همراه اول از اواسط مهرماه 94 سامانه 111 را تغییر می دهد
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق خبرهای اعلام شده از سوی اپراتور اول کشور،و به گفته روابط عمومی اپراتور همراه اول،سامانه پیام کوتاه 111 و سامانه #111* که به عنوان سامانه کامل برای دسترسی راحت تر به خدمات و سرویس ها برای کاربران سیم کارت دائمی و اعتباری این اپراتور در نظر گرفته شده است و از اواسط مهرماه 1394 این سامانه تغییر خواهد کرد.

 همراه اول از اواسط  مهرماه 94 سامانه 111 را تغییر می دهد

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های همراه اول میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند

شایان ذکر است سامانه های قبلی ۱۱۱ و #۱۱۱* برای مدت زمان کوتاهی به عنوان یک درگاه برای دسترس بودن سرویس های متنوع همراه اول و برای پشتیبانی از سامانه های جدید در دسترس مشترکین قرار دارد تا کاربرانی که از واگذاری این سامانه ها مطلع نشده اند دچار مشکلی نشوند.

از این رو شرکت همراه اول این سامانه ها را به دولت واگذار کرده و از اواسط مهرماه ۱۳۹۴ سامانه های جدید که شامل کد #۱۰* و سامانه ارسال پیام کوتاه با سرشماره ۱۰ را در اختیار مشترکان قرار می دهد تا برای دسترسی به خدمات و سرویس های موجود به جای استفاده از کد سامانه های قبلی از سامانه های جدید استفاده نمایند.

این دو سامانه جامع همراه اول به صورت مجانی و به سادگی در دسترس تمامی مشترکان سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول قرار دارد که با وصل شدن به این سامانه ها به همه خدمات و طرح های همراه اول دسترسی پیدا می کنند. اما طی درخواستی از دولت تدبیر و امید این سامانه ها به سامانه ارتباط مردم و دولت تبدیل خواهد شد.





:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: