احتمال رشد ۳۴ درصدی سود سامسونگ به لطف فروش بالای محصولات
نوشته شده توسط : Arfi :)

به نظر می رسد، سامسونگ در بخش چیپست، گوشی های هوشمند، تبلت و تلویزیون نیز فروش خوبی را به ثبت رسانده است. تحلیلگران پیش بینی می کنند كه کره‌ای‌ها موفق به فروش 80 میلیون دستگاه موبایل طی سه ماهه سوم 2020 شده‌‌اند. میزان فروش غول فناوری کره‌ای در فصل سوم سال جاری، 54.5 میلیارد دلار برآورده می شود که رشد چشمگیر 20.7 درصدی فروش را نسبت به فصل گذشته نشان می‌دهد.
احتمال رشد ۳۴ درصدی سود سامسونگ به لطف فروش بالای محصولات

به گزارش «Yonhap Infomax»، میزان فروش سامسونگ در سه ماهه سوم 2020 از ماه جولای تا سپتامبر (تیر تا شهریور)، در حدود 54.5 میلیارد دلار برآورد شده که اگر اطلاعات صحت داشته باشد، رشد 3.1 درصدی فروش این فصل را نسبت به سه ماهه سوم ۲۰۱۹ نشان می دهد.

سود عملیاتی سامسونگ نیز در فصل سوم سال نیز 8.86 میلیارد دلار تخمین زده شده که رشد چشمگیر 33.7 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

سامسونگ در فروش چیپست، گوشی هوشمند، تبلت و تلویزیون هوشمند عملکرد خوبی داشته است. احتمالا کره‌ای‌ها گزارش مالی سه ماهه خود را هفته آینده اعلام می‌کند. علی‌رغم کاهش قیمت تراشه‌های حافظه‌، برآوردها حاکی از آن است که سامسونگ فروش و سود بیشتری را به لطف سفارشات عجولانه هواوی و سفارش‌های چیپست از انویدیا و کوالکام از آن خود کرده است.

تأخیر در معرفی آیفون 12 اپل و جنگ تجاری هواوی و آمریکا به فروش بیشتر گوشی‌های هوشمند سامسونگ کمک کرده است. همچنین به‌نظر می‌رسد سامسونگ در بخش فروش لوازم الکترونیکی از جمله تلویزیون هوشمند نیز در سه ماهه سوم رشد فروش خوبی داشته است. یکی از تحلیلگران بازار به نام «لی سونگ وو»، معتقد است که آمار فروش تلویزیون شرکت حدود بیش از 40 درصد نسبت به فصل دوم 2020 افزایش داشته است و از سه ماهه دوم 2016 تاکنون نیز بیشترین آمار فروش را به ثبت رسانده است.

به نظر می‌رسد، سامسونگ در بخش گوشی‌های هوشمند نیز فروش خوبی را به ثبت رسانده است. تحلیلگران پیش بینی می‌كنند كه کره‌ای‌ها موفق به فروش 80 میلیون دستگاه موبایل طی سه ماهه سوم 2020 شده‌‌اند که رشد 50 درصدی فروش را نسبت به فصل دوم سال نشان می‌دهد. به‌علاوه، برآوردها حکایت از فروش 10 میلیون دستگاه تبلت می‌دهد که افزایش فروش 45 درصدی را نسبت به سه ماهه قبل خبر می‌دهد.

اگر برآوردهای انجام شده درست باشد، سامسونگ در فصل سوم سال جاری، بیشترین فروش را از فصل چهارم 2018 تاکنون با سود عملیاتی حدود 9.2 میلیارد دلار، تجربه کرده است که رشد 27.6 درصدی رشد سود عملیاتی نسبت به سه ماهه قبل را نیز نشان می‌دهد.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: گوشی هوشمند , ارزان قیمت , تبلت , سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: