آنر روی برند جدیدی از گوشی‌های هوشمند با پشتیبانی از سرویس‌های گوگل کار می‌کند
نوشته شده توسط : Arfi :)

مدتی ست که از آغاز تحریم های ایالات متحده علیه هواوی می گذرد درواقع تحریم های آمریکا باعث شد تا کمپانی هواوی نتواند از سرویس های گوگل روی گوشی هایش استفاده کند. دامنه این تحریم ها به حدی گسترده بود که حتی باعث شد زیر مجموعه هواوی، یعنی برند آنر نیز از این کمپانی جدا شود. این تحریم‌ها باعث شد هواوی آنر را بفروشد تا بتواند به صورت مستقل به فعالیت و همکاری با کمپانی های آمریکایی ادامه دهد.
آنر روی برند جدیدی از گوشی‌های هوشمند با پشتیبانی از سرویس‌های گوگل کار می‌کند

جداشدن آنر از هواوی باعث می‌شود تنها گوشی‌های فعلی آنر به اپ گالری و سرویس‌های موبایل هواوی مجهز باشند و گوشی‌های جدیدتر از سرویس‌های گوگل استفاده کنند. در ۱۸ ماه گذشته، فروش گوشی‌های آنر در روسیه و کشورهای اروپایی به‌شدت کاهش پیدا کرده است. تغییرات جدید آنر احتمالا در گوشی‌های V40 و X11 رخ نمی‌دهد و این شرکت به‌احتمال زیاد سری جدیدی از گوشی‌های هوشمند را معرفی می‌کند تا بتواند مستقل‌بودن خود را هم نشان دهد.

به‌گزارش GSM Arena ، آنر می‌تواند در گوشی‌های آینده خود از سرویس‌های گوگل استفاده کند. براساس گزارشی که روزنامه‌ای روسی منتشر کرده است، آنر روی برند جدیدی از گوشی‌های هوشمند کار می‌کند که از سرویس‌های گوگل استفاده خواهند کرد.

آنر در ماه‌های آتی گوشی V40 را معرفی خواهد کرد؛ اما این گوشی با همکاری هواوی ساخته شده و از رابط کاربری Magic UI بهره می‌برد و سرویس‌های موبایل گوگل هم روی آن نصب نیست.

 

 





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: هواوی , آنر , گوگل ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: