رونمایی از «گلکسی فولد ۲» سامسونگ به تعویق افتاد؟
نوشته شده توسط : Arfi :)

با توجه به شایعات اخیر در رابطه با رونمایی از گلکسی فولد 2 سامسونگ، روند توسعه نرم افزار گلکسی Fold 2 هنوز به نسخه اول bootloader خود نرسیده است درواقع این نرم افزار تا مرحله نهایی شدن فاصله دارد و با تاخیر در بازار عرضه خواهد  شد .دلیل این تأخیر گویا مشکلات نرم افزاری است و فرآیند توسعه ی نرم افزار گلکسی فولد ۲ هنوز به پایان نرسیده این بدان معناست که در اواخر اوت یا سپتامبر در فروشگاه ها موجود خواهد بود، اما حتی در این صورت هم موجودی بسیار محدود خواهد بود.
رونمایی از «گلکسی فولد ۲» سامسونگ به تعویق افتاد؟

محدودیت در تولید گلکسی فولد ۲ به این معنی است که پس از عرضه‌ی آن‌، احتمالا تعداد کمی از گوشی تاشو سامسونگ را در بازار شاهد خواهیم بود و احتمالا در برخی از بازارهای دنیا نایاب خواهد شد. انتظار می‌رود فولد ۲ از تراشه ی اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده کند که با فناوری 5Gسازگار است.

منابع دیگری نیز به محدودیت در تولید گلکسی فولد ۲ اشاره می‌کنند. پیش‌ازاین، گفته شده بود تولید انبوه گلکسی فولد ۲ از ماه اوت آغاز می‌شود و سامسونگ در نظر دارد تعداد محدودی از نسل بعدی گلکسی فولد بسازد. همین امر نیز سبب می‌شود عرضه‌ی گلکسی فولد ۲ به انتهای ماه اوت یا سپتامبر موکول شود. یکی از دلایل چنین اقدامی برخورداری گلکسی فولد ۲ از شیشه‌ی بسیار نازک (UTG) است که سامسونگ از آن روی پنل نمایشگر فولد ۲ استفاده می‌کند. UTG همراه‌ با گلکسی زد فلیپ معرفی شد و تولید آن درمقایسه‌با شیشه‌های معمولی، بسیار پیچیده‌تر و گران‌تر است. سامسونگ نیز تولید UTG را محدود کرده تا از ضرر احتمالی درنتیجه‌ی فروش کم گلکسی فولد ۲ جلوگیری کند.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: سامسونگ , گلکسی فولد 2 ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: