نوشته شده توسط : Arfi :)

موتورولا بعداز چندین افشای بزرگ اطلاعاتی، بالاخره به صورت رسمی و در سکوت رسانه ای از جدیدترین گوشی هوشمند خود Moto G9 Plus رونمایی کرد این گوشی در کنار Moto G9 که اخیرا در هند ارایه شده و Moto G9 Play در بازارهای جهانی دیگر معرفی شد، عرضه شده است Moto G9 Plus مجهز به تراشه کوالکام اسنپدراگون 730G SoC است و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. این دستگاه یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپری دارد. این گوشی در پشت دارای یک دوربین چهارگانه با یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی است.
تصاویر و مشخصات فنی گوشی موتورولا Moto G9 Plus فاش شد

گوشی موتو G9 پلاس از پردازنده‌ی اسنپدراگون 730G و ۴ گیگابایتی رم به‌همراه حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی بهره می‌برد؛ البته با قابلیت پشتیبانی از حافظه‌ی جانبی microSD، امکان ارتقا حافظه تا ۵۱۲ گیگابایت نیز وجود دارد.

گوشی موتو جی ۹ پلاس دارای باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۳۰ واتی است. کلید‌های فیزیکی در لبه‌ی سمت راست گوشی تعبیه شده‌اند و کلید پاور موتو جی ۹ پلاس حسگر اثر انگشت را نیز در دل خود دارد. سایر ویژگی‌های این گوشی شامل جک ۳٫۵ میلی ‌متری هدفون، ورودی پورت USB-C، حسگر NFC و بلوتوث نسخه‌ی ۵ می‌شود.

موتو جی ۹ پلاس با سیستم عامل اندروید ۱۰ و در دو رنگ‌ روزگلد و آبی تیره با قیمت ۴۷۰ دلار به بازار عرضه می‌شود. درحال حاضر، امکان خرید این گوشی در برزیل وجود دارد؛ اما هنوز اطلاعاتی درباره‌ی عرضه‌ی آن در بازارهای دیگر دردسترس نیست.

قطر نمایشگر موتو جی ۹ پلاس ۶٫۸ اینچ و وضوح آن Full HD پلاس است. موتورولا نمایشگر تمام‌صفحه‌ی دستگاه را Max Vision می‌نامد و می‌گوید این نمایشگر از محتوای HDR10 پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی موتو جی ۹ پلاس داخل حفره‌ای در گوشه‌ی سمت چپ نمایشگر قرار دارد.

اولین چیزی که در قاب براق پشتی موتو G9 پلاس به‌چشم می‌خورد، کادر مستطیل‌شکل دوربین است که در آن ۴ حسگر با چینش L شکل به‌همراه فلش LED قرار داده شده‌اند. ۴ حسگر دوربین پشتی متشکل هستند از یک ماژول ۶۴ مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین اصلی و یک ماژول فوق‌عریض ۸ مگاپیکسل با میدان دید ۱۱۸ درجه‌ای که توسط دو ماژول ۲ مگاپیکسلی دیگر با قابلیت‌های ماکرو و تشخیص عمق همراهی می‌شوند. لوگوی موتورولا همچنین، در مرکز نیمه‌ی فوقانی قاب پشتی خودنمایی می‌کند.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: موتورولا , گوشی هوشمند , گوشی موتو G9 پلاس ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: