آنر جایگاه خود در بازار چین را از شیائومی پس گرفت
نوشته شده توسط : Arfi :)

براساس گزارشات موسسه تحقیقاتی کانترپوینت (Counterpoint)، آنر به سومین برند گوشی های هوشمند در چین تبدیل شده است. درواقع با فروش بی نظیر گوشی های خود در ماه اوت توانست از شیائومی و اپل سبقت بگیرد و به جمع سه برند برتر تولید کننده گوشی های هوشمند بپیوندد. در این گزارش آمده است که رده‌های اول و دوم هم در اختیار اوپو و ویوو قرار دارد. حجم فروش آنر در ماه اوت افزایش 18 درصدی داشته و بعد از ماه‌ها این کمپانی توانسته جایگاه خود را در بازار چین پس بگیرد.

آنر جایگاه خود در بازار چین را از شیائومی پس گرفت
در ادامه گزارش، کانترپوینت پیش‌بینی کرده که آنر رقابت خود با شرکت‌های چینی را در نیمه دوم سال 2021 تشدید کند. اما در عین حال تا زمانی که آنر نتواند شبکه توزیع جهانی خود را بازسازی کند، نمی‌توان انتظار پیشرفت در بازارهای بین المللی را داشت. سری آنر 50 در افزایش فروش آنر نقش به سزایی داشته است.

سری آنر 50 در بخش محصولات میان‌رده و آنر مجیک 3 در بخش گوشی‌های پرچمدار با استقبال بسیار خوبی مواجه شده‌اند و بخش بزرگی از موفقیت شرکت را به نام خود ثبت نموده‌اند.تارون پاتاک از مؤسسه کانترپوینت معتقد است که آنر پس از جدایی از هواوی، با موفقیت توانسته کسب و کار تولید گوشی‌های هوشمند خود را بازسازی کند. این شرکت پس از جدا شدن از هواوی، از زیر بار تحریم‌های آمریکا رهایی یافته و توانسته روابط خود با ارائه دهندگان قطعات را بازیابی کند. البته، تیم قوی تحقیق و توسعه این کمپانی هم که به نوعی میراث هواوی است، در بازیابی موقعیتش در چین کاملاً تأثیرگذار بوده است.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: اپل , شیائومی , آنر , گوشی هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: