مشخصات کامل تبلت مقاوم گلکسی تب اکتیو 3 افشا شد
نوشته شده توسط : Arfi :)

کمپانی سامسونگ در اکتبر 2017 از گلکسی تب اکتیو 2 رونمایی کرد و در حال حاضر قصد دارد که به زودی جانشین آن یعنی تب اکتیو 3 را معرفی نماید. این تبلت اخیرا موفق به دریافت گواهینامه بلوتوث SIG‌ شده است. و به لطف افشاگران برخی از مشخصات دستگاه، همچون چیپست اگزینوس 9810، 4 گیگابایت رم و یک باتری 5050 میلی‌آمپرساعتی زودتر از موعد رونمایی به اشتراک گذاشته شد.

مشخصات کامل تبلت مقاوم گلکسی تب اکتیو 3 افشا شد
تصویر واقعی گرفته شده از این تبلت جدید نیز نشان می‌دهد که در قسمت جلوی دستگاه سه دکمه فیزیکی قرار خواهد داشت. با توجه به اطلاعاتی که تاکنون از تبلت سامسونگ لو رفته، کاربران اطلاعات و تصویر کاملی از دستگاه جدید در اختیار دارند.

«گلکسی تب اکتیو 3» با نمایشگر 8 اینچی LCD با رزولوشون 1920 در 1200 پیکسل، سیستم عامل اندروید 10 و در دو نسخه یکی با ظرفیت حافظه داخلی 64 گیگابایت و نسخه دیگر با ظرفیت داخلی 128 گیگابایت به بازار عرضه خواهد شد. تبلت جدید از دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و دوربین 13 مگاپیکسلی در پنل پشتی بهره می‌برد. به نظر می‌رسد «گلکسی تب اکتیو 3» با چیپست اگزینوس 9810، ظرفیت حافظه رم 4 گیگابایتی و باتری با ظرفیت 5050 میلی آمپرساعتی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

«گلکسی تب اکتیو 3» تنها در دو نسخه از نظر اتصال به شبکه یعنی نسخه‌های «LTE» و «Wi-Fi» به بازار عرضه می‌شود. سامسونگ هنوز خبری رسمی در مورد زمان معرفی تبلت جدید منتشر نکرده است. اما انتظار می‌رود طی هفته‌های آتی اطلاعات بیشتری در مورد آن مشخص شود. باید منتظر بمانیم ببینیم سامسونگ چه زمان قصد معرفی و عرضه تبلت مقاوم جدید خود را خواهد داشت.

در قلب تپنده گلکسی تب اکتیو 3، چیپست اگزینوس 9810 قرار دارد و از بلوتوث 5.0 برای اتصال بی‌سیم و قلم S Pen با کنترل از راه دور پشتیبانی می‌کند. با توجه به اینکه تبلت دارای گواهینامه MIL-STD-810 است، می‌تواند به راحتی در شرایط سخت کار کند. تبلت جدید نیز مانند نسل قبلی خود دارای استاندارد IP68 است.

 





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: سامسونگ , تبلت , اندروید , گلکسی ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: