آنر لپ تاپ های مجیک بوک ایکس 14 و ایکس 15 را معرفی کرد
نوشته شده توسط : Arfi :)

همان طور که می دانید کمپانی آنر یکی از برندهای زیر مجموعه ی شرکت فناوری و مخابراتی هواوی بوده است. آنر بعد از جدا شدن از این کمپانی اولین سری از نوت بوک های خود با نام  مجیک بوک ایکس  MagicBook X را تولید و رونمایی کرد. این لپ تاپ ها ، اولترا مجیک بوک X14 و مجیک بوک X15 می باشند که از بدنه تماما آلومینیومی در ساختار آنها استفاده شده و همچنین از پردازنده های نسل ۱۰ اینتل بهره مند هستند. قیمت این لپ تاپ ها به ترتیب معادل 690 و 730 دلار در بازار روسیه عرضه شد.
آنر لپ تاپ های مجیک بوک ایکس 14 و ایکس 15 را معرفی کرد

نکته جالب توجه در مورد این لپ تاپ آنر، باتری 56 وات ساعتی آن‌هاست که از شارژ سریع 65 وات پشتیبانی کرده و از طریق پورت USB-C شارژ می‌شود. مجیک بوک ایکس 14 دارای صفحه نمایش 14 اینچی از نوع IPS LCD با وضوح 1080p و نسبت ابعاد 16 به 9 است، در حالی که مدل ایکس 15 از همین نوع نمایشگر منتها با اندازه بزرگ‌تر و 15.6 اینچی استفاده می‌کند. هر دو دستگاه موفق به کسب گواهینامه TUV Rheinland شده‌اند که نمایش تصاویر بدون لرزش و تولید سطح پایین نور آبی را تضمین می‌کند.

آنر در بیانیه مطبوعاتی خود جهت معرفی مجیک بوک های جدید، تنها به عرضه آن‌ها در روسیه اشاره کرده و هنوز در مورد عرضه جهانی صحبتی به میان نیامده است. قیمت این لپ تاپ ها به ترتیب معادل 690 و 730 دلار تعیین شده و هر دو مدل از امروز در دسترس خریداران روسی قرار گرفته‌اند.

دو لپ تاپ جدید از سری مجیک بوک ایکس از لحاظ اتصالات و درگاه‌های تعبیه شده بر روی بدنه کاملاً مشابه هستند و می‌توان از پورت‌های USB-A 3.0 (نسل اول)، HDMI ،USB-A 2.0 ،USB-C (اندازه کامل) و جک 3.5 میلی متری هدفون در آن‌ها استفاده کرد.

هر دو نوت بوک از پردازنده‌های نسل دهم اینتل استفاده می‌کنند و کاربران می‌توانند از بین دو گزینه Core i5-10210U و Core i3-10110U یکی را انتخاب کنند. میزان حافظه رم نیز 8 یا 16 گیگابایت و از نوع DDR4 است. برای ذخیره اطلاعات هم از حافظه‌های SSD از نوع پرسرعت PCIe NVMe استفاده شده که می‌تواند 256 یا 512 گیگابایت ظرفیت داشته باشد.

وزن مدل 14 اینچی حدود 1.38 کیلوگرم است در حالی که مدل 15 اینچی 1.56 کیلوگرم وزن دارد. مدل کوچک‌تر همچنین حاشیه‌های باریک‌تری در اطراف نمایشگر خود داشته و اندازه این حاشیه‌ها در بالا و کناره‌ها تنها 4.8 میلی متر است. این در حالی است که مجیک بوک ایکس 15 حاشیه‌های 5.8 میلی متری دارد.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: آنر , لپ تاپ , خرید لپ تاپ , قیمت لپ تاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: