هدایای همراه اول به مناسبت عید مبعث
نوشته شده توسط : Arfi :)

همان طور که می دانید همراه اول نخستین اپراتور تلفن همراه و اینترنت پر سرعت در کشورمان ایران است. به تازگی خبرهایی منتشر شده مبنی بر اینکه این اپراتور به مناسبت فرا رسیدن مبعث رسول اکرم (ص)،  بسته ترکیبی با تخفیف ویژه برای مشترکین خود در نظر گرفته است. این بسته از تاریخ 9 اسفند تا 11 اسفندماه 1400 قابل استفاده برای کلیه مشترکین سیم کارت های دائمی، اعتباری و انارستان همراه اول است.
هدایای همراه اول به مناسبت عید مبعث

مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول می توانند با شماره گیری کد دستوی *100*671# و مشترکین انارستان می توانند با شماره گیری کد دستوری *100*6671# و همچنین از طریق اپلیکیشن همراه من و فروشگاه آنلاین همراه اول بسته را دریافت نمایند. مهلت استفاده از تا پایان روز چهارشنبه 11 اسفندماه می باشد و پس از این تاریخ امکان استفاده از این بسته وجود ندارد.

مشترکین دائمی واعتباری همراه اول امکان فعالسازی همزمان این بسته با سیار بسته های مکالمه، اینترنت و ترکیبی وجود دارد. همچنین مشترکین انارستان امکان فعالسازی همزمان این بسته با تمامی بسته های اینترنت و باندل انارستان را خواهند داشت.

مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول می توانند با شماره گیری کد دستوری *100*671#  یک بسته 1 گیگ اینترنت یک روزه با قیمت 6400 تومان را خریداری کنند و در کنار آن از 1 گیگ اینترنت یک روزه هدیه و 1 ساعت مکالمه یک روزه هدیه، علاوه بر بسته خریداری شده دریافت کنند. مشترکین انارستان نیز می توانند با شماره گیری کد دستوری *100*6671# یک بسته 1 گیگ اینترنت یک روزه هدیه و 1 ساعت مکالمه یک روزه هدیه را دریافت کنند.

اپراتور همراه اول اعلام کرده است قیمت این بسته بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده بوده و برای مشترکین اعتباری در زمان فعالسازی بسته %9 مالیات به قیمت بسته اضافه و از اعتبار مشترک کسر می شود و برای مشترکین دائمی قیمت بسته به علاوه %9 مالیات به صورتحساب اضافه خواهد شد، این بسته ها رزرو یا تمدید خودکار ندارد.





:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: همراه اول , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , خرید سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: