اپراتور اول به کاربران خود بیمه SOS ارائه می‌کند
نوشته شده توسط : Arfi :)

با توجه به گزارشات اعلام شده از سوی اپراتور اول کشور،همراه اول بعد از امضاء تفاهم نامه سه جانبه با شرکت جیرینگ و بیمه ملت اینبار از طرح نوین "همراه ملت" پرده برداری نمود.همراه اول این شرایط را برای کاربران سیم کارت دائمی و اعتباری زیر 40 سال خود ایجاد کرده است تا بعد از آن با شماره گیری کد دستوری #1*1*707*،درخواست ثبت نام خود را ارسال نمایند تا بعد از عضویت با پرداخت حق بیمه سالیانه،به مدت یکسال از سرویس بیمه تکمیلی برخوردار شوند.

 اپراتور اول به کاربران خود بیمه SOS ارائه می‌کند

این بیمه‌نامه برای اولین‌ بار بصورت کاملاً الکترونیک طراحی شده و تصویر بیمه‌نامه معتبر به همراه مراکز پرداخت خسارت SOS و مدارک مورد نیاز جهت اخذ معرفی‌نامه الکترونیک و فرآیند‌های دریافت خسارت بصورت کاملاً واضح و شفاف برای خریدار ارسال می‌شود

گفتنی است این طرح با همکاری جیرینگ، شرکت بیمه آسماری (SOS) و بیمه همراه پیاده‌سازی و اجرا می‌شود  و بعلت اینکه برای اولین بار در کشور بیمه درمان تکمیلی به کاربران همراه اول ارائه می‌شود، در این مرحله تعداد 100 هزار نفر امکان دریافت آن را دارند، همچنین برای دریافت این بیمه نیاز به هیچ گونه آزمایش پزشکی نمی‌باشد.

مراحل ثبت‌نام به این صورت است که بعد از نام‌نویسی، برای کاربرانی که ثبت‌نام خود را نهایی کرده باشند لینک خرید این بیمه‌نامه ارسال می‌شود. و از زمان دریافت لینک به مدت 7 روز زمان دارند تا نسبت به خرید محصول اقدام کنند.

متقاضیان جهت خرید سیم کارت های همراه اول میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند و همچنین از خدمات آن نیز بهره مند شوند.





:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت اعتباری , سیم کارت دائمی , خرید سیم کارت , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 558
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: