ارتقاء سامانه جامع خدمات مشتریان همراه اول
نوشته شده توسط : Arfi :)

بنابر خبرهای اعلام شده از سوی شرکت ارتباطات سیار ایران، سامانه #111* و سامانه پیامکی 111 که از سال 1391 تا به حال به عنوان سامانه های جامع دسترسی به سرویس های شرکت خدمات ارتباطی همراه اول در اختیار کاربران قرار گرفته بود و تمامی کاربران سیم کارت دائمی و اعتباری می توانستند به صورت رایگان و به سادگی با اتصال به این سامانه های جامع، به تمامی خدمات و طرح های همراه اول دسترسی یابند،بنا به درخوسات دولت تدبیر و امید به سامانه ارتباط مردم و دولت تبدیل می شود.

ارتقاء سامانه جامع خدمات مشتریان همراه اول

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول می توانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت همراه اول مراجعه نمایند و سیم کارت مورد نظر خود را خریداری نمایند.

بنابراین مشترکین همراه اول می توانند از این پس، هرآنچه را که با شماره گیری#۱۱۱* و یا ارسال پیامک به ۱۱۱ دریافت می کردند، با استفاده از سامانه های جدید .
قابل ذکر است سامانه های#۱۱۱* و ارسال پیامک به سرشماره ۱۱۱ برای مدت کوتاهی  همچنان به عنوان یک درگاه دسترسی به سرویس های متنوع همراه اول و پشتیبانی از سامانه های جدید در دسترس خواهند بود تا مشترکینی که ممکن است از این واگذاری باخبر نشده باشند و یا بنا بر روال قبل، از سامانه های قبلی استفاده می کنند، دچار مشکل نشوند.

 بیابند به این ترتیب همراه اول این سامانه ها را به دولت واگذار کرده و از اواسط مهرماه سامانه های جدید شامل کد دستوری#۱۰* و سامانه ارسال پیامک به سرشماره ۱۰ را برای دسترسی به سرویس ها و خدمات، در اختیار مشترکین قرار می دهد.





:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , خرید سیم کارت , فروش سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: