اپراتور همراه اول حامی ویژه جشنواره سرود فجر شد
نوشته شده توسط : Arfi :)

اولین دوره جشنواره ملی و بین‌المللی سرود فجر با حمایت ویژه همراه اول برگزار می شود. این جشنواره در چهار بخش سرود، آکاپلا، بازخوانی سرود و طرح و ایده های جدید برگزار خواهد شد.
اپراتور همراه اول حامی ویژه جشنواره سرود فجر شد

همراه اول نخستین و بزرگ ترین اپراتور تلفن همراه و اینترنت پرسرعت در ایران است و همواره در تلاش است تا به بهترین نحوه خدمات خود را به کاربران ارائه دهد. اخیرا گزارشاتی منتشر شده که نشان می دهد که در 5 بهمن ماه 1400، نخستین دوره جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر توسط مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری بسیج با حمایت ویژه اپراتور همراه اول برگزار شد. هدف از برگزاری این جشنواره تربیت و کشف استعدادها در سطح کشور، شناسایی گروه ها و تولید آثار ویژه در حوزه سرود است.

اولین دوره جشنواره ملی و بین‌المللی سرود فجر با حمایت ویژه همراه اول توسط مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری بسیج  در روز سه شنبه 5 بمهن ماه 1400 برگزار می شود که جوایزه ویژه ای  نیز در نظر گرفته شده است.

این جشنواره در چهار بخش «سرود»، «آکاپلا»، «بازخوانی سرود» و «طرح و ایده‌های نو» برگزار می شود.

از اهداف برگزاری این جشنواره می توان به تربیت و کشف استعدادها در سطح کشور، شناسایی گروه ها و تولید آثار ویژه در حوزه سرود اشاره کرد، به گروه‌ ها و نفرات برتر در مجموع 423 میلیون تومان جایزه اهدا می ‌شود. پیش از این نیز در راستای پشتیبانی از فرهنگ و هنر به عنوان یکی از ابعاد حوزه حمایتگری ذیل مسؤولیت اجتماعی، اپراتور همراه اول حامی چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر شده بود.





:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: همراه اول , سیم کارت , خرید سیم کارت , سیم کارت اعتباری ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: