اعتراض زائرین به محاسبه اینترنت با نرخ آزاد در کشور عراق
نوشته شده توسط : Arfi :)

بر اساس خبرهای منتشر شده که حاکی از آن بود با وجود برنامه ریزی های بسیار متعدد وزارت ارتباطات برای رفاه حال زائرین و عرضه ی بسته های اینترنتی گوناگون توسط اپراتورهای کشور (همراه اول، ایرانسل، رایتل) برای کاهش تعرفه و مصرف اینترنت،بسیاری از زائرین به دلیل محاسبه اینترنت خارج از بسته به وزیر ارتباطات آذری جهرمی گلایه های خود را رساندند.

اعتراض زائرین به محاسبه اینترنت با نرخ آزاد در کشور عراق

از آنجایی که هزینه تماس با سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانی در کشور عراق بسیار زیاد است، وزیر ارتباطات از زائرین خواست تا برای تماس با ایران حتما از سیم کارت‌ های عراقی استفاده کنند. او همچنین با اشاره به مشکلات افزایش هزینه دیتای سیم‌کارت ‌های ایرانی در عراق، گفته بود: با افزایش نرخ ارز، استفاده از خدمات رومینگ و بویژه رومینگ دیتا بسیار گران خواهد بود.

جهرمی نیز در توییتر خود نوشت: خدمت به زوار اربعین شرف ماست. دیشب با ۳30  زائر درباره کیفیت خدمات ارتباطی صحبت کردم، گلایه اصلی اینترنتی است که خارج از بسته و با نرخ آزاد محاسبه شده است. از اپراتور‌ها می‌خواهم با کسب رضایت سهامداران عمده خود، همه مصارف را در قالب بسته محاسبه و پول‌های اخذشده را به زوار بازگردانند

.طبق بررسی‌های انجام شده میزان دیتای استفاده شده در اربعین امسال 1.5 برابر  سال گذشته بوده است یعنی رشد حدودا 150 درصدی داشته است، همچنین تعداد مشترکینی که امسال از اینترنت استفاده کردند 1.4 برابر ، یعنی 140 درصد بیشتر  از سال گذشته بوده است.

ظاهرا یکی از مسائلی که در راهپمایی اربعین مورد نارضایتی زائرین شده بود نرخ بالای اینترنت اپراتورهای داخلی بود.

توجه داشته باشید که اینترنت آزاد برای هر یک از اپراتور‌های ایرانی، به ازای هر مگابایت 850 تومان می‌باشد که در صورت استفاده از یک گیگابایت (1024 مگابایت) این مبلغ به 870 هزار تومان خواهد رسید، اما در صورت استفاده از بسته‌های اینترنتی اپراتورها، مبلغ مورد نظر از 870 به 150 هزار تومان خواهد رسید.

پس از آن که تعدادی از زائرین به وزیر ارتباطات در مورد نرخ اینترنت گلایه کردند جهرمی به آنها قول بررسی داد.  در واقع برخی از کاربران بدون خریداری بسته، از اینترنت آزاد سیم‌کارت‌های ایرانی خود استفاده کرده و این موضوع موجب تحمیل هزینه‌های بسیاری برای آن‌ها شده است.

بدبن ترتیب هنگامی که زائرین از میزان مبلغ اینترنت آزاد مصرفی خود با اطلاع شدند، شکایت خود را به جهرمی رساندند.





:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , رومینگ , ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: