دور جدید مزایده سیم کارت های رند همراه اول شروع شد
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق گزارشات، اپراتور اول کشور (همراه اول) دوره جدید واگذاری سیم کارت های رند خود را از 26 بهمن ماه 1400 فروش سیم کارت های رند خود را به مدت 10 روز آغاز کرده است. افرادی که قصد خرید سیم کارت های رند همراه اول می توانند با مراجعه وب سایت rond.mci.ir سیم کارت مورد نظر خود را ثبت و خریداری کنند.
دور جدید مزایده سیم کارت های رند همراه اول شروع شد

همان طور که در جریان هستید همراه اول نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه و اینترنت پر سرعت در ایران است. این اپراتور همواره در تلاش است تا خدمات ویژه ای را برای مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری خود ارائه دهد. اکنون این اپراتور برای کسانی که قصد خرید سیم کارت همراه اول را داشتند طرح واگذاری در نظر گرفته است. در این طرح شماره های رند ارائه شده است که شامل سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول است.

براساس اصول و ساختار ارزشی اپراتور اول تلفن همراه که مبین ارائه و انجام خدماتی آسان و در دسترس برای عموم متقاضیان شماره های رند است، واگذاری و اشتراک سیم کارت های رند همراه اول از طریق برگزاری مزایده برای عموم متقاضیان و به صورت اينترنتی به آدرس rond.mci.ir صورت می پذیرد.

افراد متقاضی جهت شرکت در مزایده شماره های رند همراه اول، باید ضمن تأیید شرایط و ضوابط مربوط به شرکت در مزایده و همچنین ورود اطلاعات خواسته شده به شکل صحیح و شناسنامه ای در سامانه ، تکمیل فرآیند پرداخت حداقل 20 درصد مبلغ پایه تلفن همراه الزامی است و کاربران باید رعایت کنند.

اعتبار زمانی این مزایده وابسته به دو شرط است که هر دو باید پابرجا باشد تا مزایده به پایان برسد. شرط اول، زمان قانونی مزایده به پایان برسد که این زمان برای هر مزایده به صورت متغیر است و معمولا در آغاز مزایده اعلام می شود. شرط دوم، از آخرین پیشنهاد قیمت بر روی یک سیم کارت حداقل باید 8 ساعت گذشته باشد و در صورت اعلام پیشنهاد جدید قبل از اتمام مدت زمان مزایده، مدت زمان مزایده برای یک دوره 8 ساعته دیگر تمدید می شود.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید سیم کارت می توانند به وب سایت این اپراتور مراجعه کنند و نسبت به خرید خود اقدام کنند.





:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: همراه اول , سیم کارت , خرید سیم کارت , سیم کارت اعتباری ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: