همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور دیجیتال کشور حامی «ایران همدل» شد
نوشته شده توسط : Arfi :)

بنابر خبرهای اعلام شده از سوی روابط عمومی همراه اول، این شرکت به عنوان بزرگترین اپراتور دیجیتال کشور، هم زمان با اجرا و طراحی پویش «#ایران_همدل» که قرار است با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان با هدف همدلی و کمک به نیازمندان بپردازد، اپراتور اول به توصیه رهب معظم انقلاب و همسو با همه مردم مهربان ایران،به این پویش پیوست.

همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور دیجیتال کشور حامی «ایران همدل» شد

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت همراه اول اعتباری و سیم کارت ارزان 0912 می توانند به مراکز و نمایندگی های مجاز مراجعه نمایند و نسبت به خرید سیم کارت اقساطی اقدام کنند.

در این راستا شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد هر مبلغی که مشترکان از طریق سامانه «ستاره ۱۰ ستاره ۱۴۴۱ مربع» کمک کنند، به میزان دو برابر آن به محرومان و نیازمندان عزیز کمک و در این کار خیر شرکت کند.
کلیه مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول می توانند به میزان مد نظر و تعداد دفعات دلخواه در این طرح مشارکت کنند. مبلغ انتخاب شده توسط مشترک، در صورتحساب مشترکان دائمی لحاظ شده و از شارژ مشترکان اعتباری کسر می شود.
 «رزمایش همدلی برای #ایران_همدل» با هدف مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا آغاز شده که امید می‌رود با توجه به قرار گرفتن در ماه انفاق، به دستاوردهای خوبی منجر شود و خاطره خوشی را از امسال در اذهان باقی گذارد.





:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: