فوتبال امید کشورمان امیدوار است با قرار گرفتن در بین سه تیم برتر آسیا، بعد از ۴۰سال راهی مسابقات المپیک شود.

رقابت های فوتبال قهرمانی زیر ۲۳سال آسیا از هجدهم دی ماه سال جاری با حضور ۱۶ تیم به میزبانی تایلند برگزار می شود و سه تیم برتر سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را دریافت می کنند.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , فروش سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

در پی گزارشات اخیر از سوی روبط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، به مناسبت فرارسیدن سی و دومین بهار آزادی و دهه مبارکه فجر شرکت خدمات ارتباطی همراه اول آخرین وضعیت خود را تشریح نمود.تعداد سیم کارت عرضه شده توسط این اپراتور تا بهمن ماه سال 89 به حدود 42 میلیون رسیده است که از این تعداد بیش از 30 میلیون آن فعال می باشد.
آخرین وضعیت شبکه همراه اول در آغاز سالروز پیروزی انقلاب

در این خبر با اشاره به واگذاری به روز سیم کارت اعتباری و دائمی همراه‌اول، ضریب نفوذ این اپراتور در کشور حدود ۵۳ درصد اعلام شده است. در حال حاضر سيم كارت دائمي و اعتباري همراه اول علاوه بر شبكه گسترده اين شركت، در شبكه WLL (جي اس ام روستايي) به ترتيب۲۲ و ۱۴ استان كشور آنتن مي دهد.
طبق این گزارش ۱۰۰درصد شهرهای کشور یعنی ۱۱۲۰ شهر تحت پوشش شبکه همراه‌اول می‌باشند.
همچنین بیش از ۳۸ هزار و ۷۰۰ روستای کشور (۸۰ درصد جمعيت روستايي) از شبکه همراه‌اول استفاده می‌کنند.
این گزارش می‌افزاید: هم اکنون بیش از ۵۲ هزار کیلومتر از جاده‌های کشور نیز تحت پوشش شبکه همراه‌اول قرار دارند.
بر این اساس همراه‌اول در سراسر کشور بیش از ۱۹ هزار و ۵۰۰ آنتنBTS نصب کرده است و با ۲۶۶ اپراتور در ۱۱۰ کشور جهان قرارداد رومینگ بین‌الملل دارد که تمامی این قراردادها بی‌واسطه و مستقیم منعقد شده‌اند. همچنين ارتباط شبكه اعتباري همراه اول با ۱۲ اپراتور خارجي در ۸ كشور برقرار است.

 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

در پی گزارش های اعلام شده از سوی روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران،مسئول مخابرات سازمان حج و زیارت مهندس قاسم فلاحت کاری و سرپرست تیم اعزامی وزارت ارتباطات به عربستان مهندس حسین معدنی پور با انکار کردن یکی از خبرگزاری ها که امروز مدعی غیر قابل استفاده سرویس رومینگ کم هزینه اپراتور همراه اول برای حجاج شده بود،تاکید کردند: هیچگونه مشکلی در این سرویس سرويس رخ نداده است و حجاج گرامی چنان که در حال استفاده از تعرفه ارزان و مناسب آن می باشند.
سرويس رومينگ كم هزينه همراه اول در عربستان، كماكان فعال است

در صورت تمایل به خرید سیم کارت رند همراه اول میتوانید به مراکز و فروشگاه های معتبر این اپراتور مراجعه نمائید و نسبت به خرید سیم کارت اقساطی همراه اول اقدام کنید.


مسؤول مخابرات سازمان حج و زيارت در بعثه مقام معظم رهبري، در مورد اين ادعا كه «سيم كارت ارزان اعتباری قيمت همراه اول تحت عنوان "سيم كارت رهبري" و يا "هديه رهبري" در بعثه مقام معظم رهبري به حجاج عرضه مي شود»، گفت: به هيچ وجه چنين موضوعي صحت ندارد و جايگاه مقام معظم رهبري فراتر از آن است كه اجازه داده شود در چنين اموري هزينه شود.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , خرید سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

بنابر خبرهای اعلام شده از سوی اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران،در مراسم تقدیر از خادمان اربعین که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات محمد جواد آذری جهرمی وجمعی از مدیران این وزارت و اپراتورهای خدمات ارتباطی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد،آذری جهرمی ازاپراتور سیم کارت همراه اول بابت توسعه زیر ساخت های ارتباطی و برقراری ارتباط ایمن و پایدار جهت خدمات رسانی مطلوب به زائران اربعین تقدیر کرد.
تقدیر آذری جهرمی ازهمراه اول برای خدمت رسانی مطلوب اربعین

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول می توانید به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمائید.

همراه اول ضمن کاهش تعرفه تماس رومینگ بین الملل شامل «مکالمه»، «پیامک» و «اینترنت همراه» برای مشترکان خود در عراق که در ایام اربعین حضور داشتند، در خدمتی دیگر به مشترکانی که در بازه زمانی١۶ تا ٣٠ مهر به کشور عراق مسافرت کرده بودند، بسته های دو روزه اینترنت همراه ٢٠ مگابایتی هدیه داده بود.

 در کنار تمامی این سرویس های ویژه برای زائران ایام اربعین، اپراتور اول ظرفیت شبکه نسل دو، سه و چهار خود را برای مکالمه و اینترنت، در پایانه های مرزی افزایش و ظرفیت سایت های BTS خود را نسبت به اربعین سال گذشته (١٣٩٧) ارتقا داد که سرویس وای فای رایگان نیز براساس این ظرفیت ارتقا یافته، ارائه شد.

ارائه سرویس رایگان «اعلام وضعیت»، بدون نیاز به اینترنت از طریق شماره گیری «ستاره ٧٢٧٢ مربع» از جمله دیگر خدمات جذاب از منظر مشترکان بود که امسال برای نخستین بار در اختیار زائران قرار گرفت تا بتوانند وضعیت خود را در سیستم ثبت کرده و دیگر زائران و آشنایان بتوانند از وضعیت شان در هر لحظه مطلع شوند.

با پایان ایام اربعین حسینی (ع) و بدنبال استقبال بی سابقه مشترکان همراه اول از خدمات رومینگ ارائه شده توسط این اپراتور، تمامی مصارف آزاد اینترنت رومینگ زائران در قالب بسته های رومینگ ویژه این ایام محاسبه و رقم مابه التفاوت به حساب آنان عودت داده شد.

در اربعین امسال بیش از ٢.٧ میلیون مشترک از خدمات رومینگ همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور ارتباطی ایران استفاده کردند که این تعداد نسبت به سال گذشته حدود ۶۰ درصد افزایش نشان می دهد.

براساس این گزارش، در متن تقدیرنامه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خطاب به مهدی اخوان بهابادی مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران آمده است: «اربعین، آغاز باشکوه دفتر عشق است که با آزادگی آغاز شده و تا همیشه ادامه خواهد داشت و سفر اربعین، مشق عاشقی انسان های وارسته ای است که با حضور میلیونی و حماسی خود در اجتماع عظیم و معنوی، ارادت و دلدادگی خود را به خاندان اهل بیت (ع) به ویژه سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) ابراز می کنند.

لازم به ذکر است به مناسبت برگزاری این رویداد بزرگ، اپلیکیشن مناسبتی «همراهی» جهت خدمت رسانی بهتر و تسهیل ارتباطات زائران طراحی شد؛ امکان اعلام و استعلام وضعیت سایر زائران(بدون نیاز به اینترنت)، سامانه نذر قدم(با ارسال پیامک رایگان)، مترجم همراه(فارسی به عربی و عربی به فارسی)، مشخصات کامل موکب ها و مسیریابی بر روی نقشه(بدون نیاز به اینترنت)، ارایه انواع مختلف محتوای آموزشی، فرهنگی و ... در قالب ویدئو، نوا، کتاب الکترونیک، اپلیکیشن و ... (با اینترنت رایگان)، برگزاری مسابقات ویژه این ایام الله اربعین حسینی (ع)، امکان به اشتراک گذاری عکس، ویدئو و خبر از ویژگی ها و امکانات این اپلیکیشن بود.

اهتمام و کوشش مسؤولانه مجموعه دست اندرکاران خانواده بزرگ ارتباطات برای توسعه زیرساخت های ارتباطی و برقراری ارتباط ایمن و پایدار در جهت خدمات رسانی مطلوب به زائران عزیز در ایام اربعین قابل تحسین است.

به این وسیله از تلاش های ارزشمند شما و همکاران محترمتان، صمیمانه تقدیر و تشکر کرده و از درگاه ایزد منان، سلامتی و بهروزی برایتان خواستارم».

 

همچنین جهت ارائه خدمات هر چه بهتر به مشترکان همراه اولی، چهار بسته اینترنت مقرون به صرفه نیز تدارک دیده شد که این بسته های متنوع یک روزه و هفت روزه با حجم ١٠٠ مگابایت تا یک گیگابایت در ایام اربعین ارائه می شد.

 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , فروش سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

با توجه به گزارشات اخیر از سوی اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران در بیانیه ای اعلام نمود:پیرو ابلاغ مصوبه 249 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در مورد رعایت کف قیمت بسته های اینترنت،تمامی اپراتور های تلفن همراه کشور ازجمله،همراه اول، ایرانسل،رایتل،شاتل موبایل و غیره موظف به حذف یا تغییر بعضی از بسته های اینترنت خود شده اند.
رگولاتوری اپراتورها را موظف به رعایت کف قیمت اینترنت کرد

متقاضیان جهت خرید سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول می توانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند.

در همین جهت شرکت ارتباطات سیار ایران، از روز سه شنبه ۳۰ خرداد ماه بسته های اینترنت خود را با تغییراتی همراه کرده است که شامل تغییر حجم شبانه بسته های آلفا و آلفا+ (۴ بسته)، توقف فروش بسته های نامحدود شبانه در #۱۰۰۰* (۶ بسته) و توقف فروش بسته های محدود شبانه (۳ بسته) می شود.

گفتنی است مشترکینی که در حال حاضر در حال استفاده از  بسته های حذف شده هستند، تا پایان زمان و یا حجم بسته فعلی، اجازه استفاده از بسته را داشته و پس از اتمام حجمی یا زمانی، امکان خرید مجدد بسته های حذف شده را نداشته و پیشنهادات جدیدی دریافت می کنند.

لازم به ذکر است قیمت هیچ کدام از بسته های موجود قابل انتخاب، تغییری نکرده است و تنها حجم  هدیه شبانه بسته ها عوض شده است تا مطابق با مصوبه ۲۴۹ سازمان تنظيم مقررات شود.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , اینترنت , ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 دی 1398 | نظرات ()