موتورولا نیو با صفحه‌نمایش ۱۰۵ هرتزی و اسنپدراگون ۸۶۵ راهی بازار خواهد شد
نوشته شده توسط : Arfi :)

کمپانی موتورولا در سال های اخیر با تمرکز بر بخش های میان رده و اقتصادی با گوشی های هوشمند رقابتی تحت سری  Moto G و X  گذاشته بود. اما در سال جاری این کمپانی تصمیم گرفت تا خط تولید پرچمدار جدید خود را با عنوان Motorola Edge  ارائه کند. اما گزارشات اخیر، حاکی از آن است  که گوشی جدید موتورولا که فعلا با کد XT2125 و اسم رمز نیو شناخته می شود، هم اکنون آزمایش‌های داخلی موتورولا را پشت ‌سر می‌گذارد و مشخص شده است که یک ویژگی عجیب دارد. موتورولا نیو صفحه‌نمایشی با نرخ نوسازی ۱۰۵ هرتز دارد؛ هیچ محصولی در بازار وجود ندارد که چنین صفحه‌نمایشی داشته باشد.
موتورولا نیو با صفحه‌نمایش ۱۰۵ هرتزی و اسنپدراگون ۸۶۵ راهی بازار خواهد شد

بر اساس اطلاعات منتشر شده، موتورولا نیو به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۶۵ مجهز شده است. این گوشی ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. البته گفته شده است یک مدل دیگر از این گوشی با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود.

دوربین اصلی این گوشی ۶۴ مگاپیکسلی است و بر اساس حسگر OmniVision OV64B ساخته شده. یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با زاویه دید بسیار باز و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق هم روی این گوشی دیده می‌شود. دوربین جلو یک حسگر ۶ مگاپیکسلی تولید سامسونگ دارد و درکنار آن یک حسگر ۱۶ مگاپیکسلی با زاویه دید بسیار باز قرار گرفته است. هنوز مشخص نیست این گوشی در چه تاریخی و با چه اسمی راهی بازار می‌شود.

با صفحه‌ نمایش ۹۰ هرتز می‌توانید ویدئوهای ۳۰ فریم و ۶۰ فریم مشاهده کنید و صفحه‌ نمایش ۱۲۰ هرتز ویدئوهای ۲۴ فریم را نشان می‌دهد. حالا چرا باید گوشی نیو (Nio) صفحه‌نمایشی با نرخ نوسازی ۱۰۵ هرتز داشته باشد؟ این احتمال وجود دارد که صفحه‌نمایش ۹۰ هرتزی این گوشی برای انجام آزمایش‌های مختلف به ۱۰۵ هرتز اورکلاک شده باشد. پس بعید نیست که مدل نهایی با صفحه‌نمایشی ۹۰ هرتز راهی بازار شود.

 موتورولا نیو صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی با وضوح تصویر +۱۰۸۰+ دارد و  با اندروید ۱۱ در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۱ راهی بازار می‌شود.

 





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: موتورولا , گوشی هوشمند , قیمت گوشی ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: