قیمت و زمان عرضه اکسپریا ۵ مارک ۳ سونی مشخص شد
نوشته شده توسط : Arfi :)

همان طور که میدانید حدود دو ماه از زمان معرفی گوشی های پرچمدار اکسپریا 1 مارک 3 و اکسپریا 5 مارک 3  سونی گذشته است. اما به تازگی خبری از سوی کمپانی سونی در شعبه اروپا منتشر شده که حاکی از آن است این گوشی های پرچمدار با قیمت های 1500 و 1200 دلار وارد بازارموبایل اروپا می شوند با توجه به اینکه کمپانی ژاپنی پیش فروش گوشی اکسپریا ۱ مارک ۳ را با قیمت ۱۳۰۰ دلار در ایالات متحده آمریکا شروع کرده است می توان تصور کرد که گوشی دیگر این کمپانی در صورت تصمیم سونی برای عرضه در ایالات متحده ۱۰۰۰ دلار قیمت خواهد داشت. گوشی پرچمدار اکسپریا ۵ مارک ۳ سونی از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام بهره می برد و مجهز به باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی می باشد.

قیمت و زمان عرضه اکسپریا ۵ مارک ۳ سونی مشخص شد

اکسپریا ۱ مارک ۳، این دستگاه نیز از ماه مهر در ترکیب رنگ مشکی و سبز وارد بازار اروپا شود. گوشی پرچمدار اکسپریا ۵ مارک ۳ سونی از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام بهره می‌برد و دارای ۸ گیگابایت حافظه رم و فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی است.

این گوشی هوشمند از نمایشگر ۶.۱ اینچی OLED با رزولوشن فول اچ دی و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز برخوردار است. پنل جلویی و پنل پشتی گوشی نیز توسط گوریلا گلس ۶ محافظت شده و با استاندارد IP65 و IP68 در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاومت می‌کند. و در نهایت گوشی اکسپریا ۵ مارک ۳ به باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژر سریع ۳۰ واتی مجهز است و به گفته سونی در مدت ۳۰ دقیقه تا ۵۰ درصد ظرفیت باتری شارژ خواهد شد.

یکی از اصلی‌ترین نقاط قوت گوشی، ماژول دوربین سه گانه آن است که سه سنسور ۱۲ مگاپیکسلی را در خود جای داده است. همچنین هر دو گوشی سونی اولین گوشی‌های جهان محسوب می‌شوند که دوربین تله فوتوی آن‌ها با قابلیت تغییر فاصله کانونی ارائه شده است.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: گوشی تلفن همراه , قیمت گوشی , بازار موبایل , اکسپریا ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: