قرعه کشی همراه اول ،جشنواره گذر از پاییز به زمستان همراه من
نوشته شده توسط : Arfi :)

اپراتور همراه اول از 25 آذرماه تا 10دیماه  1397 این اپراتور شرایطی به وجود آورد که اپلیکشین همراه اول را دانلود کنید و یا به روز رسانی نماید میتوانند در قرعه کشی از پاییز تا زمستان شرکت نمایند.برای دانلود «اپلیکشین همراه من» میتوانید سایت ها و کافه بازار مراجعه نمایید.

در واقع شما برای شرکت در قرعه‌کشی از پاییز به زمستان تا روز 10 دی ماه فرصت دارید و تا آن زمان باید آخرین نسخه همراه من را دانلود کنید یا آن را به روز رسانی کنید، اما اگر پیش از این تاریخ آخرین نسخه همراه من را نصب کرده باشید تنها کافی است در طول این مدت یک بار وارد برنامه شوید.

 قرعه کشی همراه اول ،جشنواره گذر از پاییز به زمستان همزاه من

مزایای اپلیکیشن همراه من

از جمله مزایای استفاده از اپلیکیشن همراه من شامل مواد زیر می‌باشد:

  •  مشاهده و فعال‌سازی بسته‌های مکالمه و اینترنت همراه و سایر طرح‌های تشویقی
  •   دریافت خلاصه کارکرد، شامل مکالمه، پیامک، اینترنت و خدمات مبتنی بر محتوا
  • فعال‌سازی، خرید و مشاهده گزارش مصرف بسته‌های اینترنتی
  • نمایش مشخصات مشترک و سیم کارت (PIN و PUK)

 

     هدایای قرعه کشی از پاییز به زمستان همراه اول

  • 3 عدد ساعت هوشمند
  • 5 عدد هارد اکسترنال
  • 7 عدد هدفون بی سیم
  • 10 عدد کارت 1000 امتیازی باشگاه فیروزه‌ای




:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: همراه اول , سیم کارت , اینترنت ,
:: بازدید از این مطلب : 411
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: