عملیات ارتقاء سامانه مدیریت مشترکین اعتباری همراه اول با موفقیت انجام شد
نوشته شده توسط : Arfi :)

با توجه به گزارشات اعلام شده از سوی اداره کل ارتباطات شرکت سیار ایران،در 22 تیر ماه 1394 عملیات ارتقاء سامانه مدیریت کاربران سیم کارت اعتباری همراه اول انجام شد. کارشناسان فنی و متخصصان این شرکت موفق شدند فاز اول ارتقاء سامانه مدیریت کاربران را که به کاربران سیم کارت اعتباری اختصاص داشت، در کوتاهترین زمان انجام دهند.
عملیات ارتقاء سامانه مدیریت مشترکین اعتباری همراه اول با موفقیت انجام شد

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت ارزان اعتباری و همچنین خط 0912 دائمی می توانند به مراکز و فروشگاه های معتبر همراه اول مراجعه نمایند.

بر اساس این گزارش، این عملیات فنی با کمترین مشکل صورت پذیرفت. همراه اول برای به حداقل رساندن تبعات این عملیات و جلب رضایت مشترکین اعتباری، در مدت زمان انجام این عملیات، تمهیداتی از جمله ارائه دیتای رایگان در نظر گرفته بود.
با اجرای این پروژه عظیم فناوری اطلاعات، دسترسی مشترکین اعتباری به سرویس ها تسهیل شده و از این پس سرویس های جدیدتر و متنوع تری به مشترکین این اپراتور ارائه خواهد شد.به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در این عملیات گسترده که از ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۲۱ تیرماه تا صبح روز دوشنبه ۲۲ تیرماه انجام شد،
همراه اول قبل از انجام این عملیات، با صدور اطلاعیه ای اعلام کرده بود ممکن است با انجام این عملیات مشکلاتی در ارتباط و برخی سرویس ها نظیر رومینگ بین الملل و اینترنت همراه ایجاد شود.





:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: