افشای مشخصات کامل، رندرها و قیمت نوکیا G50 5G پیش از رونمایی رسمی
نوشته شده توسط : Arfi :)

به تازگی یک منبع آگاه در حوزه فناوری به نام رواند کوانت (Roland Quandt)، در صفحه شخصی خود قیمت، مشخصات و رندرهای نوکیا G50 5G را به اشتراک گذاشته است. بر اساس این اطلاعات منتشر شده، نوکیا G50 5G  دارای صفحه نمایش ۶.۸۲ اینچی IPS فول اچ دی پلاس است و مجهز به چیپست اسنپدراگون 480 با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی وظیفه پردازش اطلاعات این گوشی هوشمند را برعهده خواهد داشت. انتظار می رود این گوشی هوشمند در ماه جاری میلادی رونمایی و با قیمت 270 یورو در رنگ های آبی و رزگلد عرضه شود.
افشای مشخصات کامل، رندرها و قیمت نوکیا G50 5G پیش از رونمایی رسمی

ظرفیت باتری این دستگاه ۴۸۵۰ میلی‌آمپر ساعتی است. نوکیا G50 5G از وای‌فای ۵، بلوتوث ۵، درگاه USB-C، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، NFC و اسکنر اثر انگشت بهره‌ می‌برد. شایان ذکر است که این اسکنر در دکمه پاور روی فریم تعبیه می‌شود. همچنین وزن گوشی نوکیا ۱۹۰ گرم و ضخامت آن ۸.۸۵ میلی‌متر است.

در پنل پشتی گوشی دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، لنز اولترا واید ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته‌اند که می‌تواند ویدیوهایی با وضوح ۱۰۸۰p و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط کند. نوکیا G50 5G با سیستم عامل اندروید ۱۱ به بازار عرضه می‌شود و تا ۲ سال ارتقا سیستم عامل و سه سال به‌روزرسانی امنیتی دریافت خواهد کرد.

گوشی جدید نوکیا با قیمت ۲۷۰ یورو و در رنگ‌های آبی و رزگلد عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند در ماه جاری میلادی معرفی شود و در کشورهای مختلف به فروش برسد.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: نوکیا , گوشی هوشمند , قیمت گوشی , گوشی ارزان قیمت ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: