پشتیانی همراه اول از نمایشگاه تهران هوشمند
نوشته شده توسط : Arfi :)

دومین جشنواره و نمایشگاه «تهران هوشمند» با پشتیبانی همراه اول وکنفرانس جمعی از اعضای شورای شهر تهران و وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات ،رِئیس شورای اسلامی تهران ،مدیران شهرداری تهران  با حضور صاحب نظران و مدیران داخلی و خارجی در برج میلاد تهران حضور بهم رساندند .

در این جشنواره دو روزه ۱۰ گرد همایی تخصصی با موضوع شهر هوشمند برگزار می شود که در یکی از پنل های روز دوشنبه ۱۹ آذرماه 1397با عنوان «زیرساخت ها و فناوری های مدرن در شهر هوشمند» بابک قالیچی مدیرکل فروش سازمانی همراه اول ارائه خواهد داشت.

همراه اول در این جشنواره قصد دارد گفت و گو های  خود را با سایر بازیگران هوشمندسازی در زمینه مورد نظر به انجام رساندن پروژه های هوشمند سازی تهران را گسترش دهد.

در هفته تهران هوشمند(۱۴ تا ۲۰ آذر) علاوه بر برگزاری دومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند، روز شنبه ۱۷ آذرماه 1397 کارگاه های آموزشی شهر هوشمند برگزار شد و روز یکشنبه ۱۸ آذرماه مرکز فناوری های هوشمند شهری افتتاح و از دستاوردهای شهر هوشمند شهرداری تهران رونمایی شد.

همچنین همزمان با دومین همایش و نمایشگاه «تهران هوشمند»، چهارمین کنفرانس اینترنت اشیا ایران نیز با حمایت همراه اول از روز شنبه ۱۷ آذر تا چهارشنبه ۲۱ آذر 1397ماه در حال برگزاری است که افتتاحیه آن ۱۷ آذرماه با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مرکز همایش شهید قندی وزارت ارتباطات برگزار شد.

 چهارمین جشنواره تبلیغات ایران





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: تهران هوشمند , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 696
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: