اپراتور اول کشور کمترین میزان قطعی مکالمات را دارد
نوشته شده توسط : Arfi :)

بنابر خبرهای اعلام شده از سوی همراه اول، باتوجه به گفته های مدیر عامل سیم کارت همراه اول وحید صدوقی یکی از دلایل آهسته پیش رفتن روند پوشش و آنتن دهی تلفن همراه،عدم همکاری و شهرداری و شهروندان می باشد.

اپراتور اول کشور کمترین میزان قطعی مکالمات را دارد

همان طور که میدانید رومینگ ملی از سال 1393 راه‌اندازی شده است و در بسیاری از نقاط کشور که توسط رگولاتوری اعلام شده است قابل استفاده می‌باشد. اما در برخی از نقاط یا کلانشهرها به دلیل این که ایجاد دسترسی در شبکه‌های 6 لایه پیچیدگی‌های فنی دارد امکان پذیر نمی‌باشد. در حال حاضر روزانه 1 میلیون و 100 هزار نفر از کاربران سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل و رایتل از همراه اول سرویس دریافت می‌کنند

طی مذاکرات انجام شده در طی روز های گذشته با حضور محید صدوقی و محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای بررسی دغدغه‌های مردم و امور اپراتورها برگزار شد، به اقدامات بعدی اپراتورها برای تکمیل پوشش آنتن‌دهی تلفن همراه پرداخته شد.

از آنجایی که پوشش ضعیف تلفن همراه به ضرر مردم می‌باشد، برای جبران این موضوع وزیر ارتباطات پیشنهاد کرد در صورتی که در منطقه‌ای به هر دلیل پوشش ضعیف باشد یا کیفیت در حال ارائه از کیفیت تعریف شده پایین‌تر باشد 10 ثانیه اول مکالمه به صورت رایگان ارائه شود. هرچند همراه اول تا به حال نیز در چنین مناطقی 3 ثانیه اول را به صورت رایگان عرضه می‌کرده است اما از این پس به 10 ثانیه ارتقا پیدا می‌کند.

با توجه به گفته‌های صدوقی در این جلسه شاخص قطعی تلفن همراه در شهر تهران 0.6 و در کل کشور این میزان کمتر است، همچنین در میان اپراتورهای تلفن همراه، همراه اول کمترین قطعی را دارا می‌باشد. همراه اول در چند سال گذشته به خصوص در 17 ماه گذشته با راه‌اندازی 40 هزار سایت تلفن همراه برای کاهش قطعی تماس‌ها و افزایش پوشش آنتن‌دهی تلفن همراه سرمایه‌گذاری سنگینی انجام داده است. البته شبکه همراه اول بر اساس شاخص‌های تعیین شده، مقداری افت کیفیت داشته است اما بر اساس تعهدی که با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وجود دارد، شاخص کیفیت همراه اول کنترل شده و در جایگاه مناسبی قرار گرفته است.

صدوقی خاطر نشان کرد: در خصوص قطعی تلفن همراه اگر پروانه 1 درصد را اعلام کرده باشد، میانگین همراه اول درتمامی شهر‌ها 0.6 درصد است که عدد به مراتب کمتری در مقابل دو اپراتور دیگر تلفن همراه است، علاوه بر آن مردم باید بدانند که از اسفندماه گذشته تا به امروز کیفیت ارتباطات همراه اول افزایش یافته و قطعی مکالمات با توجه به افزایش پوشش آنتن‌دهی کاهش یافته است و می‌تواند ارتباطات با کیفیت و پایداری را در اختیار مردم قرار دهد.





:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: