نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق خبرهای اعلام شده، و با توجه به گفته ی رئیس اداره زیر ساخت و نرم افزار بانک ملت شاه گشتاسبی،علت اصلی در دریافت رمز دوم پویا وجود مشکل در زیر ساخت های مخابراتی و پیامکی کشور،فاصله و شلوغی منطقه ای و مواردی از این دست می باشد در واقع اپراتوهای تلفن همراه از جمله همراه اول، ایرانسل، رایتل و غیره عامل اصلی نرسیدن پیامک های رمز پویا به کاربران هستند.
عامل اصلی تاخیر دریافت پیامک رمز پویا به مشتریان اپراتورهای تلفن همراه می باشند

جهت خرید سیم کارت دائمی و  سیم کارت اعتباری می توانید به مراکز و نمایندگی های مجاز مراجعه نمائید.

با توجه به این صحبت‌ها به نظر می‌رسد مشکل اصلی در خصوص دیر رسیدن پیامک رمز پویا مربوط به اپراتورهای تلفن همراه می‌باشد، از همین رو به مشترکین پیشنهاد می‌شود به جای سامانه پیامکی از اپلیکیشن رمزنگار برای دریافت رمز یکبارمصرف استفاده کنند.

رمز پویا چیست؟

تا کنون برای خرید از درگاه پرداخت اینترنتی یا انتقال وجه از طریق کارت به کارت، از رمز دوم ثابت یا ایستا استفاده می‌شد که با ابلاغیه جدید بانک مرکزی و شاپرک برای مقابله با فیشینگ و دیگر کلاه‌برداری‌های اینترنتی، بانک‌ها موظف شدند رمزی تحت عنوان رمز دوم پویا را در اختیار مشتریان قرار دهند. این رمز که غالباً در یک نرم‌افزار از سوی بانک تولید می‌شود و حداکثر هر 120 ثانیه یک بار (بسته به بانک) منقضی شده و رمز جدیدی تولید می‌شود. همچنین برای افرادی که گوشی هوشمند ندارند، امکان گرفتن رمز پویا از طریق پیامک وجود دارد. در واقع بانک‌ها و موسسات اعتباری، در راستای ارتقاء سطح امنیت تراکنش‌های اینترنتی از قبیل خرید و کارت به کارت، امکان گرفتن رمز دوم پویا یا رمز یکبار مصرف را فراهم کرده‌اند و با استفاده از این رمز، کلاهبرداران قادر به دریافت اطلاعات حساب بانکی افراد و خالی کردن آن نخواهند شد.

پس از راه اندازی رمز پویا برخی از کاربران نسبت به دیر رسیدن پیامک حاوی رمز یکبارمصرف گلایه‌هایی داشتند و گفتند از آنجایی که هر رمز یکبار مصرفی تنها چند ثانیه اعتبار دارد تاخیر در دریافت پیامک‌ رمز دوم پویا مشکلاتی را برای آنها در زمان خریدهای اینترنتی به وجود می‌آورد.

با توجه به اطلاعیه روابط عمومی بانک مرکزی جهت جلوگیری از کلاهبرداری‌های صورت گرفته از حساب‌های بانکی از ابتدای دی ماه 1398 تمامی رمزهای دوم ایستا کارت‌های بانکی غیرفعال شده و از این پس انجام تراکنش‌های بانکی و پرداخت صرفاً با دریافت رمز پویا یا رمز یکبار مصرف امکان‌پذیر می‌باشد.

رئیس اداره زیرساخت‌ و نرم‌افزار بانک ملت با بیان اینکه ما از سامانه هریم دیتا می‌گیریم و در کسری از ثانیه رمز پویا ارسال می‌شود اما دیر رسیدن پیامک به دست مشتری دیگر در اختیار بانک نیست،

وی در ادامه گفت: گزارش‌هایی که من از سیستم می‌گیرم فاصله بین دریافت تقاضا و تولید و ارسال رمز پویا زیر یک ثانیه است اما مرحله بعد که انتقال رمز تولید شده از بانک به مشتری است، توسط اپراتور تلفن همراه باید انجام شود.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

با توجه به گزارشات اعلام شده از سوی شرکت ارتباطات سیار ایران،در 29 دی ماه 1398 ، بیست و دومین رتبه بندی شرکت های برتر ایران،طی مراسمی که با حضور مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی، و مدیر مرکز رتبه بندی شرکت های برتر و دبیر جشنواره و گروهی از مسوولان کشوری و مدیران بنگاه های اقتصادی کشور در مرکز جشنواره های بین المللی صدا و سیما برگزار شد،اسامی شرکت های برتر ایران را اعلام نمود و از برخی مدیران تقدیر به عمل آمد.
اپراتور اول کشور موفق به کسب رتبه یک دربهره وری کل عوامل ارتباطات ومخابرات شد

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت دائمی و اعتباری همره اول می توانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت همراه اول مراجعه نمایند و ضمن دریافت سیم کارت مورد نظر از خدمات آن نیز بهره مند شوند.

همچنین از شرکت های وابسته به شرکت ارتباطات سیار ایران، شرکت نقش اول کیفیت (ناک) موفق شد رتبه سوم در شاخص «بیشترین فروش» را در گروه «ارتباطات و مخابرات» کسب کند.

سازمان مدیریت صنعتی ایران، به عنوان تنها متولی رسمی و معتبر ارزیابی صنایع کشور، از سال ۱۳۷۷ اقدام به رتبه بندی شرکت های برتر ایران کرده و بیست و دومین رتبه بندی صورت گرفته بر اساس عملکرد سال ۱۳۹۷ شرکت ها بوده است.

سازمان مدیریت صنعتی هدف از رتبه بندی شرکت های برتر ایران را «معرفي شركت‌هاي برتر ايران بر اساس رتبه ‌بندي IMI۱۰۰»، «گردهمايي مديران ارشد شركت ‌هاي دولتي و خصوصي كشور با هدف افزايش سطح همكاري ‌هاي في‌ مابين»، «ايجاد زمينه براي تعامل بيشتر مديران و سياست‌گذاران اقتصادي كشور با مديران بنگاه‌هاي اقتصادي»، «گسترش رقابت بین بنگاه‌ های اقتصادی»، «شفاف سازی فضای کسب و کار» عنوان کرده است.

در این ارزیابی، شرکت های برتر بر اساس شاخص هایی همچون «بیشترین فروش»، «بیشترین سودآوری»، «بالاترین ارزش بازار»، «بالاترین ارزش افزوده»، «بیشترین دارایی»، «بالاترین اشتغال زایی»، «بالاترین بهره وری کل عوامل» معرفی شدند.

بر این اساس، شرکت ارتباطات سیار ایران در بین پانصد شرکت برتر ایران از نظر شاخص «بیشترین فروش» رتبه هفدهم را کسب کرد و هلدینگ همراه اول در گروه «ارتباطات و مخابرات» از نظر شاخص «بهره وری کل عوامل» موفق به کسب رتبه نخست شد.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

بنابر گزارشات اعلام شده از سوی شرکت ارتباطات سیار ایران، در 29 دی ماه 1398،هفتمین جشنواره ملی مدیران فناوری اطلاعات که با حضور رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک و رئیس سازمان فناوری اطلاعات،آمار وزارت کشور در سالن جشنواره های وزارت کشور برگزار شد.
اعطای جایزه ملی شرکت تحول آفرین برتر به همراه اول

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت همراه اول و همچنین سیم کارت0912 ارزان می توانند به مراکز و نمایندگی های مجاز این اپراتور مراجعه نمایند. این شرکت جهت تسهیل خرید سیم کارت 0912،فروش سیم کارت اقساطی را برای مشترکین ارائه کرده است.

 گفتنی است، جایزه شرکت های تحول آفرین به منظور شناسایی و تجلیل از شرکت های فعال فناوری اطلاعات که نقش بسزایی را در پیاده سازی و کاربست فناوری اطلاعات در کشور ایفا می کنند و برخی از آنها خود منشا ایجاد تحول در ماهیت فناوری اطلاعات یا کاربست صحیح آن در کسب‌ و کار هستند، اعطا می شود.

یکی از اهداف اعطای این جایزه، حساس سازی و آگاهی رسانی بخش حاکمیت و مدیران عالی کشور درباره اهمیت فناوری اطلاعات به عنوان یک اهرم تحول آفرین در حوزه های مختلف عنوان شده است.

در این رویداد که یکی از بزرگترین و معتبرترین گردهمایی های مدیران فناوری اطلاعات کشور است، جوایز ملی فاب(فناوری اطلاعات برتر)، مبفا(مدیران برتر فناوری اطلاعات) و جایزه شرکت های تحول آفرین به برگزیدگان این حوزه اعطا شد و شرکت ارتباطات سیار ایران موفق به دریافت «جایزه شرکت تحول آفرین برتر» شد.

رویکرد این همایش ملی و شعار آن «ارزش آفرینی کسب و کارهای تعاملی و پلتفرم ها» در قالب سه محور «علمی - فناورانه»، «مدیریتی - اقتصادی» و «اجتماعی - فرهنگی» عنوان شده است.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , خرید سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق گزارشات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول با حضور در بیست و دومین نمایشگاه الکامپ و همچنین نهمین نمایشگاه شهر هوشمند مشهد که به طور همزمان برگزار می شود. در این نمایشگاه اقدام به ارائه آخرین دستاوردهای خود در زمینه سرویس های دیجیتال، سازمانی و اینترنت اشیاء را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد.
حضور اپراتور اول کشور در نمایشگاه الکامپ مشهد

 سرویس انتقال شارژ همراه اول سرویسی که به کاربران امکان می دهد در زمانی بسیار کوتاه از سیم کارت دائمی یا اعتباری برای سیم کارت اعتباری شارژ یا اعتبار منتقل کنند. کاربران می توانند با اتصال به سامانه پیامکی به شماره ۸۹۱۱ از این سرویس بهره مند شوند.

همچنین «سیم کارت گردشگری» که از جمله آخرین محصولات همراه اول است، در این نمایشگاه ارائه خواهد شد.

اپراتور اول تلفن همراه کشور با هدف ایجاد ارتباط تجاری با شرکت ها و سازمان ها، در این نمایشگاه اقدام به ارائه آخرین دستاورهای خود در زمینه محصولات و خدمات سازمانی، راهکارهای اینترنت اشیاء و شهر هوشمند و همچنین تجربه دیجیتال سازمانی کرده است.

همچنین مقرر شده در طول چهار روز زمان برگزاری این نمایشگاه، موضوع شهرهوشمند و مباحث مرتبط با آن در قالب انجام سخنرانی، برگزاری کارگاه و پنل های مختلف مورد بررسی و تبادل نظر قرار گیرد.

این نمایشگاه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ یکم تا چهارم بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد میزبان بازدیدکنندگان است.

گفتنی است براساس اعلام روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات شهرداری مشهد، در این دوره از نمایشگاه شهر هوشمند ‌حضور استارتاپ های فعال در زمینه مدیریت شهری پررنگ بوده و بیش از نیمی از فضای نمایشگاه در اختیار اکوسیستم نوآوری شهر قرار خواهد گرفت.

 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

بنابر گزارش های اعلام شده در روز های اخیر،طبق آخرین بررسی های انجام شده توسط رگولاتوری در مورد پیامک های تبلیغاتی مزاحم مشخص شده است، که تنها در مدت هفته ی اول در دی ماه 1398 14 هزار و 289 سیم کارت به دلیل تخلف و مزاحمت های ناشی از پیامک های تبلیغاتی مسدود شده است.
سهم هر یک از اپراتورهای تلفن همراه در پیامک‌های تبلیغاتی مزاحم

اپراتور همراه اول طرحی جذاب برای مشترکین خود ارائه کرده است، سرویس انتقال شارژ همراه اول سرویسی که به مشترکین امکان می دهد در زمانی بسیار کوتاه از خطوط دائمی یا اعتباری برای خطوط اعتباری شارژ یا اعتبار منتقل کنند. به این ترتیب کاربران اعتباری همراه اول می توانند علاوه روش های مرسوم تهیه شارژ، از طریق سایر خطوط همراه اول نیز شارژ خود را افزایش دهند. مبلغ منتقل شده در این سرویس در پایان دوره بر روی قبض کاربر دائمی لحاظ و یا در لحظه انتقال از حساب کاربر اعتباری انتقال دهنده کسر می گردد.

براساس آمار موجود، ایرانسل با حدود 50 میلیون مشترک، 43 درصد و همراه اول نیز با حدود 62 میلیون مشترک، 53 درصد از سهم بازار تلفن همراه را در اختیار دارد. رایتل نیز با حدود 4 میلیون و 500 هزار مشترک، سهم چهار درصدی از این بازار را دارد.

گفتنی است،  یکی از اولویت‌های رگولاتوری جلوگیری از ارسال پیامک‌های تبلیغاتی مزاحم برای مشترکین است از همین رو مشترکین می‌توانند با شماره گیری کد دستوری   #800* پیامک‌های  تبلیغاتی را غیرفعال کنند و اگر بعد از اعمال این کد دستوری دوباره برایشان از سیم‌کارت‌های شخصی پیامک تبلیغاتی ارسال شد، می‌توانند شماره سیم‌ کارت ارسال‌کننده پیامک را به سرشماره  195ارسال کنند تا این شماره‌ها در شبکه مسدود شوند.

با آن که معضل پیامک‌های تبلیغاتی مشکل جدیدی نیست و چند سالی از شروع مبارزات رگولاتوری با آن می‌گذرد اما همچنان پیامک‌هایی هستند که با توجیه ارائه خدمات اپراتور و حمایت از برخی طرح‌های تبلیغاتی، برای مشترکان ارسال می‌شود و این موضوع اعتراض‌هایی را سبب شده است.

طبق آخرین تحقیقات انجام شده توسط رگولاتوری ایرانسل از میان باقیه اپراتورهادر طی دو هفته اول دی ماه بیشترین تعداد سیم کارت‌های مزاحم مسدود شده را به خود اختصاص داد و حدودا 9295 سیم کارت قطع شد.

علاوه بر ایرانسل، همراه اول نیز با 1702 سیم کارت مزاجم را قطع کرد و سپس در پایان رایتل نیز 3126 سیم کارت خود را قطع کرد.

 رگولاتوری در طی این چند سال تلاش زیادی برای ریشه کن کردن مزاحمت‌های ناشی از پیامک تبلیغاتی انجام داده است و حتی به اپراتورها تاکید کرد که در صورت تخلف به شدت با آنها برخورد خواهد شد. به عنوان مثال به اپراتورها گفته شد که در صورت همکاری با دفاتر خدمات ارتباطی که بدون ضابطه سیم‌کارت در اختیار افرادی بگذارند که از آن صرفاً برای ارسال پیامک‌های تیلیغاتی استفاده شود، برخورد و تمامی خدمات این دفاتر قطع خواهد شد.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , ایرانسل , رایتل ,
:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

بنابر خبرهای اعلام شده از سوی شرکت ارتباطات سیار ایران، سامانه #111* و سامانه پیامکی 111 که از سال 1391 تا به حال به عنوان سامانه های جامع دسترسی به سرویس های شرکت خدمات ارتباطی همراه اول در اختیار کاربران قرار گرفته بود و تمامی کاربران سیم کارت دائمی و اعتباری می توانستند به صورت رایگان و به سادگی با اتصال به این سامانه های جامع، به تمامی خدمات و طرح های همراه اول دسترسی یابند،بنا به درخوسات دولت تدبیر و امید به سامانه ارتباط مردم و دولت تبدیل می شود.

ارتقاء سامانه جامع خدمات مشتریان همراه اول

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول می توانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت همراه اول مراجعه نمایند و سیم کارت مورد نظر خود را خریداری نمایند.

بنابراین مشترکین همراه اول می توانند از این پس، هرآنچه را که با شماره گیری#۱۱۱* و یا ارسال پیامک به ۱۱۱ دریافت می کردند، با استفاده از سامانه های جدید .
قابل ذکر است سامانه های#۱۱۱* و ارسال پیامک به سرشماره ۱۱۱ برای مدت کوتاهی  همچنان به عنوان یک درگاه دسترسی به سرویس های متنوع همراه اول و پشتیبانی از سامانه های جدید در دسترس خواهند بود تا مشترکینی که ممکن است از این واگذاری باخبر نشده باشند و یا بنا بر روال قبل، از سامانه های قبلی استفاده می کنند، دچار مشکل نشوند.

 بیابند به این ترتیب همراه اول این سامانه ها را به دولت واگذار کرده و از اواسط مهرماه سامانه های جدید شامل کد دستوری#۱۰* و سامانه ارسال پیامک به سرشماره ۱۰ را برای دسترسی به سرویس ها و خدمات، در اختیار مشترکین قرار می دهد.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , خرید سیم کارت , فروش سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

بنابر گزارشات اعلام شده از سوی اداره کل ارتباطات شرکت سیار ایران،همراه اول عملیات امداد رسانی به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان در راستای مسئولیت اجتماعی وتسهیل ارتبطات تمامی تماس های تلفنی درون شبکه در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان، استفاده از اینترنت همراه در این استان به مدت 48 ساعت رایگان می باشد.
اپراتور اول کشور دیتای استان سیستان و بلوچستان را رایگان کرد

متقاضیان جهت خرید سیم کارت اعتباری و دائمی همراه اول می توانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت همراه اول مراجعه نمایند و ضمن دریافت سیم کارت مورد نظر خود از خدمات آن نیز بهره مند شوند.

این گزارش می افزاید: استفاده از اینترنت این اپراتور از ساعت ۶ صبح روز سه شنبه ٢۴ دی ماه تا ساعت ۶ صبح روز پنجشنبه ٢۶ دی ماه در تمامی شهرها، روستاها و جاده های استان سیستان و بلوچستان رایگان اعلام شده است.

با توجه به اعلام هشدار وقوع سیل، تیم فنی همراه اول پیش از جاری شدن سیلاب، در مناطق آسیب دیده حضور یافته و با بررسی شرایط و رفع آسیب‌های احتمالی ناشی از سیل، بر حفظ پایداری شبکه و برقراری ارتباط در شرایط دشوار سیلاب، نظارت می‌کند. شبکه همراه اول کماکان در حالت طبیعی و پایدار قرار دارد.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , اینترنت , فروش سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

بر اساس گزارشات اعلام شده از سوی اداره کل ارتباطات سیار ایران، در 28 مهرماه 1393،نخستین جشنواره ملی مهربانو با تقدیر از برگزیدگان  در حوزه امور زنان و حامیان (همراه اول) این رخداد ملی با حضور جمعی از بانوان پژوهشگر و مسؤولان کشوری،به پایان رسید.
تقدیر از اپراتور همراه اول در جشنواره ملی مهربانو

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری همراه اول، می توانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت همراه اول مراجعه نمایند.
همچنین در این مراسم «حامی کارت» مهربانو -کارت بانکی اختصاصی بانوان ایرانی-  با حضور دکتر ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی معرفی شد. قرار است این کارت با همکاری شبکه بانکی کشور و مشارکت اپراتورهای تلفن همراه ارائه شود.
در این همایش ملی که توسط مؤسسه مطالعات و تحقیقات زنان در سالن همایش های وزارت کشور برگزار شد، علاوه بر اعطای نشان مهربانو به بانوان برگزیده کشور در زمینه های علوم قرآنی، نیکی، ایثار و مقاومت، علم و فناوری، فرهنگ و هنر، سلامت و پزشکی، مسؤولیت اجتماعی و ورزش، از سامانه مهربانو شامل ۷ بخش سلامت، آموزش، مشاوره، کتابخانه، شبکه اجتماعی، بازارچه و باشگاه مهربانو رونمایی شد.
در پایان این مراسم از همراه اول بدلیل حمایت از این رویداد ملی، با اهدا لوح و تندیس ویژه تقدیر به عمل آمد. 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , فروش سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق گزارشات اعلام شده از سوی روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، در 2 شهریورماه 1390، با انعقاد قرارداد بین اپراتور همراه اول و اپراتور  Orang ارمنستان،کاربران سیم کارت اعتباری هر دو اپراتور می توانند از مزایای یک ارتباط بین المللی بهره مند شوند.
Orange ارمنستان به شبكه رومينگ اعتباري اپراتور همراه اول پيوست

در صورت تمایل به خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری و همچنین سیم کارت رند همراه اول می توانید به مراکز خرید و فروش سیم کارت همراه اول مراجعه نمائید و ضمن دریافت سیم کارت مورد نظر از خدمات آن نیز بهره مند شوید.

اپراتورهمراه اول توصيه كرده است، با توجه به اينكه شارژينگ سيم كارت هاي اعتباري بصورت آنلاين انجام مي شود، کاربران به منظور مديريت بهتر هزينه هاي رومينگ بين الملل، در سفرهاي خارجي از اين سيم كارت ها استفاده كنند.
بر اساس اين گزارش پس از ۲۳ اپراتور از كشورهاي عربستان، عراق، ترکیه، سوريه، پاكستان ، امارات متحده عربي، افغانستان، آذربايجان، تاجیکستان، اسلوونی، روسیه، بلژیک، قطر و کویت؛ Orangeارمنستان بیست و چهارمین اپراتور خارجي است كه همراه اول جهت برقراري سرويس رومينگ سيم كارت هاي اعتباري با آن قرارداد همكاري منعقد مي كند. 

 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , رومینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق گزارشات اعلام شده از سوی اداره کل ارتباطات سیار ایران،در 29 بهمن ماه 1393، طی مراسمی در برج شرکت خدمات ارتباطی همراه اول با حضور سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و نمایندگانی از مرکز ملی فضای مجازی، سازمان فناوری اطلاعات و اپراتورهای تلفن همراه کشور، مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی پیش نویس پیشنهادی سند ملی باند پهن ارائه شد.

پیش نویس پیشنهادی سند ملی باند پهن توسط اپراتور همراه اول ارائه شد

در صورت تمایل به خرید سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول می توانید به مراکز خرید و فروش سیم کارت همراه اول مراجعه نمائید و ضمن خرید سیم کارت مورد نظر خود از خدمات ان نیز بهره مند شوید.
در ادامه مراسم به ترتیب، مهندس سعید مهدیون معاون تنظیم مقررات مرکز ملی فضای مجازی، مهندس وحید صدوقی مدیرعامل همراه اول و دکتر رسول سرائیان عضو هیأت مدیره همراه اول به اهم چالش های صنعت تلفن همراه کشور اشاره و به بررسی مشکلات موجود در مبانی سیاستگذاری و استراتژی های کلان کشور بخصوص سرمایه گذاری و تأمین منابع مالی مورد نیاز برای موبایل باند پهن پرداختند.در این مراسم پس از خوش آمدگویی دکتر حمیدرضا نیکوفر قائم مقام مدیرعامل همراه اول به مدعوین و معرفی اجمالی سند ملی باند پهن، آقایان «توماس کورویلا» مدیرعامل و «راجش دونجا» مشاور ارشد حوزه تلکام و رگولاتوری شرکت آرتوردی لیتل خاورمیانه(ADL)، پیش نویس پیشنهادی سند ملی باند پهن که در سال ۱۳۹۱ با کسب نظر سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تهیه و تدوین شده بود راتشریح و ارائه کردند.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , خرید سیم کارت , رگولاتوری ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 دی 1398 | نظرات ()