اکسپریا 10 مارک 3 لایت در ژاپن معرفی شد
نوشته شده توسط : Arfi :)

کمپانی سونی به تازگی مدل لایت اکسپریا 10 مارک 3 Xperia 10 III Lite را معرفی کرده است و در تاریخ 27 آگوست(5 شهریور) روانه ی بازار ژاپن می شود. این گوشی برخلاف مدل استاندارد از 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش نیز بهره می برد. بقیه مشخصات این گوشی تقریبا مشابه اکسپریا 10 مارک 3 معمولی است.  درواقع این گوشی مقرون به صرفه مناسب افرادی است که نمی خواهند هزینه زیادی را برای خرید گوشی بدهند.

اکسپریا 10 مارک 3 لایت در ژاپن معرفی شد
در زمینه دوربین هم هیچ تفاوتی بین مدل لایت و معمولی اکسپریا 10 مارک 3 وجود ندارد. یک ماژول سه‌گانه با سنسور اصلی 12 مگاپیکسل و دو لنز کمکی 8 مگاپیکسلی (اولتراواید و تله فوتو) در پشت بدنه تعبیه شده و یک دوربین تک لنزه 8 مگاپیکسلی هم در جلوی بدنه و حاشیه بالایی نمایشگر قرار گرفته است.

بقیه مشخصات این گوشی تقریباً مشابه با اکسپریا 10 مارک 3 معمولی است. از جمله، صفحه نمایش اولد 6.0 اینچی با وضوح +1080p، تراشه پردازشی اسنپدراگون 690، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 30 وات و گواهینامه IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار.

ظرفیت حافظه داخلی در اکسپریا 10 مارک 3 لایت نصف شده و به 64 گیگابایت رسیده است. البته شیار کارت میکرو اس دی همچنان در دسترس است و می‌توان از آن برای افزایش فضای ذخیره‌سازی گوشی استفاده کرد. میزان حافظه رم نیز در همان مقدار 6 گیگابایت باقی مانده است.

توجه داشته باشید که مدل لایت یک مدل تک سیم کارت است اما به واسطه سیم کارت الکترونیکی یا eSIM تعبیه شده در داخل آن، می‌توان از دو شبکه مخابراتی به صورت همزمان استفاده کرد. اکسپریا 10 مارک 3 از 27 اوت (5 شهریور) و با قیمتی معادل 425 دلار در بازار ژاپن عرضه خواهد شد.

رادیوی FM که زمانی یکی از ویژگی‌های لوکس گوشی‌ها محسوب می‌شد از اکسپریا 10 مارک 3 لایت حذف شده اما جک 3.5 میلی متری هدفون همچنان وجود دارد و می‌توانید هدفون‌های قدیمی خود را بدون دردسر به گوشی وصل کنید.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: سونی , گوشی هوشمند , خرید گوشی , قیمت گوشی ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: