اهدای تندیس زرین جایزه ملی مدیریت مالی ایران به همراه اول
نوشته شده توسط : Arfi :)

همراه اول نخستین و بزرگترین اپراتور شبکه تلفن همراه و اینترنت پر سرعت در ایران است که برای پنجمین سال به صورت متوالی، موفق به کسب تندیس زرین جایزه ملی مدیریت مالی ایران شد.
اهدای تندیس زرین جایزه ملی مدیریت مالی ایران به همراه اول

طبق گزارش روابط عمومی همراه اول، در دوازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران که در 28 دی ماه 1400، با حضور برخی از مسئوولین کشوری، مدیران کشوری و اساتید و همچنین سید شمس الدین حسینی، رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی، هادی قوامی، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت اقتصاد و امور دارایی در مرکز همایش های بین المللی اجلاس سران برگزار شد و این تندیس به اپراتور همراه اول اهدا شد.

با توجه به ارزیابی های انجام شده توسط کمیته داوران وهمچینین شفافیت مالی ، اپراتور همراه اول موفق شد تندیس زرین را برای پنجمین بار کسب کند درواقع توانست بالاترین رتبه را از آن خود کند. جایزه ملی مدیریت مالی ایران در سه بخش تندیس، تقدیرنامه و گواهینامه به شرکت های حائز رتبه به صورت سالانه اعطا می شود.

جایزه ملی مدیریت مالی ایران از سال ۱۳۸۹ هر سال برگزار می شود و بسترساز بهبود و ارتقای سطح مدیریت مالی و اقتصادی در شرکت ها و سازمان های شرکت کننده شده است. همان طور که گفته شد در دوازهمین دوره تنها شش بنگاه اقتصادی موفق شدند در سطح تندیس حضور یابند، اپراتور همراه اول بر جایگاه نخست را از آن خود کرده است. این اپراتور تنها بنگاه اقتصادی ارتباطی کشور است که موفق به دریافت تندیس زرین این جایزه شد.

حمایت مدیریت مالی حرفه ای در مسیر دستیابی به جایگاه واقعی در شرکت ها و سازمان ها، تشویق و ترغیب شرکت ها برای انجام خود ارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه های بهبود، ایجاد فضای رقابتی مناسب و حرفه ای شرکت ها و سازمان های ایرانی، تعریف راهبردی از مدیریت مالی و اقتصادی سازمان برای دستیابی به اهداف استراتژیک، معرفی و قدردانی از شرکت ها و سازمان های برتر در شاخص های مالی و اقتصادی، فراهم کردن امکان تبادل تجربیات موفق مدیران مالی از جمله اهداف برگزاری این جایزه عنوان شده است.





:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: همراه اول , سیم کارت , اینترنت , شرکت ارتباطات سیار , تندیس ,
:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: