افزایش تعرفه قیمت پیامک در سال 1401
نوشته شده توسط : Arfi :)

بر اساس گزارشات اخیر، اینطور که به نظر می رسد در لایحه بودجه 1401، اپراتورهای تلفن همراه (همراه اول،ایرانسل، رایتل) موظف شدند قیمت پیامک را 30 ریال افزایش دهند. درواقع این هزینه به حساب خزانه داری کل کشور واریز می شود که قرار است صرف افراد معلول و کودکان کار و خیابانی شود.
افزایش تعرفه قیمت پیامک در سال 1401

در تاریخ 21 آذر ماه سال جاری بودجه ای بالغ بر 3600 هزار میلیارد تومان که حدودا 2200 هزار میلیارد تومان بودجه شرکت های دولتی و 1500 هزار میلیارد تومان بودجه عمومی دولت است که توسط آیت الله سید ابراهیم رییسی با حضور در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه 1401 را تقدیم مجلس کرد.

در حال حاضر قیمت هر پیامک فارسی در سیم کارت دائمی همراه اول، 8.9 تومان و در ایرانسل 9.9 تومان است. بر این اساس مبالغ از سال آینده سه تومان افزوده خواهد شد.

بر اساس این بودجه، کلیه اپراتورهای ارائه دهنده خدمات مخابراتی همچون همراه اول،ایرانسل،رایتل علاوه بر هزینه هر پیامک مبلغ 30 ریال نیز از مشترکین خود دریافت و به حساب درآمد عمومی ردیف 16054 نزد خزانه داری کل کشور واریز می شود.

این در آمد حاصله متناسب با وصول تا سقف یک هزار میلیارد ریال جهت اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان و ساماندهی کودکان کار و خیابانی در اختیار سازمان بهزیستی و الباقی مبلغ پنج هزار میلیارد ریال صرف شبکه ملی اطلاعات توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات می شود.





:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: همراه اول , سیم کارت , ایرانسل , رایتل ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: