گسترش شبکه همراه اول در استان اصفهان
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق گزارش های اعلام شده از سوی شرکت همراه اول،از 2 مهر ماه 1397برخی از سایت ها بازسازی شده و نوین همراه اول در استان اصفهان با حضور ویزر ارتباطات و فناوری اطلاعات گروهی از مدیران این شرکت ازجمله ، محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان و نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مقامات و مدیران این استان به بهره‌برداری رسید.

 گسترش شبکه همراه اول در استان اصفهان

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های دائمی واعتباری همراه اول،میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نموده و ضمن خرید سیم کارت  از خدمات آن نیز بهره مند شوند

در این مراسم علاوه بر این که 155 سایت نسل دو، 289 سایت نسل سه و 208 سایت نسل چهار و چهار و نیم نوسازی شدند، در ورزشگاه نقش جهان اصفهان نیز به عنوان اولین ورزشگاه در کشور، وای فای همراه اول با نام تجاری "وای فای اول" راه‌اندازی شد.

گفتنی است علاوه بر راه‌اندازی وای فای همراه اول در ورزشگاه نقش جهان، دو سایت با تمام تکنولوژی‌های نسل دو، سه و چهار برای پوشش بهتر این ورزشگاه به بهره‌برداری رسید.

شایان ذکر است سایت‌های نوسازی شده و جدید همراه اول به منظور افزایش پوشش جاده‌ای، ریلی و روستایی در سطح 107 شهر و 151 روستای استان با اعتبار 980 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.





:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: